Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Escape from Innsmouth cz.1
Aktualizacja:
Escape from Innsmouth
O ile do tej pory z opresji ratowało Cię ukrywanie się, tak teraz musisz stanąć do walki. Dark Corners of the Earth różni się tym od większości dostępnych na rynku FPS-ów, że pojedynki strzeleckie są bardzo trudne. Wrogowie atakują w dużych grupach, kule powodują spore obrażenia, a sprawy dodatkowo nie ułatwia fakt, że ilość amunicji jest ograniczona.
Ucieczkę z Innsmouth rozpoczniesz na pace ciężarówki. Od razu schyl się i przez całą drogę nie wychylaj się. Odradzam jakiekolwiek pojedynki strzeleckie, prowadź ogień tylko w ostateczności, koncentrując się raczej na stosowaniu uników. Prowadzący pojazd Brian stara się jak może, ale nie będzie w stanie uniknąć kilku kolizji - bądź na nie przygotowany, gdyż wówczas również ponosisz obrażenia. Weź także pod uwagę, że gdy ciężarówka stoi w miejscu, jesteś wystawiony na ostrzał przeciwnika. W takich wypadkach musisz być w ciągłym ruchu. Jeśli sytuacja Cię do tego zmusi, zastrzel najbliższej położonych wrogów.
Po zjechaniu z torów na polną drogę, będziesz miał jedyną okazję zniwelować odniesione obrażenia. Żeby nie przedłużać całej operacji, doprowadź do porządku ręce (rany powodują utrudnienia w celowaniu) i głowę (pogarsza pole widzenia).
![]() | ![]() |
W trakcie jazdy Burnham tylko raz poprosi Cię o pomoc. Chodzi o zniszczenie ciężarówki blokującej drogę (#137). Pojazd rozwalisz strzelając w beczki umieszczone na pace - aby trafić, musisz się wychylić.
Gdy dojedziecie na miejsce (o czym poinformuje Cię automatyczny zapis stanu gry), zabierz leżący nieopodal rewolwer (#138) i wskocz na podest. Jest tutaj rozłożona sieć rybacka (nie przepuszcza kul, dzięki czemu stanowi doskonałą zasłonę) i głęboki cień. Kilkanaście sekund po Waszym przyjeździe, w garażu zaroi się od wrogów. Poczekaj cierpliwie, aż towarzystwo się rozproszy i doprowadź do porządku swój organizm.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Prologue
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.5
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.6
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.7
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Jailbreak cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Jailbreak cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Escape from Innsmouth cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Escape from Innsmouth cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.5
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.6
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.7
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.8
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.9
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.10
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Devil's Reef cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Devil's Reef cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.5
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.6
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.7
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.8
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany681023 Junior
Mam problem z sejfem w krypcie pod kościołem
daję 3 w prawo, 1 w lewo, 5 w prawo i 7 w lewo I NIC
Help!
stivi18 Junior
PATRZE PRZEZ LUNETE PRZY DZIAE,ODDALAM ,PRZYBLIŻAM INIC NIE MA ŻADNYCH POSTACI NA TEJ RAFIE NIE MA -POMOCY BO JUŻ MI SIĘ TO NUDZI.POWIEDZCIE CHOCIAŻ GDZIE POWINNI STAĆ-Z LEWEJ Z PRAWEJ A MOŻE NA ŚRODKU.
zanonimizowany751914 Pretorianin
Siema.
Musisz dostrzec migające niebieskie światła,
to oznacza że stoją tam kapłani Cthulhu.
Można ich zobaczyć tylko z przybliżonej lunety w dziale.
Czasami ich nie widać,a czasami się pojawiają,to normalne,
nie rezygnuj z tego czego nie możesz zobaczyć a jest.
musisz podzielić czynności między przeżyciem fal,
a strzale z działa.
To oni tworzą fale i ich musisz rozwalić.
Jeżeli jakieś inne kłopoty z przejściem gry, to wal do mnie.
POZDRAWIAM!!!!
zanonimizowany751914 Pretorianin
Jakieś problemy z przejściem gry?
Walcie do mnie,
Służę pomocą!!!!!
zanonimizowany751914 Pretorianin
AAA!!!
jeszcze ważna rzecz,
otóż właśnie kapłani Cthulhu są z trzech stron - z lewej,prawej i na środku.
Gdy są przerwy pomiędzy falą a złapaniem działa,starajcie się zabić jak najwięcej z nich,
w tedy unikniecie kłopotów jakie piszecie.
Po ich zabiciu jeden z marynarzy powie że fala zniknęła i można przejść do środka.
jeżeli to nie pomaga radzę zagrać od początku gry,nie zniechęcajcie się w porę,
w dalszych etapach gry będzie jeszcze ciężej.
POZDRO!!!
zanonimizowany755502 Junior
Mam głupi problem w rafinerii Marsza ,chodzi o końcówkę z tymi Gold Vaultami i rurami gazowymi.
