For Honor: Dróttin (Warlord)
Rozdział ten zawiera dokładny opis bohatera Dróttin (Warlord). Jego silne i słabe strony, listę ataków oraz porady dotyczące walki.
Aktualizacja:
Dróttin (Warlord) jest odpowiednikiem klasy Pogromca dostępnej dla Rycerzy. To wojownik Wikingów wyposażony w krótki miecz i tarczę. Potrafi przyjąć na siebie niemalże każdy cios, nie otrzymując przy tym żadnych obrażeń. Mimo krótkiego zasięgu ataku, jest w stanie solidnie przywalić, nie dając przeciwnikowi chwili wytchnienia i możliwości kontrataku.
Opis klasy - mocne i słabe strony

Podobnie jak Pogromca, Dróttin dzięki tarczy może blokować niemalże każdy atak (prócz, rzecz jasna, tych, których nie da się zablokować). Nie posiada on, co prawda, Bloku Doskonałego, dostępnego dla wspomnianego woja Rycerzy, jednak zyskuje on na polu mobilności. Jest w stanie przepchać przeciwnika przez spory odcinek pola walk (coś jak rzut Raidera), czy też wyprowadzić potężny atak z wyskoku. Co więcej, posiada on zdolność Perfect Defense - po aktywacji Dróttin obniża nieco swoją pozycję, a przez czas trwania zdolności blokował będzie on automatycznie ataki nadchodzące ze wszystkich stron. Podczas przebywania w Perfect Defense może on także wyprowadzić kilka specjalnych ataków, o których przeczytasz w kolejnym rozdziale tego poradnika.
Mimo, iż jest to klasa wyposażona w tarczę, Dróttin skupia się bardziej na ofensywie niż jego zorientowany wokół defensywy odpowiednik (Conqueror) Rycerzy. Pomagają w tym dwie zdolności specjalne. Pierwsza pozwala mu blokować ataki i wyprowadzać automatyczną kontrę, druga z kolei nadaje mu specjalną właściwości podczas wyprowadzania silnych ataków. Mniej więcej w połowie animacji silnego ataku, Dróttin zyskuje Hyper Armor - zaświeci się on wtedy w charakterystyczny sposób, a jego atak stanie się niemożliwy do zatrzymania. Oznacza to, iż wróg może trafić cię podczas reszty animacji, jednak nie przerwie to ataku - w większości przypadków pozwoli ci to trafić się z przeciwnikiem w tym samym momencie. Biorąc pod uwagę olbrzymią ilość punktów zdrowia tej klasy, z większości tego typu wymian ciosów Dróttin wychodzi zwycięsko.
Największą wadą tej klasy jest jej olbrzymie zapotrzebowanie na wytrzymałość (stamina). Kilka zwykłych ataków, nie wspominając już o tych bardziej wymyślnych jak atak z wyskoku czy szarża z tarczą potrafią opróżnić jego pasek wytrzymałości. Trzeba więc racjonalnie wyprowadzać ataki i cały czas monitorować stan wytrzymałości.
Modyfikatory, zdolności i ataki klasy

Zdolności klasy Dróttin skupiają się w głównej mierze na rozgrywce defensywnej, dając jednak także trochę do popisu dla graczy, którzy lubują się w nękaniu przeciwników. Odpowiednie opanowanie tych umiejętności sprawi, iż starcie z tobą będzie dla każdego gracza katorgą i sprawdzianem ich umiejętności.
Modyfikatory klasy
Klasa Dróttin posiada następujące modyfikatory klasy:
- Renoma (Renown) - zdobywaj więcej punktów sławy do odblokowania talentów w rozgrywce pomagając bohaterom lub ratując ich, a także broniąc celów.
- Superior Block Light Attacks - słabe ciosy posiadają cechę Superior Block podczas wyprowadzania ich, pozwalając tej klasie parować ataki i jednocześnie wyprowadzać kontrę.
- Uninterruptible Heavy Attacks - silne ciosy są niemożliwe do zablokowania po tym, jak przejdą mniej więcej połowę animacji. Nawet, gdy wróg cię wtedy trafi, atak tej postaci i tak zostanie dokończony, przez co wróg także otrzyma obrażenia.
- Full Block Stance - blokuje ataki nadchodzące ze wszystkich stron (postaw). Wymaga wytrzymałości do aktywacji. Kosztuje wytrzymałość w momencie aktywacji i pobiera ją przy każdym zablokowanym ataku.
Zdolności
Dróttin ma dostęp do 12 zdolności, rozłożone są one pomiędzy 4 gniazda (po 3 na każde), a naraz korzystać można jedynie z 4 - po jednym na każde gniazdo. Poniżej znajdziesz tabelę, w której opisane zostały wszystkie zdolności.
