Fallout: Hub (1)
Aktualizacja:
Hub

Trafiamy do Hub , największego obok Gruzów miasta w grze. Jest tu mnóstwo rzeczy do zrobienia i masa kasy do zarobienia. Przyjdzie nam tu również nieźle pohandlować. Dostaniemy tu większość przedmiotów jakie możemy znaleźć w świecie Fallouta.
Łatwym sposobem zarobienia kapsli jest zatrudnienie się w charakterze ochroniarza karawan.
Eskortować możemy 3. Są to:
- Karmazynowa Karawana (nagroda: 600 kapsli, wyruszają 3 i 17 dnia każdego miesiąca),
- Wszędobylscy Handlowcy (400 kapsli, wyruszają 8, 18 i 28),
- Kupcy Wodni (200 kapsli, wyruszają 1, 11 i 21).
Ja osobiście najlepiej zarobiłem na pracy w Karmazynowej Karawanie. Zagrożenie było to samo co w przypadku innych karawan, lecz zapłata większa. Dochodzą do tego łupy z zabitych przeciwników oraz PD za ich pokonanie.
Udajemy się teraz do Boba, prowadzącego stragan z potrawkami wyborowymi o nazwie Bob's Iguana Bits. Podczas rozmowy z nim, wykorzystujemy zdobyte w Złomowie informacje i zabieramy się do szantażu. Wybieramy kolejno, następujące opcje dialogowe:
Sądzę, że musimy porozmawiać o doktorku Kostusze i niektórych z twoich sekretnych składników. / Chodzi o twoje sekretne składniki. Jak świeże muszą być zwłoki, żeby nie pozostawiały gorzkiego posmaku? Używasz mutantów, ludzi czy mieszanki? / Wiesz, posterunek policji jest zaraz po drugiej stronie ulicy. Naprawdę musze odbyć małą przechadzkę. / Świetnie. Co z tego będzie dla mnie? / Chcę 200 kapsli co pięć dni.
Zyskaliśmy w ten sposób zastrzyk gotówki co pięć dni, 500 PD oraz powinniśmy wskoczyć na 6 poziom! Jako drugi profit wybieramy Strzelca wyborowego. Jako, że preferujemy walkę na odległość - nasza postać będzie w ten sposób jeszcze bardziej skuteczna przy wymianie ognia. Zyskamy w ten sposób 2 punkty do Percepcji w sytuacjach wszelkich starć na giwery. Bardzo przydatna rzecz. Co do umiejętności to podwyższamy sobie Ręczną bron palną i Retorykę do 111 %, a Broń ciężką do 19 %.
Udajemy się teraz do pobliskiego kasyna o nazwie Sokół Maltański (zaraz obok straganu Boba). W południowej jego części widzimy Kane'a. Zagadujemy go i mówimy, że szukamy pracy.
Kane zaprowadzi nas do swojego szefa - Deckera.
Boss zleci nam zamordowanie pewnego kupca - Darrena Wieżowca oraz jego żony. Zgadzamy się. Na dobry początek otrzymujemy 500 kapsli.
Możemy udać się do przyszłej ofiary i za jej unicestwienie zgarnąć 2500 kapsli. Ja wybrałem jednak inną opcję.
Proponuję udać się do miejscowego szeryfa Justina Greene i poinformować go o niecnych planach Deckera. Śtróż prawa zaproponuje nam wzięcie udziału w akcji przeciwko Deckerowi oraz zapłaci nam 300 kapsli.
Robimy save'a, wyjmujemy gnaty i wyruszamy z ołowiowym cateringiem dla Deckera. Sama walka nie należy do najłatwiejszych. Jest to jedna z trudniejszych (mimo, że małych) potyczek w grze. Kane ma mnóstwo PA i wie jak używać swojego Kolczastego kastetu. Jego odstrzelenie traktujemy zatem priorytetowo. Potem jest już coraz łatwiej. Po pomyślnie przeprowadzonej akcji - zagadujemy jeszcze Justina. Otrzymujemy od niego 1000 kapsli, a za całe zamieszanie zyskujemy 1400 PD. Cała akcja okazała się więc bosko opłacalną (w sumie otrzymaliśmy 1800 kapsli, ok. 2400 PD i masę łupów, po które teraz wrócimy).
By powrócić do kryjówki Deckera, wracamy do kasyna i wchodzimy do pomieszczenia, którego kiedyś bronił Kane. Znajdują się w nim schody:
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Fallout - poradnik do gry
- Fallout: Poradnik do gry
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Legenda
- Fallout: Krypta 13
- Fallout: Cieniste Piaski
- Fallout: Krypta 15, Cieniste Piaski (ponownie)
- Fallout: Obóz Chanów
- Fallout: Złomowo
- Fallout: Hub (1)
- Fallout: Hub (2)
- Fallout: Nekropolis (1)
- Fallout: Nekropolis (2)
- Fallout: Krypta 15
- Fallout: Blask (1)
- Fallout: Blask (2)
- Fallout: Bractwo Stali
- Fallout: Gruzy (1)
- Fallout: Gruzy (2)
- Fallout: Baza Wojskowa (1)
- Fallout: Baza Wojskowa (2)
- Fallout: Katedra
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
@Brylanteiro
Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.
Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.
C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.
A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P
Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?
Dzięki Patryk rojo za ten poradnik
hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P
Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do
Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem
Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)
EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D
land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15
Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442
Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.
Poprawcie ta kryptę 15 bo albo nikt nie czytał tego poradnika albo wszyscy zapomnieli gdzie jest krypta 15.
Kurde na co tu taki poradnik skoro można za free dostać kupując Fallout SAGA lub gdzieś w internecie znaleść.
ROJO --> mimo wszystko poradnik wyczesany.
Świetny poradnik(chociaż przeczytałem z ciekawości bo Fallouta przeszedłem dawno, ale za niedługo chyba kolejny raz mnie najdzie ochota na przejście), miło że ktoś z Gry-Online jeszcze gra i robi poradniki do takich gier :) Dzięki.
land6 - Zgadza się, ale jest to trochę nagięcie zasad. Takie lipne levelowanie, hmmm sam rozumiesz. Z Falloutem tak nie można:-)
Komin - Mi też to zajęło jakos tak, może nawet 30 minut + bez strzelania. Jest to jednak (tak jak nazwałem jeden z rozdziałów) - KASTRACJA Fallouta.
gdzies na youtube jest filmik w przyspieszonym tepie jak w chyba 40 minut przejsc gre
filmik sprzed kilku dobrych lat
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
