Fallout: Krypta 15

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krypta 15

Gdy dotrzemy na miejsce, na mapce (widocznej powyżej) klikamy na Wejście - Krypta 15 | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Gdy dotrzemy na miejsce, na mapce (widocznej powyżej) klikamy na Wejście . Otwieramy właz i wchodzimy do środka.
Po prawej stronie, w pomieszczeniu za szybą, znajduje się Oficer medyczny. Możemy się u niego (jeśli to potrzebne) - za darmo leczyć.
Wbijamy do windy w lewej części parteru. Jedziemy do Kwater mieszkalnych .
Uderzamy teraz do Cindy (ma rude włosy), której pokój (jest ostatni - w rogu) znajduje się w północno-wschodniej części lokacji. Dowiadujemy się, że ktoś kradnie zapasy wody w krypcie. Zgadzamy się zbadać tą sprawę. Składamy teraz wizytę Theresie (też ruda :-). Gdzie dokładnie ona mieszka podaję na obrazku:

Informuje nas ona, że część mieszkańców ma zamiar sprzeciwić się Opiekunowi i opuścić kryptę w poszukiwaniu lepszego życia - Krypta 15 | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Informuje nas ona, że część mieszkańców ma zamiar sprzeciwić się Opiekunowi i opuścić kryptę w poszukiwaniu lepszego życia. Możemy się z nią zgodzić i doradzić jej kilka rzeczy związanych z życiem na powierzchni. Nie otrzymamy wówczas żadnych PD.
By je uzyskać (750!) zabieramy się do stłumienia buntu następującą konwersacją:

Całkiem nieźle, dziękuję. / Zapewne ma swoje powody. / Wydaje mi się, że sądzi on, że nie ma potrzeby ryzykowania przeżycia na zewnątrz, skoro tutaj jest wciąż bezpiecznie. / Nie martw się, zrobię to.

Po udanej rozmowie wskakujemy do windy i jedziemy do Centrum Dowodzenia na trzecim piętrze.
O całą sprawę dotyczącą kradzieży wody - wypytujemy czarnoskórego strażnika, który broni wejścia do magazynu z wodą. Następnie ustawiamy budzik na godzinę: 00.00.
Obserwujemy teraz uważnie ospałego mężczyznę, który właśnie przyjechał windą. Gdy włamie się do magazynu i zacznie grzebać przy skrzynkach na ziemi - zagadujemy go. Pod groźbą śmierci zmuszamy go do pokazania nam co ma w kieszeniach. Mamy zatem naszego złodzieja! W nagrodę otrzymujemy 1000 PD.
Kierujemy się teraz do Centrum Dowodzenia i informujemy Opiekuna (siedzi w wieżyczce), że nasza misja zakończyła się sukcesem i znaleźliśmy Hydroprocesor. Przekazujemy mu go, a on instaluje go tam gdzie trzeba. Hurra! Wszystko zadziałało!
Uratowaliśmy właśnie Kryptę 13 ! Od tej pory żaden czas nie będzie nas gonił. Zdążyliśmy! Otrzymaliśmy właśnie magiczną sumę 7500 PD! Wskoczyliśmy również na 10 poziom doświadczenia. Zdobyte punkty umiejętności lokujemy w Broń energetyczną. Opiekun prosi nas również o wgranie raportu o Supermutantach do komputera w bibliotece. Znajduje się ona na 3 piętrze.
Położenie biblioteki i komputera podaję poniżej:

Po załadowaniu danych, udajemy się ponownie do Opiekuna - Krypta 15 | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Po załadowaniu danych, udajemy się ponownie do Opiekuna.
Jest on bardzo zaniepokojony naszym raportem. Dziwi go nagły przyrost liczby Supermutantów w rejonie. Podejrzewa on, że ktoś je tworzy!
Otrzymujemy tym samym misję zabicia przywódcy Supermutantów oraz zadanie eliminacji ich źródła .
Wyruszamy teraz do bazy Bractwa Stali .
Gdy przybywamy na miejsce, rozmawiamy z Cabbotem. Okazuje się, że by móc wejść na teren bazy i wstąpić do Bractwa, musimy najpierw przejsć test. Polegać on będzie na udaniu się na miejsce zwane Blaskiem i wydobyciu z jego wnętrza czegoś na dowód, że tam byliśmy. W drogę zatem.

Podobało się?

0

Fallout

30 września 1997

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2008-12-20
14:41

zanonimizowany596977 Pretorianin

Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.

Komentarz: zanonimizowany596977
2009-01-23
00:23

ROJO. Senator

ROJO.

Poradnik zawarty w Sadze? Zgadzam się.

Komentarz: ROJO.
2009-02-25
11:19

zanonimizowany622469 Junior

Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442

Komentarz: zanonimizowany622469
2010-03-07
13:53

zanonimizowany699497 Konsul

land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15

Komentarz: zanonimizowany699497
2011-01-10
11:52

zanonimizowany444630 Senator

Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do

Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem

Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)

EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D

Komentarz: zanonimizowany444630
2011-03-05
19:21

ROJO. Senator

ROJO.
👍

hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P

Komentarz: ROJO.
2012-02-27
23:34

rom Pretorianin

rom

Lubisz tutaj zaglądać raz na jakiś czas, co ROJO ?

Komentarz: rom
2014-01-03
22:22

zanonimizowany966682 Junior

Dzięki Patryk rojo za ten poradnik

Komentarz: zanonimizowany966682
2014-03-21
14:48

zanonimizowany476174 Junior

Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?

Komentarz: zanonimizowany476174
2015-01-18
16:21

Wiatr1000 Centurion

@Brylanteiro

Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.

Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.

C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.

A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P

Komentarz: Wiatr1000

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl