Rozdział 2.4 - Plaża | Opis przejścia For Honor
Aktualizacja:

W czwartej misji wikingów ponownie kierować będziesz bohaterem klasy Drengr (Raider), a twoim celem będzie przedarcie się przez umocnienia wroga, dotarcie do fortecy, a całość zostanie zakończona starciem z wrogim bohaterem.
Przedmioty kolekcjonerskie:
- Opowieści: 6
- Elementy zniszczalne: 0
Uwaga - szczegółowe informacje dotyczące przedmiotów kolekcjonerskich ("znajdziek") znajdziesz w oddzielnym rozdziale tego poradnika.

Misja rozpoczyna się na plaży, pod ostrzałem artylerii wroga. Twoim celem jest dotarcie pod mury twierdzy - pamiętaj jednak, by po drodze omijać pojawiające się na ziemi okręgi, gdyż po chwili spadnie tam pocisk artylerii, który zada spore obrażenia. Walka z przeciwnikami nie ma tu większego sensu, gdyż będą się oni odradzać bez końca, skieruj się więc od razu do znacznika misji. Na miejscu okaże się, iż musisz wybić wszystkich pobliskich przeciwników, by pchnąć misję dalej.

Po krótkiej scenie przerywnikowej rozpocznie się etap wspinaczkowy. Musisz unikać ataków wrogich żołnierzy ustawionych na murach - gdy z nad głowy zaczną spadać cegły, bądź łucznicy skupią na tobie swoją uwagę, odskocz na bok, by nie otrzymać obrażeń. Podążaj do góry, a po krótkim czasie załączy się kolejna scena przerywnikowa, po której wylądujesz na murze.

Gdy odzyskasz kontrolę, kieruj się w stronę znacznika, wyżynając po drodze wrogów, aż dotrzesz do nieprzyjaciela klasy Shugoki. Pokonaj go (jeśli masz z nim problemy, zajrzyj do rozdziału "Jak walczyć z konkretnymi bohaterami?" -> "Jak walczyć z Samurajami?" gdzie znajdziesz wszelkie potrzebne informacje), a następnie udaj się na północ (zignoruj w tym momencie znacznik misji) - znajdziesz tam balistę, którą można zeskanować, by aktywować pierwszą Opowieść. Teraz skieruj się w stronę znacznika, gdzie czekać będzie na ciebie wrogi bohater klasy Kensei.

Gdy się z nim rozprawisz, zejdź po drabinie na dół i wejdź w interakcję z mechanizmem wskazanym przez znacznik misji. Po wszystkim rozpraw się z bohaterem klasy Orochi, który pojawi się w pobliżu i kieruj się w stronę nowego znacznika. Przebiegnij przez most i nie skręcaj jeszcze w lewo - zamiast tego odbij w prawo i zeskanuj drzwi budynku w oddali, by zyskać kolejną Opowieść. Teraz biegnij w stronę znacznika i wykorzystaj łańcuch, by dostać się na drugą stronę.

Podążaj teraz w stronę znacznika, eliminując wrogów po drodze, aż trafisz do kolejnej drabiny - wykorzystaj ją, by dostać się na niższy poziom. Gdy będziesz na dole, skieruj kamerę na zachód, by zeskanować bramę i aktywować trzecią Opowieść. Teraz pobiegnij kilkanaście metrów w stronę znacznika, jednak nie wbiegaj jeszcze na prowadzący do niego most - zamiast tego wdrap się po drabinie stojącej na prawo od wejścia na most.

Gdy będziesz na górze, załatw grupę łuczników, a następnie stań w miejscu, w którym oni byli. Teraz ustaw kamerę na wschód, by móc dokonać kolejnej obserwacji i aktywować nową Opowieść. Następnie popatrz w przeciwnym kierunku - zeskanowanie terenu na wprost pozwoli aktywować piątą Opowieść. Teraz zejdź po drabinie na dół i przebiegnij przez most pełen wrogów, kierując się w stronę znacznika. Zatrzymaj się jednak przy wejściu prowadzącym do wspominanego znacznika i dokonaj z tego miejsca ostatniej obserwacji, by aktywować szóstą Opowieść. Teraz przebiegnij przez drzwi, by wywołać finałową walkę tej misji.

