Fallout: Obóz Chanów
Aktualizacja:
Obóz Chanów

Tandi można uratować na 4 sposoby. W przypadku pierwszych trzech, by móc pogadać z przywódcą - musisz mieć schowaną broń. Pierwszym rozwiązaniem jest dogadanie się z wodzem bandytów - Garlem. By nie dopuścić do rozlewu krwi, zaznaczaj następujące opcje dialogowe:
Chcę, żebyś uwolnił dziewczynę / Reprezentuję zagrożenie, którego nie jesteś nawet w stanie pojąć. Czy rzeczywiście chcesz narazić się na nasz gniew?
Otrzymamy wtedy raz po 500 PD za retoryczne rozwiązanie sprawy, a potem kolejne 400 PD za uratowanie Tandi.
Drugi sposób to zapłacenie za jej uwolnienie. Musimy wtedy Garlowi dać coś o równowartości 545 kapsli. Zyskujemy wtedy jednak tylko 500 PD.
Trzeci sposób to stoczenie walki na pięści z samym przywódcą Garlem. By tego dokonać musimy mieć wysoką umiejętność Walki wręcz. Otrzymamy wtedy 500 PD.
Ostatnią solucją problemu jest wyrżnięcie wszystkich bandytów w pień. Nie jest to łatwe. Przeciwnicy dobrze posługują się tutaj bronią białą, noszą Pancerze skórzane (dwóch z nich również metalowe) oraz dysponują mocnymi pukawkami (strzelby i pistolety Desert Eagle) Musimy również doglądać Iana by go nie stracić. Nie jest to jednak niewykonalne. Ustawiaj sobie jak największą ilość bandytów na linii strzału swojego H&K MP9 i wal seriami. Pamiętaj tylko by nie zranić błąkających się po polu bitwy zakładników. Bandytów uciekających w stronę końca mapy - zdejmuj strzałami pojedynczymi. Na koniec przeszukaj wszystkie trupy, regały, skrzynie i biurko. Załóż sobie Pancerz skórzany, uzbrój się w strzelbę Winchester Widowmaker i pistolet Desert Eagle 0,44 cale oraz uwolnij Tandi używając umiejętności Otwieranie zamków na kracie pomieszczenia, w którym stoi. Ten sposób jest co prawda najtrudniejszy, jednak najbardziej opłacalny. Nie dosyć, że uzyskasz masę przydatnych przedmiotów, około 1200 PD za zabicie bandytów, 25 PD za otwarcie celi, Metalowy pancerz (przyda nam się w Nekropolis , więc go nie sprzedajemy) to jeszcze kolejne 400 PD za uwolnienie dziewczyny.
Podziękuj wszystkim za gościnę i odeskortuj Tandi do Cienistych Piasków . Zamiast zaprowadzić ją do ojca, możemy ją zwerbować w nasze szeregi. (100 PD). Ja sobie odpuściłem (nie, nie jestem szowinistą!) Tandi jest po prostu mało przydatna w walce, ma mało PW i często ginie. Udaj się w stronę Złomowa .
0
- Fallout - poradnik do gry
- Fallout: Poradnik do gry
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Legenda
- Fallout: Krypta 13
- Fallout: Cieniste Piaski
- Fallout: Krypta 15, Cieniste Piaski (ponownie)
- Fallout: Obóz Chanów
- Fallout: Złomowo
- Fallout: Hub (1)
- Fallout: Hub (2)
- Fallout: Nekropolis (1)
- Fallout: Nekropolis (2)
- Fallout: Krypta 15
- Fallout: Blask (1)
- Fallout: Blask (2)
- Fallout: Bractwo Stali
- Fallout: Gruzy (1)
- Fallout: Gruzy (2)
- Fallout: Baza Wojskowa (1)
- Fallout: Baza Wojskowa (2)
- Fallout: Katedra
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany596977 Pretorianin
Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.
zanonimizowany622469 Junior
Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442
zanonimizowany699497 Konsul
land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15
zanonimizowany444630 Senator
Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do
Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem
Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)
EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D
ROJO. Senator
hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P
zanonimizowany966682 Junior
Dzięki Patryk rojo za ten poradnik
zanonimizowany476174 Junior
Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?
Wiatr1000 Centurion
@Brylanteiro
Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.
Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.
C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.
A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
