Fallout: Gruzy (2)
Aktualizacja:
By zyskać nowego kompana i zarobić 200 PD, do Katji nawijamy tak:
Nazywam się (tu wyświetli się ksywka/imię Twojej postaci). / Najpierw powiedz mi, kim ty jesteś? / Szukam informacji. Możesz mi pomóc? / Chcę się czegoś dowiedzieć o terenach wokół tego miasta. / Osobiście nie planuję tu zbyt długo zostawać. / Jesteś mile widzianym dodatkiem, ale pustynia nie jest o wiele bardziej rozrywkowa.
Przekazujemy jej wszystkie noże do rzucania jakie mamy, 5 Stimpaków i H&K MP9 10 mm wraz z amunicją AP i JHP. Każemy jej się również trzymać blisko. W porządku. Poprowadźmy teraz naszą małą armię do Magazynu znajdującego się na wschód od Śródmieścia . Na miejscu przyjdzie nam stoczyć walkę z dwoma (po 1000 PD za każdego) Szponami Śmierci. Ian wali z 5,56 mm, Tycho z DKS-501 5,56 mm, Katia ciska Nożami do rzucania, Ochłap używa kłów i pazurów. My zróbmy użytek z naszej BigBazooki. Gdy gady podejdą bliżej - topimy je plazmą z Winchestera P94. Po dość ciężkiej walce udajemy się na północ. Zobaczymy tam następujące obiekty:

Myślę, że obrazek tłumaczy wszystko. Schodzimy teraz do gniazda Maciory, za ubicie której zyskamy 1500 PD. Używamy w tym celu wszystkiego co mamy i to z jak największej odległości. Zanim do nas podejdzie - powinna być już wtedy nieźle okaleczona. Na koniec dobijamy ją arsenałem o małym zasięgu. Przechodzimy teraz do końca pomieszczenia gdzie widzimy 4 jaja Szpona Śmierci. Smażymy je lub podkładamy w ich pobliżu Dynamit ustawiony na 10 sekund. Znajdują się one dokładnie w tym miejscu:

Wychodzimy na powierzchnię i wracamy do Milesa w Audytum . Przekazujemy mu Złom wydobyty ze zwłok kupca w Magazynie . Prosi on nas jeszcze o zaniesienie części do Smitty'ego, którego zakład znajduje się tutaj:

