Ghost Master: Duch zoperowany
Aktualizacja:
[Poziom 2.5] Duch zoperowany
![1 - [Poziom 2.5] Duch zoperowany | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653913296.jpg)
![2 - [Poziom 2.5] Duch zoperowany | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653913312.jpg)
![Uwięzione duchy: Śpioch (1) , Strachisława (2) , Brigida Jones (3) - [Poziom 2.5] Duch zoperowany | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653913328.jpg)
Uwięzione duchy: Śpioch (1) , Strachisława (2) , Brigida Jones (3) . Śpiocha należy obudzić jakimś hałasem. Kakofonia Mary Larum będzie tu jak najbardziej na miejscu. Przejęcie kontroli nad Strachisławą wymaga już nieco więcej zachodu. Pluszowego króliczka, który należy do Karola Śpioszka zabrał Kewin Samodomek. Należy go przestraszyć tak, by zgubił króliczka. Dobrze będzie, jeśli uda się to zrobić stosunkowo blisko sali (2) , w której stoi Karolek, gdyż sam sobie po niego pójdzie. Wprawdzie ludzie gotowi są przynieść mu króliczka skądś dalsza, ale może to potrwać, a ponadto Kewin jest najchętniejszy do jego podnoszenia. Najbardziej kłopotliwe jest uwolnienie Brigidy Jones, gdyż wymaga ono sprowadzenia do piwnicy dr Sebastiana Alfonsiewicza oraz ukazania mu jej postaci za pomocą Przywidzenia. Dr Alfonsiewicz flirtuje nieustannie z pielęgniarkami i należy je po prostu przepędzić zaczynając od tych, które interesują go najbardziej: Stefanii Zwłok, Genowefy Zamęskiej i Julii Wzdychalskiej. Gdy doktor nie będzie miał w swoim zasięgu kobiet, wówczas zejdzie na dół do dr Katarzyny Zabijak.
Kłopotliwość tej misji zawiera się w dwóch mykach: przepędzenie ze szpitala pierwszej ofiary owocuje wezwaniem trójki łowców duchów i od tej pory trzeba będzie poświęcać baczną uwagę na alarmy, by od razu odwoływać do rezerwy zagrożone duchy. Drugi myk, to dość kłopotliwe uwolnienie wszystkich trzech przerażaczy. Gdy uda się już tego dokonać, można zająć się straszeniem na całego. Szczególnie dobrze nadają się do tego celu sale (2) (4) pacjentów, dokąd można zwabiać większe grupy personelu. Oto preferowany przeze mnie zestaw duchów do zabrania na tę misję: Drgawek, Zombik, Wielonóżka, Haniból Lektor, Mara Larum, Sam(o)strach, Buuu, Ognisty Omyk.
0
- Ghost Master - poradnik do gry
- Ghost Master: Poradnik do gry
- Ghost Master: ABC przerażania
- Ghost Master: Seans uduchowiony
- Ghost Master: Zło puka tylko raz
- Ghost Master: Gdzie Ściemniak mówi dobranoc
- Ghost Master: Sztywni z ferajny
- Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
- Ghost Master: Makijaż i latające miotły
- Ghost Master: Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
- Ghost Master: Duch zoperowany
- Ghost Master: Błąd ognika z Blair
- Ghost Master: Straszna dziura
- Ghost Master: Duchołamacze
- Ghost Master: Magazynek pełen strachu
- Ghost Master: Co leży za kukułczym gniazdem?
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek duchów
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.1
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.2
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.3
- Ghost Master: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany543750 Junior
Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI
zanonimizowany563035 Junior
ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko
zanonimizowany564399 Junior
ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich
zanonimizowany631897 Junior
jak pszejść ognika z blair????????
zanonimizowany723402 Junior
To jest superporadnik do supergry! ;D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.