Gniazdo | Opis |
1 | Szybkie wskrzeszenie (Speed Revive) - zdolność pasywna. Szybko wskrzeszasz pokonanych członków drużyny. Dostępna od początku. Pęd (Rush) - włącz, aby na krótki czas zwiększyć prędkość ruchu. Wymagany poziom 5. Stos trupów (Body Count) - zdolność pasywna. Zabijanie wrogów przywraca punkty zdrowia i wytrzymałości. Wymagany poziom 7. |
2 | Niedźwiedzie wnyki (Bear Trap) - pułapka, która zadaje obrażenia i zatrzymuje wrogów. Dostępne od początku. Pancernik (Juggernaut) - Mocno zwiększasz odporność na ciosy kosztem prędkości ruchu. Wymagany poziom 9. Thick Skin - zdolność pasywna. Zmniejsza ilość otrzymywanych obrażeń. Wymagany poziom 11. |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Jeśli pytasz o aktualizację poradnika, to cóż, zainteresowanie tą pozycją jest na tyle małe, że obecnie nie planujemy rozwijać poradnika. :(
Jaką trzeba mieć reputacje aby wpadały przedmioty na złoto?
clanpolisheaglesforhonor.pl.tl
Zapraszam do klanu
Kiedy warto zacząć ulepszać przedmioty za stan? do 20 levelu to z pewnością nie... ale kiedy optymalnie będzie najlepszy zwrot z ulepszenia:)?
Dodatkowo obok tarczy z levelem (reputacją) jest druga która określa pancerz?
Tak naprawdę to zależy - jeśli chcesz szybko zyskać jakieś tam korzyści, ulepszać można od praktycznie samego początku. Jeśli chcesz z kolei nie tracić bezsensownie stali, lepiej poczekać, aż wbijesz 3 poziom reputacji, bo wtedy za mecze masz szanse dostać już "najlepsze możliwe" przedmioty - to znaczy, wbicie wyższego poziomu reputacji nie zwiększy już "jakości" wyrzucanych przedmiotów. Warto więc poczekać do wbicia 3 poziomu reputacji i dopiero wtedy ulepszać interesujące nas przedmioty, jak i otwierać skrzynki z przedmiotami.
Co do "drugiej tarczy określającej pancerz" - jeśli dobrze cię zrozumiałem, to jest to po prostu sumaryczna wartość twoich przedmiotów, tj. poziomy przedmiotów, które masz założone na postaci.
Dziś pojawią się kolejne rozdziały opisu przejścia, wraz z przedmiotami kolekcjonerskimi. Najpóźniej jutro będzie też opis ostatniej, 12 klasy postaci - Walkirii. Do końca tygodnia planujemy zamknąć opis przejścia, a potem pojawią się dodatkowe rozdziały opisujące tryby wieloosobowe.
Jeśli ktoś ma z czymś problemy, niech da znać w komentarzu - odpiszę i w razie potrzeby zrobię odpowiedzi rozdział w poradniku.
Polecam grać jako Shugoki na początku, a nawet na stałe. Najłatwiej nauczyć się podstaw gry i kombosów, złapać czucie i zachowania bohaterów w walce. Ja zacząłem od Berserkera, nie żałuję, ale od kiedy pograłem więcej Shugokim to moje umiejętności na Berserku wzrosły.
jak się zdobywa punkty reputacji? i od czego są uwarunkowane?
Punkty reputacji zdobywa się po to, by odblokowywać kolejne zdolności, które ustawiło się przed meczem - przedstawia to pasek postępu w lewym dolnym rogu ekranu. By odblokować 1 zdolność, trzeba go nabić do pełna - wtedy jest resetowany i nabija się kolejny, który odblokuje 2, 3 i 4.
Punkty reputacji zdobywa się w gruncie rzeczy za wszystko - zabijanie żołnierzy wroga (ci co się klepią przy punktach kontrolnych), zabijanie wrogich bohaterów (i egzekucje na nich), przejmowanie punktów kontrolnych czy wskrzeszanie sojuszników. Każdy "typ" bohatera ma też premię do zdobywania tych punktów z konkretnych źródeł:
- Weteran (Vanguard) - przejmowanie punktów kontrolnych, zabijanie żołnierzy i wskrzeszanie sojuszników.
- Skrytobójca (Assassin) - zabijanie wrogich bohaterów, serie zabójstw
Kolos (Heavy) - obrona i wzmacnianie punktów kontrolnych, asysty przy zabójstwach
Hybrydy - balans pomiędzy wszystkimi "źródłami"
W poradniku pojawi się rozdział tłumaczący ten aspekt.
"dokonaj 50 Honorowych zabójstw" czyli jakich? Nie chodzi tu o egzekucje czyli jakie to są? W ramach gry oczywiście.
Informacja o tym pojawi się co prawda w poradniku, ale mogę już teraz wyjaśnić. Honorowe zabójstwa to takie, których dokonujesz w walce 1 na 1 z wrogiem, jedynie przy pomocy broni. Nie można przeciwnika wkopać w kolce/ogień/przepaść, nie można się z nim bić 2 na 1, ani nie można walczyć z wrogiem, gdy już został raniony przez innego gracza - w takim wypadku zabójstwo nie będzie uznane jako "honorowe".
dskobel nie mam bladego pojęcia jak ci pomóc - obstawiam, że chodzi o emulator pada z Xboxa pod PC, tak? Czy chodzi ci o pada do Xboxa?
Tzn pad z xboxa pidpiety do pc. Talenty odpala sie lewym pokrętłem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
