Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
Aktualizacja:
[Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani
![1 - [Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/210/1653598843.jpg)
![Uwięzione duchy: Haniból Lektor (1) , Postrzałka (2) , Boski krzak (3) (nie widać go - jest uwięziony w doniczce) - [Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/210/1653598859.jpg)
Uwięzione duchy: Haniból Lektor (1) , Postrzałka (2) , Boski krzak (3) (nie widać go - jest uwięziony w doniczce). Do uwolnienia Hanibóla Lektora doskonale nadaje się Deszczułka, którą można związać z umywalką w celi i nakazać jej zrobienie Powodzi. Reszta należeć już będzie do samego Hanibóla, który podczas powodzi musi spowodować iskrzenie swojego krzesła elektrycznego. Uwolnienie Postrzałki wymaga nieco cierpliwości. Przede wszystkim należy przepłoszyć z pomieszczenia magazynowego (4) Andrzeja Stępienskiego. Gdy gracz rozpocznie straszenie, wówczas wcześniej czy później do magazynu przybędzie gliniarz, który sprzedał Postrzałkę - Walenty Kocur. Należy go wówczas zwabić do kostnicy (2) za pomocą Obsesji samej zainteresowanej. Po jego przybyciu również Postrzałka sama zajmie się pomszczeniem zdrady. Uwolnienie Boskiego Krzaka wymaga związania Denny'ego Morena z ziemią w doniczce i wywołania Wstrząsu.
Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Ghost Master - poradnik do gry
- Ghost Master: Poradnik do gry
- Ghost Master: ABC przerażania
- Ghost Master: Seans uduchowiony
- Ghost Master: Zło puka tylko raz
- Ghost Master: Gdzie Ściemniak mówi dobranoc
- Ghost Master: Sztywni z ferajny
- Ghost Master: Nieziemscy podejrzani
- Ghost Master: Makijaż i latające miotły
- Ghost Master: Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
- Ghost Master: Duch zoperowany
- Ghost Master: Błąd ognika z Blair
- Ghost Master: Straszna dziura
- Ghost Master: Duchołamacze
- Ghost Master: Magazynek pełen strachu
- Ghost Master: Co leży za kukułczym gniazdem?
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek duchów
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.1
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.2
- Ghost Master: Polsko-angielski słowniczek śmiertelnych - cz.3
- Ghost Master: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany145016 Legend
nie mogłem przejść tego poziomu błąd ognika z blair ale już przeszedlem i dziękuje
zanonimizowany446932 Junior
poradnik bardzo mi pomógł nie wiedziałem o boskim krzaku i jak przejść ognika z blair dzięki :)
zanonimizowany543750 Junior
nie umiałam jak
przejsc błąd ognika z blair
ALE JUŻ WIEM .dzięki
zanonimizowany543750 Junior
Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI
zanonimizowany563035 Junior
ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko
zanonimizowany564399 Junior
ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich
zanonimizowany631897 Junior
jak pszejść ognika z blair????????
zanonimizowany723402 Junior
To jest superporadnik do supergry! ;D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
