Fallout: Blask (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W jednej z nich znajdziemy kolejną książkę Młodego elektronika oraz Wielką księgę nauki. Obie czytamy i wracamy do windy, którą przyjechaliśmy.
Jedziemy nią na piętro szóste.
Znajduje się tam komputer oraz pewna instalacja odpowiedzialna za zasilanie podstawowe całej bazy.
Na agregacie obok komputera używamy umiejętności Naprawa. Dzięki reparacji urządzenia otrzymujemy 1000 PD. Uruchamiamy komputer i włączamy zasilanie podstawowe.
Od teraz będziemy w stanie korzystać ze wszystkich wcześniej nieaktywnych wind. Całą operację obrazuję:

Idziemy teraz do północno-zachodniej części pomieszczenia - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Idziemy teraz do północno-zachodniej części pomieszczenia.
Znajdujemy tam windę i używamy na niej Niebieskiej karty.
Udajemy się na wcześniej niedostępne - piętro piąte.
Odkąd włączyliśmy zasilanie podstawowe - teraz wszystkie roboty będą aktywne. Od teraz nie będzie zatem tak łatwo. Podczas walk z blaszakami - używamy głównie granatów EMP. Gdy się nam one skończą - przesiadamy się na Pistolet plazmowy Glock 86, który znaleźliśmy podczas przeszukiwań wszystkich ciał jakie spotkaliśmy do tej pory.
Po udanej walce - wskakujemy na kolejny (11) poziom doświadczenia. Tym razem wszystkie punkty lokujemy w Bronie ciężkie.
Eksplorację dalszej części piętra piątego opiszę teraz obrazkami:

Z tej skrytki zabieramy Holodysk i wgrywamy go do PIPBoya - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Z tej skrytki zabieramy Holodysk i wgrywamy go do PIPBoya.

Z tej szafki zabieramy kolejny Holodysk i również wgrywamy go do PIPBoya - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Z tej szafki zabieramy kolejny Holodysk i również wgrywamy go do PIPBoya.

Z tej szafki zabieramy karabin plazmowy Winchester Model P94 i 100 Ogniw termojądrowych - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Z tej szafki zabieramy karabin plazmowy Winchester Model P94 i 100 Ogniw termojądrowych.

Z tej skrytki zabieramy m - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Z tej skrytki zabieramy m.in. Działko obrotowe Rockwell CZ53 .

Uzbrajamy się w nowe giwery i przeszukujemy resztę skrytek. Znajdziemy w nich m.in. SkradoBoya. Jego użycie w panelu broni głównych sprawia, że nasza postać staje się niewidzialna. Urządzenie to bardzo ułatwia zatem wszelką kradzież.
Uff.
Było trochę chodzenia i kombinowania. To fakt. Dopięliśmy jednak swego. Używając odpowiednich kart wracamy na piętro pierwsze.
Klikamy na zwisającą linę, po której wcześniej zeszliśmy i wychodzimy na powierzchnię.
Używamy teraz kilku AntyRadów i kierujemy się z powrotem do bazy Bractwa Stali .

Podobało się?

0

Fallout

30 września 1997

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2008-12-20
14:41

zanonimizowany596977 Pretorianin

Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.

Komentarz: zanonimizowany596977
2009-01-23
00:23

ROJO. Senator

ROJO.

Poradnik zawarty w Sadze? Zgadzam się.

Komentarz: ROJO.
2009-02-25
11:19

zanonimizowany622469 Junior

Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442

Komentarz: zanonimizowany622469
2010-03-07
13:53

zanonimizowany699497 Konsul

land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15

Komentarz: zanonimizowany699497
2011-01-10
11:52

zanonimizowany444630 Senator

Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do

Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem

Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)

EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D

Komentarz: zanonimizowany444630
2011-03-05
19:21

ROJO. Senator

ROJO.
👍

hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P

Komentarz: ROJO.
2012-02-27
23:34

rom Pretorianin

rom

Lubisz tutaj zaglądać raz na jakiś czas, co ROJO ?

Komentarz: rom
2014-01-03
22:22

zanonimizowany966682 Junior

Dzięki Patryk rojo za ten poradnik

Komentarz: zanonimizowany966682
2014-03-21
14:48

zanonimizowany476174 Junior

Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?

Komentarz: zanonimizowany476174
2015-01-18
16:21

Wiatr1000 Centurion

@Brylanteiro

Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.

Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.

C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.

A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P

Komentarz: Wiatr1000

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl