Fallout: Blask (1)
Aktualizacja:
Blask

Na miejscu zażywamy Rad-Xy, które m.in. zdobyliśmy w Hub . Zabezpieczą nas one przed promieniowaniem. Dobrze jest też mieć na wyposażeniu AntyRady. Pomogą nam one w sytuacji gdy jednak zostaniemy napromieniowani. Następnie by móc zejść na dół - montujemy Linę na wystającym pręcie. Dokładnie w tym miejscu:

Po linie schodzimy w dół.
Trafiamy do pomieszczenia pełnego zmasakrowanych, spalonych i podziurawionych ciał.
Następnie udajemy się na południe, potem dwoma drzwiami w prawo, a następnie w górę. W pokoju po prawej (górny róg) otwieramy szafkę i bierzemy z niej m.in. Wielką księge nauki.
Czytamy ją i udajemy się do pomieszczenia naprzeciwko. Z ciała martwego członka Bractwa Stali zabieramy Holodysk i Żółtą kartę. Po wgraniu w PIPBoya zawartości dysku - otrzymujemy 100 PD. Świecący komputer zostawiamy w spokoju.
Wracamy tą sama drogą do windy. Uwaga - teren w jej pobliżu jest mocno zaminowany. Eksplozje ładunków nie czynią nam jednak wielkiej szkody. Na drzwiach windy używamy Żółtej karty.
Jedziemy na drugie piętro.
Widzimy pomieszczenie pełne dezaktywowanych robotów. Jest to dobry moment by poćwiczyć rzucanie granatami - szczególnie tymi EMP. Zgarniemy również za dobicie leżących maszyn - ok. 1400 PD. Te większe roboty mają przy sobie snajperki DKS-501 5,56mm. Jedną z nich przekazujemy Tycho.
Przeszukujemy dalej całe pomieszczenie, zabierając z ciał leżących wszędzie trupów - co tylko się da. Jeden z nich (jego ciało jest zwęglone i leży w samym północno-wschodnim rogu pietra) posiada Czerwoną kartę, którą bierzemy. Oto on:
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Fallout - poradnik do gry
- Fallout: Poradnik do gry
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Legenda
- Fallout: Krypta 13
- Fallout: Cieniste Piaski
- Fallout: Krypta 15, Cieniste Piaski (ponownie)
- Fallout: Obóz Chanów
- Fallout: Złomowo
- Fallout: Hub (1)
- Fallout: Hub (2)
- Fallout: Nekropolis (1)
- Fallout: Nekropolis (2)
- Fallout: Krypta 15
- Fallout: Blask (1)
- Fallout: Blask (2)
- Fallout: Bractwo Stali
- Fallout: Gruzy (1)
- Fallout: Gruzy (2)
- Fallout: Baza Wojskowa (1)
- Fallout: Baza Wojskowa (2)
- Fallout: Katedra
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany596977 Pretorianin
Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.
zanonimizowany622469 Junior
Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442
zanonimizowany699497 Konsul
land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15
zanonimizowany444630 Senator
Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do
Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem
Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)
EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D
ROJO. Senator
hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P
zanonimizowany966682 Junior
Dzięki Patryk rojo za ten poradnik
zanonimizowany476174 Junior
Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?
Wiatr1000 Centurion
@Brylanteiro
Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.
Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.
C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.
A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
