Fallout: Krypta 15
Aktualizacja:
Krypta 15

Gdy dotrzemy na miejsce, na mapce (widocznej powyżej) klikamy na Wejście . Otwieramy właz i wchodzimy do środka.
Po prawej stronie, w pomieszczeniu za szybą, znajduje się Oficer medyczny. Możemy się u niego (jeśli to potrzebne) - za darmo leczyć.
Wbijamy do windy w lewej części parteru. Jedziemy do Kwater mieszkalnych .
Uderzamy teraz do Cindy (ma rude włosy), której pokój (jest ostatni - w rogu) znajduje się w północno-wschodniej części lokacji. Dowiadujemy się, że ktoś kradnie zapasy wody w krypcie. Zgadzamy się zbadać tą sprawę. Składamy teraz wizytę Theresie (też ruda :-). Gdzie dokładnie ona mieszka podaję na obrazku:

Informuje nas ona, że część mieszkańców ma zamiar sprzeciwić się Opiekunowi i opuścić kryptę w poszukiwaniu lepszego życia. Możemy się z nią zgodzić i doradzić jej kilka rzeczy związanych z życiem na powierzchni. Nie otrzymamy wówczas żadnych PD.
By je uzyskać (750!) zabieramy się do stłumienia buntu następującą konwersacją:
Całkiem nieźle, dziękuję. / Zapewne ma swoje powody. / Wydaje mi się, że sądzi on, że nie ma potrzeby ryzykowania przeżycia na zewnątrz, skoro tutaj jest wciąż bezpiecznie. / Nie martw się, zrobię to.
Po udanej rozmowie wskakujemy do windy i jedziemy do Centrum Dowodzenia na trzecim piętrze.
O całą sprawę dotyczącą kradzieży wody - wypytujemy czarnoskórego strażnika, który broni wejścia do magazynu z wodą. Następnie ustawiamy budzik na godzinę: 00.00.
Obserwujemy teraz uważnie ospałego mężczyznę, który właśnie przyjechał windą. Gdy włamie się do magazynu i zacznie grzebać przy skrzynkach na ziemi - zagadujemy go. Pod groźbą śmierci zmuszamy go do pokazania nam co ma w kieszeniach. Mamy zatem naszego złodzieja! W nagrodę otrzymujemy 1000 PD.
Kierujemy się teraz do Centrum Dowodzenia i informujemy Opiekuna (siedzi w wieżyczce), że nasza misja zakończyła się sukcesem i znaleźliśmy Hydroprocesor. Przekazujemy mu go, a on instaluje go tam gdzie trzeba. Hurra! Wszystko zadziałało!
Uratowaliśmy właśnie Kryptę 13 ! Od tej pory żaden czas nie będzie nas gonił. Zdążyliśmy! Otrzymaliśmy właśnie magiczną sumę 7500 PD! Wskoczyliśmy również na 10 poziom doświadczenia. Zdobyte punkty umiejętności lokujemy w Broń energetyczną. Opiekun prosi nas również o wgranie raportu o Supermutantach do komputera w bibliotece. Znajduje się ona na 3 piętrze.
Położenie biblioteki i komputera podaję poniżej:

Po załadowaniu danych, udajemy się ponownie do Opiekuna.
Jest on bardzo zaniepokojony naszym raportem. Dziwi go nagły przyrost liczby Supermutantów w rejonie. Podejrzewa on, że ktoś je tworzy!
Otrzymujemy tym samym misję zabicia przywódcy Supermutantów oraz zadanie eliminacji ich źródła .
Wyruszamy teraz do bazy Bractwa Stali .
Gdy przybywamy na miejsce, rozmawiamy z Cabbotem. Okazuje się, że by móc wejść na teren bazy i wstąpić do Bractwa, musimy najpierw przejsć test. Polegać on będzie na udaniu się na miejsce zwane Blaskiem i wydobyciu z jego wnętrza czegoś na dowód, że tam byliśmy. W drogę zatem.
0
- Fallout - poradnik do gry
- Fallout: Poradnik do gry
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Legenda
- Fallout: Krypta 13
- Fallout: Cieniste Piaski
- Fallout: Krypta 15, Cieniste Piaski (ponownie)
- Fallout: Obóz Chanów
- Fallout: Złomowo
- Fallout: Hub (1)
- Fallout: Hub (2)
- Fallout: Nekropolis (1)
- Fallout: Nekropolis (2)
- Fallout: Krypta 15
- Fallout: Blask (1)
- Fallout: Blask (2)
- Fallout: Bractwo Stali
- Fallout: Gruzy (1)
- Fallout: Gruzy (2)
- Fallout: Baza Wojskowa (1)
- Fallout: Baza Wojskowa (2)
- Fallout: Katedra
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany596977 Pretorianin
Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.
zanonimizowany622469 Junior
Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442
zanonimizowany699497 Konsul
land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15
zanonimizowany444630 Senator
Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do
Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem
Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)
EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D
ROJO. Senator
hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P
zanonimizowany966682 Junior
Dzięki Patryk rojo za ten poradnik
zanonimizowany476174 Junior
Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?
Wiatr1000 Centurion
@Brylanteiro
Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.
Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.
C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.
A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