Starcie z Fujikiyo jest stosunkowo proste. Uważać musisz jedynie na potrójną kombinację ciosów przeciwnika - trzeci atak może być albo niemożliwy do zatrzymania, albo niemożliwy do zablokowania. W pierwszej sytuacji wróg zaświeci się na biało i nie będzie można przerwać jego ataku trafiając go - lecz bez problemu zablokujesz i/lub sparujesz ten cios. W drugim przypadku jednak wróg zaświeci się na żółto, a jego atak przejdzie przez twój blok jak nóż przez masło. Możesz zablokować ten cios parując go, trafiając wroga podczas animacji ataku, bądź po prostu odskakując do tyłu.
Jeśli wróg aktywuje tryb Zemsty, najłatwiej jest po prostu zachować dystans - po kilku sekundach utraci on profity związane ze wspomnianym trybem, a całe starcie wróci do normy. Jeśli jednak będziesz mieć z nim problemy, warto:
- Zajrzeć do rozdziału Bohaterowie -> Wikingowie -> Drengr - znajdziesz tam wszelkie informacje dotyczące rozgrywki przy pomocy bohatera, którym właśnie sterujesz.
- Zajrzeć do rozdziału "Jak walczyć z konkretnymi bohaterami?" - > "Jak walczyć z Samurajami?" - tam z kolei znajdują się informacje dotyczące sposobów na pokonanie Kensei'a, czyli wroga, z którym toczysz starcie na końcu tego rozdziału.
Gdy zbijesz punkty zdrowia wroga do zera, załączy się scena przerywnikowa i zakończy się misja.
0
- For Honor - poradnik do gry
- Poradnik For Honor
- Opis przejścia
- Rozdział 1.1 - Przywódcy i Tchórze | Opis przejścia For Honor
- Rozdział 1.2 - I Precz | Opis przejścia For Honor
- Rozdział 1.3 - Legion Czarnego Kamienia | Opis przejścia For Honor
- Rozdział 1.4 - Valkenheim Zimą | Opis przejścia For Honor
- Rozdział 1.5 - Sabotaż | Opis przejścia For Honor
- Rozdział 1.6 - Wilki Pośród Owiec | Opis przejścia For Honor
- Rozdział 2.1 - Najechać Najeźdźców | Opis przejścia For Honor
- Rozdział 2.2 - Wikińska Dyplomacja | Opis przejścia For Honor
- Rozdział 2.3 - Żelazo, Drewno i Stal | Opis przejścia For Honor
- Rozdział 2.4 - Plaża | Opis przejścia For Honor
- Opis przejścia
- Poradnik For Honor
Komentarze czytelników
dskobel Junior
jak się zdobywa punkty reputacji? i od czego są uwarunkowane?
Gronki Chorąży
Polecam grać jako Shugoki na początku, a nawet na stałe. Najłatwiej nauczyć się podstaw gry i kombosów, złapać czucie i zachowania bohaterów w walce. Ja zacząłem od Berserkera, nie żałuję, ale od kiedy pograłem więcej Shugokim to moje umiejętności na Berserku wzrosły.
Jeyhard Generał
Dziś pojawią się kolejne rozdziały opisu przejścia, wraz z przedmiotami kolekcjonerskimi. Najpóźniej jutro będzie też opis ostatniej, 12 klasy postaci - Walkirii. Do końca tygodnia planujemy zamknąć opis przejścia, a potem pojawią się dodatkowe rozdziały opisujące tryby wieloosobowe.
Jeśli ktoś ma z czymś problemy, niech da znać w komentarzu - odpiszę i w razie potrzeby zrobię odpowiedzi rozdział w poradniku.
dskobel Junior
Kiedy warto zacząć ulepszać przedmioty za stan? do 20 levelu to z pewnością nie... ale kiedy optymalnie będzie najlepszy zwrot z ulepszenia:)?
Dodatkowo obok tarczy z levelem (reputacją) jest druga która określa pancerz?
Jagielon92 Junior
clanpolisheaglesforhonor.pl.tl
Zapraszam do klanu
dskobel Junior
Jaką trzeba mieć reputacje aby wpadały przedmioty na złoto?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
