Ghost Master: Sztywni z ferajny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Poziom 2.1] Sztywni z ferajny

1 - [Poziom 2.1] Sztywni z ferajny | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
2 - [Poziom 2.1] Sztywni z ferajny | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
3 - [Poziom 2.1] Sztywni z ferajny | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
4 - [Poziom 2.1] Sztywni z ferajny | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
Uwięzione duchy: Tępy Kastecik (1) , Akord (2) , Wodny Wstręt (3) , Błyskotka (4) - [Poziom 2.1] Sztywni z ferajny | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry

Uwięzione duchy: Tępy Kastecik (1) , Akord (2) , Wodny Wstręt (3) , Błyskotka (4) . Aby uwolnić Tępy Kastecik zwiąż Szczęściarza z ruletką i nakaż mu rzucanie Deszczu szczęścia - pozostaje jeszcze zwabić kogoś do stołu - Brzęk łancucha Buuu powinien ułatwić to zadanie. Gdy tylko zaproszony w ten sposób człowiek wygra trzykrotnie z krupierem, Tępy Kastecik będzie wolny. Uwolnienie Akordu może być stosunkowo najbardziej kłopotliwe, gdyż należy zwabić do fortepianu kucharza, Justyna Kwacha - tylko on zna właściwą melodię. Ponownie z pomocą powinien przyjść Buuu i jego łańcuchy oraz postraszenie kucharza, by chciał się udać na wyższe kondygnacje. Można użyć również mocy Głupek na Kwachu, która nakaże mu się błąkać po statku. Uwolnienie Wodnego Wstrętu również można przeprowadzić z pomocą jedynie Buuu. W tym celu zaprowadź go do zęzy i nakaż mu Brzęczenie łańcuchami i robienie Przecieków. Po chwili powinien zejść ktoś na dół, by uruchomić pompę. Z uwolnieniem Błyskotki trzeba zaczekać, aż wejdziesz w mobilne posiadanie Wodnego Wstrętu. Jego gradobicie zastosowane w sypialni stłucze urnę i uwolni Błyskotkę.

Na tę misję warto zabrać: Szczęściarza (do uwolnienia Tępego Kastecika), Buuu (od wszelkich poruczeń) oraz kilku przerażaczy do straszenia Ala - najlepiej jeśli będą wymagać takich przekaźników jak: woda, elektryczność, wnętrze czy przejście. Przydają się na tej misji zdolności przerażaczy, których można zdobyć na kolejnym poziomie (np. Trzęsienie ziemi Boskiego Krzaka). Na początku powinieneś zadbać o zapas plazmy. Dobrym generatorem plazmy wydaje się związanie Buuu z sypialnią (4) i nakazanie mu Brzęczenia łańcuchami oraz wykorzystanie wszystkich dostępnych mocy Błyskotki. W ten sposób będziesz miał wystarczający zapas plazmy na dręczenie Ala Kapłona, co stanowi Twoje główne zadanie. Przekonywanie Ala Kapłona o istnieniu świata pozagrobowego wymaga przede wszystkim mocy jak najbardziej dziwacznych. Dobra będzie Niesamowita ulewa Deszczułki i Telekineza Buuu. Należy po prostu podążać za nim i przy każdej nadarzającej się okazji niepokoić go mocami przerażaczy. Gdy jego wiara w zjawiska nadprzyrodzone zacznie rosnąć, wówczas wszystko zacznie go już przyprawiać o palpitację, ale za to trudniej go będzie przyłapać w miejscu. Dopełnieniem całości powinno być rozbicie urny babki Ala w jego obecności, która to urna znajduje się w jego sypialni (co uwalnia również Błyskotkę).

Podobało się?

0

Ghost Master

23 maja 2003

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2008-04-02
16:35

zanonimizowany543750 Junior

😊

Nie wiedziałam jak przejść błąd ognika z blair.
Ale teraz już wiem.
DZIĘKI

Komentarz: zanonimizowany543750
2008-06-30
17:37

zanonimizowany563035 Junior

😁

ciemnoty jest bespłatny poradnik GHOST MASTER FAN SITE wpisujecie w goglach i tam jest wszystko

Komentarz: zanonimizowany563035
2008-07-06
17:17

zanonimizowany564399 Junior

😃

ja przeszedłem do ostatniej rundy Co kryje się za kukułczym gniazdem bez poradników :D dziś sie dowieziałem że takie poradniki istanieją :P zaczne sobie znowu grać :D pozdro dla wszytskich

Komentarz: zanonimizowany564399
2009-04-05
16:15

zanonimizowany631897 Junior

😉

jak pszejść ognika z blair????????

Komentarz: zanonimizowany631897
2010-04-05
17:02

zanonimizowany723402 Junior

👍

To jest superporadnik do supergry! ;D

Komentarz: zanonimizowany723402

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl