Fallout: Krypta 15
Aktualizacja:
Krypta 15

Gdy dotrzemy na miejsce, na mapce (widocznej powyżej) klikamy na Wejście . Otwieramy właz i wchodzimy do środka.
Po prawej stronie, w pomieszczeniu za szybą, znajduje się Oficer medyczny. Możemy się u niego (jeśli to potrzebne) - za darmo leczyć.
Wbijamy do windy w lewej części parteru. Jedziemy do Kwater mieszkalnych .
Uderzamy teraz do Cindy (ma rude włosy), której pokój (jest ostatni - w rogu) znajduje się w północno-wschodniej części lokacji. Dowiadujemy się, że ktoś kradnie zapasy wody w krypcie. Zgadzamy się zbadać tą sprawę. Składamy teraz wizytę Theresie (też ruda :-). Gdzie dokładnie ona mieszka podaję na obrazku:

Informuje nas ona, że część mieszkańców ma zamiar sprzeciwić się Opiekunowi i opuścić kryptę w poszukiwaniu lepszego życia. Możemy się z nią zgodzić i doradzić jej kilka rzeczy związanych z życiem na powierzchni. Nie otrzymamy wówczas żadnych PD.
By je uzyskać (750!) zabieramy się do stłumienia buntu następującą konwersacją:
Całkiem nieźle, dziękuję. / Zapewne ma swoje powody. / Wydaje mi się, że sądzi on, że nie ma potrzeby ryzykowania przeżycia na zewnątrz, skoro tutaj jest wciąż bezpiecznie. / Nie martw się, zrobię to.
Po udanej rozmowie wskakujemy do windy i jedziemy do Centrum Dowodzenia na trzecim piętrze.
O całą sprawę dotyczącą kradzieży wody - wypytujemy czarnoskórego strażnika, który broni wejścia do magazynu z wodą. Następnie ustawiamy budzik na godzinę: 00.00.
Obserwujemy teraz uważnie ospałego mężczyznę, który właśnie przyjechał windą. Gdy włamie się do magazynu i zacznie grzebać przy skrzynkach na ziemi - zagadujemy go. Pod groźbą śmierci zmuszamy go do pokazania nam co ma w kieszeniach. Mamy zatem naszego złodzieja! W nagrodę otrzymujemy 1000 PD.
Kierujemy się teraz do Centrum Dowodzenia i informujemy Opiekuna (siedzi w wieżyczce), że nasza misja zakończyła się sukcesem i znaleźliśmy Hydroprocesor. Przekazujemy mu go, a on instaluje go tam gdzie trzeba. Hurra! Wszystko zadziałało!
Uratowaliśmy właśnie Kryptę 13 ! Od tej pory żaden czas nie będzie nas gonił. Zdążyliśmy! Otrzymaliśmy właśnie magiczną sumę 7500 PD! Wskoczyliśmy również na 10 poziom doświadczenia. Zdobyte punkty umiejętności lokujemy w Broń energetyczną. Opiekun prosi nas również o wgranie raportu o Supermutantach do komputera w bibliotece. Znajduje się ona na 3 piętrze.
Położenie biblioteki i komputera podaję poniżej:

Po załadowaniu danych, udajemy się ponownie do Opiekuna.
Jest on bardzo zaniepokojony naszym raportem. Dziwi go nagły przyrost liczby Supermutantów w rejonie. Podejrzewa on, że ktoś je tworzy!
Otrzymujemy tym samym misję zabicia przywódcy Supermutantów oraz zadanie eliminacji ich źródła .
Wyruszamy teraz do bazy Bractwa Stali .
Gdy przybywamy na miejsce, rozmawiamy z Cabbotem. Okazuje się, że by móc wejść na teren bazy i wstąpić do Bractwa, musimy najpierw przejsć test. Polegać on będzie na udaniu się na miejsce zwane Blaskiem i wydobyciu z jego wnętrza czegoś na dowód, że tam byliśmy. W drogę zatem.
- Fallout - poradnik do gry
- Fallout: Poradnik do gry
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Legenda
- Fallout: Krypta 13
- Fallout: Cieniste Piaski
- Fallout: Krypta 15, Cieniste Piaski (ponownie)
- Fallout: Obóz Chanów
- Fallout: Złomowo
- Fallout: Hub (1)
- Fallout: Hub (2)
- Fallout: Nekropolis (1)
- Fallout: Nekropolis (2)
- Fallout: Krypta 15
- Fallout: Blask (1)
- Fallout: Blask (2)
- Fallout: Bractwo Stali
- Fallout: Gruzy (1)
- Fallout: Gruzy (2)
- Fallout: Baza Wojskowa (1)
- Fallout: Baza Wojskowa (2)
- Fallout: Katedra
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
@Brylanteiro
Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.
Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.
C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.
A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P
Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?
Dzięki Patryk rojo za ten poradnik
hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P
Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do
Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem
Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)
EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D
land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15
Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442
Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.
Poprawcie ta kryptę 15 bo albo nikt nie czytał tego poradnika albo wszyscy zapomnieli gdzie jest krypta 15.
Kurde na co tu taki poradnik skoro można za free dostać kupując Fallout SAGA lub gdzieś w internecie znaleść.
ROJO --> mimo wszystko poradnik wyczesany.
Świetny poradnik(chociaż przeczytałem z ciekawości bo Fallouta przeszedłem dawno, ale za niedługo chyba kolejny raz mnie najdzie ochota na przejście), miło że ktoś z Gry-Online jeszcze gra i robi poradniki do takich gier :) Dzięki.
land6 - Zgadza się, ale jest to trochę nagięcie zasad. Takie lipne levelowanie, hmmm sam rozumiesz. Z Falloutem tak nie można:-)
Komin - Mi też to zajęło jakos tak, może nawet 30 minut + bez strzelania. Jest to jednak (tak jak nazwałem jeden z rozdziałów) - KASTRACJA Fallouta.
gdzies na youtube jest filmik w przyspieszonym tepie jak w chyba 40 minut przejsc gre
filmik sprzed kilku dobrych lat
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