Prosimy go o naprawę przyniesionych komponentów. Gdy je otrzymamy - wracamy do Milesa i wręczamy mu naprawiony sprzęt. W podzięce wręcza nam on trochę kapsli i kilka Stimpaków. Informuje nas również, że będzie on w stanie ulepszyć nasz Pancerz wspomagany. Niestety by tego dokonać - potrzebuje on większej ilości specjalistycznych książek.
Odsyła nas po nie do Pani Stapleton, mającej swą bibliotekę w Hub . Znamy ją przecież doskonale. Niejedną książkę przyszło nam w końcu u niej przeczytać. Składamy jej więc wizytę. Mówimy w czym leży problem, a ona wręcza nam potrzebne Dzienniki chemiczne. Będziemy musieli niestety zapłacić za nie 750 kapsli. No cóż, tak bywa.
Wracamy do Milesa w Gruzach . Wręczamy mu notatniki, a on bierze od nas pancerz. Po pewnym czasie Miles wręcza nam przerobioną zbroję.
Uzyskaliśmy w ten sposób najlepszy, najbezpieczniejszy i najmocniejszy pancerz w całej grze - Utwardzany pancerz wspomagany.
Przed wyjściem z Audytum , zagadujemy jeszcze Smitty'ego. Zgadza się on ulepszyć nasz karabin plazmowy. Gdy skończy - wręcza nam z kolei najpotężniejszą broń w Falloucie - Karabin turboplazmowy Wichester Model P94 Turbo. Nosimy więc teraz najlepszą zbroję i władamy najmocniejszą pukawką.
Jako mały czołg udajemy się teraz do Fortecy - lokacji na północ od Magazynu .
Omijamy zalewy toksycznego zielonego świństwa (wejście w nie - zabiera nam PW) i podchodzimy do strażnika stojącego przy drewnianym mostku (ma na sobie Pancerz bojowy). Mówimy mu, że mamy do jego szefa bardzo ważną sprawę.
Przepuszcza nas, a my uderzamy do Gabriela. Informujemy go, że oczyściliśmy pobliski rejon ze wszystkich Szponów Śmierci i ich jaj. W ramach nagrody wybieramy opcję dozbrojenia Brzytwy i jej oddziałów. Za ten miły gest otrzymujemy 1000 PD i masę reputacji.
Przed udaniem się do Brzytwy w Śródmieściu robimy tu jeszcze małe zakupy, na które właśnie otrzymaliśmy zniżkę. Dobra nabywamy u karła w czerwonej bandance. Zaopatrujemy się u niego w Rakiety burzące i przeciwpancerno-kumulacyjne oraz w 500 Ogniw termojądrowych. Uzupełniamy również amunicję i Stimpaki naszych kompanów. Sprzedajemy również za kapsle (karzeł-zbrojeniowiec ma ich po każdej wymianie ok. 3000) wszystko co dotąd dźwigali nasi przyjaciele. Uzyskamy w ten sposób pieniądze potrzebne na operacje w Bractwie Stali (oczywiście, jeśli nam jeszcze jakieś do zrobienia zostały).
Udajemy się teraz do Śródmieścia . Zagadujemy do Brzytwy, która jest nam szalenie wdzięczna za załatwienie giwer od Zbrojeniowców.
Proponuje nam ona również wzięcie udziału w szturmie na Audytum. Czas wreszcie pokazać Regulatorom moce piekielne jakimi dysponujemy.
Trafiamy teraz do Audytum ze wsparciem Ostrzy. Prawdę głosimy karabinem turboplazmowym, podtrzymując się jednocześnie od używania rakietnicy czy granatów. Nie chcemy przecież, by któryś z niewinnych mieszkańców wyleciał w powietrze. Po zakończonej bitwie otrzymujemy 2000 PD i wskakujemy na kolejny (13) poziom doświadczenia. Broń energetyczną szlifujemy do 132%, a Ciężką - do 70%.
Przed opuszczeniem Gruzów - idziemy jeszcze porozmawiać z Nicole - przywódcą Uczniów Apokalipsy. Ma ona zielone włosy i stoi między regałami książkowymi niedaleko miejsca gdzie zwerbowaliśmy Katję.
By uzyskać ciekawe informację, przeprowadzamy z nią następującą rozmowę:
Dzięki. Możesz mi powiedzieć coś więcej na temat tego, co czcicie? / Jak? / Udało wam się coś osiągnąć? / Co z nimi? / Skąd wiesz? / Masz jakieś sugestie? / Hmm, doniosę ci o wszystkim czego się dowiem. / Tak. / Co jeszcze wiesz o Dzieciach Katedry? / Mogę ci zadać jeszcze kilka pytań o nich? / Pomożesz mi ich zniszczyć? / Dzięki, przyda się każda pomoc!
Zyskaliśmy w ten sposób namiary na szpiega Uczniów Apokalipsy - Laury, która urzęduje w Katedrze oraz tajne hasło: Czerwony jeździec. Katedrę zostawiamy sobie na koniec zabawy.
Wcześniej udamy się jednak do Bazy Wojskowej .
- Fallout - poradnik do gry
- Fallout: Poradnik do gry
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Legenda
- Fallout: Krypta 13
- Fallout: Cieniste Piaski
- Fallout: Krypta 15, Cieniste Piaski (ponownie)
- Fallout: Obóz Chanów
- Fallout: Złomowo
- Fallout: Hub (1)
- Fallout: Hub (2)
- Fallout: Nekropolis (1)
- Fallout: Nekropolis (2)
- Fallout: Krypta 15
- Fallout: Blask (1)
- Fallout: Blask (2)
- Fallout: Bractwo Stali
- Fallout: Gruzy (1)
- Fallout: Gruzy (2)
- Fallout: Baza Wojskowa (1)
- Fallout: Baza Wojskowa (2)
- Fallout: Katedra
- Fallout: Opis przejścia
- Fallout: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany596977 Pretorianin
Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.
zanonimizowany622469 Junior
Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442
zanonimizowany699497 Konsul
land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15
zanonimizowany444630 Senator
Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do
Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem
Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)
EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D
ROJO. Senator
hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P
zanonimizowany966682 Junior
Dzięki Patryk rojo za ten poradnik
zanonimizowany476174 Junior
Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?
Wiatr1000 Centurion
@Brylanteiro
Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.
Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.
C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.
A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