Manewruję tymi rurrami tak jak trzeba i jak wracam to nie widzę tego korytarza co ma się niby pokazać.Gdzie on jest?? I powiedzcie jak wogóle poustawiać te rury gazowe(które mają być włączone).Nie mam pojęcia jak do tej misji podejść! Z góry dzięki za pomoc ;)
zanonimizowany751914 Pretorianin
Otóż.....
Znajdziesz się w skarbcu rodziny Marsh (gold vault). Za pomocą przycisku otwórz drzwi (gold vault A) i w następnym pomieszczeniu wespnij się na drabinę. Idź naprzód ignorując schody w dół, gdyż prowadzą jedynie do zamkniętych drzwi (otworzysz je później z drugiej strony). Znajdziesz się w dużej hali gdzie przebywa kolejny shoggoth. Znajdują się tu cztery miejsca w którym możesz odkręcić gaz, niestety tylko jedno wyposażone jest w zawór. Odkręć go (gas flow control 1), a strumień gazu usunie mackę shoggotha z mostku. Zakręć zawór i prędko przebiegnij na drugą stronę. Wejdź w drzwi po drugiej stronie i przejdź prosto przez korytarz ponownie ignorując schody w dół. Znajdziesz się w kolejnej komorze skarbca (gold vault B). Na końcu drogi zeskocz na skrzynki i otwórz podwójne drzwi za pomocą przycisku. W kolejnym pomieszczeniu odblokuj drzwi na końcu i wejdź w drzwi po lewej (na górze nic nie ma). Po przejściu korytarza znajdziesz się na dnie hali, gdzie znajduje się shoggoth. Jego macka się nie porusza, lecz gdy tylko ją przeskoczysz ten stan się zmieni. Przeskocz po rozbitych skrzynkach na drugą stronę, uważając na drugą mackę. W kolejnym pomieszczeniu natrafisz na nieboszczyka i leżący obok niego klucz francuski (heavy-duty wrench). Zabierz apteczkę, odblokuj drzwi i wejdź po schodach a znajdziesz się niemal na początku drogi. Wróć do sali z shoggothem. Ponownie za pomocą pierwszego zaworu pozbądź się macki z mostka i przejdź na drugą stronę. Za pomocą klucza odkręć zawory 2 i 3 i prędko się zmywaj, gdyż gaz jest wyjątkowo toksyczny. Ponownie musisz przebyć całą drogę, aby znaleźć się przy zaworze numer jeden. Odkręć zawór numer 2 i 1 i wracaj na sam początek do hali do której wszedłeś przez właz w podłodze. Podejdź do drzwi oznaczonych "Gold Vault C", stań przy przełączniku, wciśnij go i spokojnie poczekaj na eksplozję. Przejdź przez halę. Napotkasz korytarz prowadzący w dół. Na jego końcu znajduje się sala z olbrzymim posągiem przedstawiającym Wielkiego Cthulhu. Należy tu działać szybko, gdyż przez posąg emanuje obca energia Wielkiego Przedwiecznego która przyprawia Cię o utratę zmysłów. Pośrodku znajduje się ruchomy podest z umieszczonym na nim kamieniem. Używając panelu obok posągu powodujesz uruchomienie promienia przelatującego przez całą komnatę. Ustaw podest z kamieniem tak, aby promień przez niego przelatujący uderzył w czerwony kamień nad drzwiami. Zabierz kamień z podestu, a drzwi się otworzą i wejdzie przez nie Hoover wraz z agentem. Opuścicie fabrykę, która po chwili wyleci w powietrze.
To na pewno ci pomoże.....
Jeżeli coś jeszcze to wal do mnie......
zanonimizowany416799 Legionista
Ma ktoś może save'a zrobionego w punkcie zapisu po ucieczce przed Fishmenami? Gra mi się ogólnie bardzo podoba, uwielbiam takie mroczne klimaty. Ale ten moment doprowadził mnie do białej gorączki, próbowałam już tyle razy ech.
zanonimizowany933201 Junior
potrzebuję pomocy, mam save z momentu, który jest tuż po zabiciu tych trzech magów na rafie i nie wiem jak i gdzie go wkleić :(
zanonimizowany986875 Junior
Siemka! Mam spory problem i być może poradzicie. Mianowicie nie mogę zapisać stanu gry. Jest na to jakieś remedium?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Solucja] Escape from Innsmouth cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/287181703.jpg)
![W trakcie jazdy Burnham tylko raz poprosi Cię o pomoc - [Solucja] Escape from Innsmouth cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/287181718.jpg)
![2 - [Solucja] Escape from Innsmouth cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/287181734.jpg)
![Dwóch przeciwników znajduje się za dającą Ci naturalną osłonę siecią rybacką - [Solucja] Escape from Innsmouth cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/287181750.jpg)
