Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
Aktualizacja:
[Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani
![1 - [Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653598843.jpg)
![Uwięzione duchy: Haniból Lektor (1) , Postrzałka (2) , Boski krzak (3) (nie widać go - jest uwięziony w doniczce) - [Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/210/1653598859.jpg)
Uwięzione duchy: Haniból Lektor (1) , Postrzałka (2) , Boski krzak (3) (nie widać go - jest uwięziony w doniczce). Do uwolnienia Hanibóla Lektora doskonale nadaje się Deszczułka, którą można związać z umywalką w celi i nakazać jej zrobienie Powodzi. Reszta należeć już będzie do samego Hanibóla, który podczas powodzi musi spowodować iskrzenie swojego krzesła elektrycznego. Uwolnienie Postrzałki wymaga nieco cierpliwości. Przede wszystkim należy przepłoszyć z pomieszczenia magazynowego (4) Andrzeja Stępienskiego. Gdy gracz rozpocznie straszenie, wówczas wcześniej czy później do magazynu przybędzie gliniarz, który sprzedał Postrzałkę - Walenty Kocur. Należy go wówczas zwabić do kostnicy (2) za pomocą Obsesji samej zainteresowanej. Po jego przybyciu również Postrzałka sama zajmie się pomszczeniem zdrady. Uwolnienie Boskiego Krzaka wymaga związania Denny'ego Morena z ziemią w doniczce i wywołania Wstrząsu.
Niniejsza misja wymaga od gracza wyłącznie szybkiego straszenia policjantów, przestępców i świadków - słowem wszystkich na posterunku. Warto ze sobą na tę misję zabrać duchy, które umożliwiają skuteczne straszenie ludzkich grup i nie zapomnieć o Postrzałce oraz Denny'm Morenie, którzy przydadzą się do uwolnienia dodatkowych przerażaczy. Główna strategia to zwabianie ludzi do jednego pomieszczenia (Brzęk łańcucha Buuu, Fascynacja Slepiaka itp.) oraz skumulowane ataki wielu zjaw naraz. Tak tutaj, jak i w każdym innym przypadku, gdzie należy wabić ludzi w jedno miejsce, warto zadbać o to, by wszystkie duchy (prócz tych wabiących) otrzymały rozkaz używania swoich mocy tylko w obecności śmiertelników. Uwolnienia więźniów z cel można dokonać za pomocą Trzęsienia ziemi Boskiego Krzaka lub podpinając Hanibóla Lektora do dwóch elektrycznych przełączników (przy celach studentów (5) oraz profesora (6) ) i nakazując mu zrobienie Awarii. Drugi sposób jest o tyle lepszy, iż Trzęsienie ziemi nie tylko otwiera drzwi do cel, lecz również niszczy większość sprzętu elektrycznego w budynku, co bardzo ogranicza ilość dostępnych przekaźników.
0
- Ghost Master - poradnik do gry
- Ghost Master: Poradnik do gry
- Ghost Master: ABC przerażania
- Ghost Master: Seans uduchowiony
- Ghost Master: Zło puka tylko raz
- Ghost Master: Gdzie Ściemniak mówi dobranoc
- Ghost Master: Sztywni z ferajny
- Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
- Ghost Master: Makijaż i latające miotły
- Ghost Master: Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
- Ghost Master: Duch zoperowany
- Ghost Master: Błąd ognika z Blair
- Ghost Master: Straszna dziura
- Ghost Master: Duchołamacze
- Ghost Master: Magazynek pełen strachu
- Ghost Master: Co leży za kukułczym gniazdem?
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek duchów
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.1
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.2
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.3
- Ghost Master: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany543750 Junior
Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI
zanonimizowany563035 Junior
ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko
zanonimizowany564399 Junior
ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich
zanonimizowany631897 Junior
jak pszejść ognika z blair????????
zanonimizowany723402 Junior
To jest superporadnik do supergry! ;D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.