Fallout: Hub (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ok. Uderzamy teraz do Butcha - szefa Wszędobylskich handlowców, których siedziba mieści się w północno-wschodnim rogu Śródmieścia .
Ma on dla nas pewne zlecenie. O szczegółach zadania mamy porozmawiać z jego strażnikiem - Rutgerem (stoi przy drzwiach do biura Butcha).
Okazuje się, że ktoś napada na karawany. Podejrzenia padają na Supermutantów, Szpony Śmierci i Bractwo Stali.
By dojść do tego kto faktycznie stoi za niecnymi atakami - przyjdzie nam udać się do Beth. Jej sklep "SPLUWY" znajduje się zaraz na południe od biura Butcha. Dodatkowo jeśli powiemy jej, że pracujemy dla Wszędobylskich - otrzymamy piętnastoprocentowy rabat na artykuły przez nią sprzedawane. Beth podejrzewa Szpona Śmierci.
Odsyła nas do swojego znajomego Harolda - ghoula mieszkającego w południowo-zachodniej części Starego miasta . Udajemy się tam. Harold opowiada nam o mocach i słabościach bestii. Możemy również wysłuchać historii jego życia. Polecam. Jest co posłuchać.
Podchodzimy teraz do krążącego koło drzwi wejściowych od chatki Harolda - Jessy'ego. Mówimy mu o Szponie i prosimy by nas zaprowadził do jego legowiska.
Zaraz jak pojawimy się na miejscu - otrzymamy 800 PD.
Uzupełniamy zapas Stimpaków naszych kompanów (tak by mieli ich około pięciu), przeładowujemy broń, robimy save'a i zanurzamy się w otchłań jaskini...
W potwora walimy wszystkim co mamy - i to możliwie z jak największej odległości. Gdy Ochłap podejdzie do Szpona z zamiarem pogryzienia go - powstrzymujemy się od strzelania seriami. Jest to jeden z najtrudniejszych przeciwników w grze. Jest szybki, ma mocne ciosy i dysponuje ogromną ilością PA. Za zabicie kreatury dostaniemy 1000 PD.
Rozmawiamy również z umierającym supermutantem - leżącym niedaleko. Przed śmiercią wręcza nam on Holodysk. Czytamy jego zawartość, otrzymując 100 PD i dowiadujemy się, że za zniknięciami karawan stali jednak Supermutanci!
Wracamy do Butcha, potem zagadujemy Rutgera. Przedstawiamy mu zawartość dysku, dostajemy 800 kapsli i 1000 PD. Powinniśmy wskoczyć w ten sposób na kolejny (7) poziom doświadczenia. Retorykę i Ręczną broń palną dopalamy do 121%, Broń ciężką do 25%.
Udajemy się teraz do Starego miasta . W północno-wschodniej części tego rejonu znajduje się zaniedbany budynek. W jednym z pokoi kryją się schody. Ich lokalizację ułatwiam poniższym obrazkiem:

Schodzimy na dół - Hub (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Schodzimy na dół. Przed nami prawdziwa ścieżka zdrowia. 4 zamknięte drzwi i zaminowane podłogi. Drzwi otwieramy umiejętnością Otwieranie zamków (25 PD za każde - w sumie 100 PD). Wybuchowe pułapki założone na ziemi nie robią nam wielkiej krzywdy.
W pomieszczeniu na końcu odkrywamy tajną kryjówkę Kręgu Złodziei i ich herszta - Loxleya. Oznajmiamy mu, że chcemy się przyłączyć. Nie tak prędko jednak. Czeka nas najpierw mały sprawdzian. Mamy okraść naszą niedoszłą ofiarę - Darrena Wieżowca.
Zabieramy się do roboty. Za dostanie się do kryjówki złodzieji i przełamanie broniących jej zabezpieczeń - otrzymujemy 900 PD, zaś od Jasmine (stojącej przy wejściu) otrzymujemy Wytrychy, 2 sztuki Flar i... Nuka-Colę!
Ruszamy zatem na Wzgórza (kolejna część Hub na południe od Śródmieścia ).
By móc włamać się do posiadłości Wieżowca musimy zjawić się tam w nocy. Nie możemy jednak przeczekać do tej pory w samych Wzgórzach . Proponuję zrobić to w Śródmieściu .
Po ponownym wejściu do Wzgórz , zaczepi nas Rick - jeden z ochroniarzy Wieżowca. Mówimy mu, że już się wynosimy i czekamy aż się ulotni.
Wyłączamy bieg, używamy Skradania i zachodzimy budynek od tyłu z południowej strony. Czekamy aż ochroniarz George (koleś w niebieskich spodniach i czarnej skórze) odejdzie od drzwi. Kiedy to nastąpi - podchodzimy do drzwi i wchodzimy do środka.
Ruszamy w kierunku pokoju w południowo-zachodniej części posiadłości. Wchodzimy do komórki obok. Widzimy skrytkę. Najpierw używamy na niej umiejętności Otwieranie zamków, potem dwa razy umiejętność Pułapki. Nie jest to łatwe, więc musisz popróbować kilka razy. Gdy w końcu nam się uda - wyjmujemy ze skrzynki Naszyjnik i gdy przy drzwiach nie będzie George'a - zwiewamy.
Całą akcję ukazuję jeszcze raz na obrazku poniżej:

Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Fallout

30 września 1997

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2008-12-20
14:41

zanonimizowany596977 Pretorianin

Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.

Komentarz: zanonimizowany596977
2009-01-23
00:23

ROJO. Senator

ROJO.

Poradnik zawarty w Sadze? Zgadzam się.

Komentarz: ROJO.
2009-02-25
11:19

zanonimizowany622469 Junior

Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442

Komentarz: zanonimizowany622469
2010-03-07
13:53

zanonimizowany699497 Konsul

land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15

Komentarz: zanonimizowany699497
2011-01-10
11:52

zanonimizowany444630 Senator

Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do

Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem

Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)

EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D

Komentarz: zanonimizowany444630
2011-03-05
19:21

ROJO. Senator

ROJO.
👍

hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P

Komentarz: ROJO.
2012-02-27
23:34

rom Pretorianin

rom

Lubisz tutaj zaglądać raz na jakiś czas, co ROJO ?

Komentarz: rom
2014-01-03
22:22

zanonimizowany966682 Junior

Dzięki Patryk rojo za ten poradnik

Komentarz: zanonimizowany966682
2014-03-21
14:48

zanonimizowany476174 Junior

Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?

Komentarz: zanonimizowany476174
2015-01-18
16:21

Wiatr1000 Centurion

@Brylanteiro

Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.

Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.

C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.

A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P

Komentarz: Wiatr1000

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl