Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.3
Aktualizacja:
Po otwarciu drzwi spotkasz dwóch ocalałych marynarzy (#319). Chwilę później zgaśnie światło - to znak, że padł silnik okrętu. Jeden z mężczyzn poprosi Cię o znalezienie palnika acetylenowego, wręczy klucz do ładowni i otworzy drzwi od mesy. Przez dziurę w podłodze zejdź w dół. Zamknij drzwi od pieca i skieruj się do drabiny. Opuść maszynownię.
![]() | ![]() |
Tuż za pokojem, w którym znajduje się punkt zapisu stanu gry, zlokalizowana jest klapa w podłodze (#320). Otwórz ją i zejdź do ładowni. W środku pozbieraj amunicję. Gdy tylko weźmiesz palnik (#321), zostaniesz zaatakowany przez potwora. Zabij go i wyjdź na górę.
Wróć do maszynowni i zaraz za drzwiami obróć się w lewo. Jeśli spojrzysz do góry, zauważysz drabinę (#322), do której dostęp chroni kłódka. Zachowując bezpieczną odległość odstrzel zamek. Na razie nie idź do góry, ale dostań się na drugą stronę hali, gdzie po lewej stronie zlokalizowany jest zawór (#323). Zakręć go.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Teraz wdrap się po drabinie na górę, na platformę. Idź naprzód i kiedy dotrzesz do końca trasy (#324), skocz niżej. Po lewej stronie zauważysz pękniętą rurę (#325). Napraw ją używając palnika. Obróć się o 180 stopni i schylając się, podążaj na koniec platformy. Skocz w dół i skorzystaj z drabiny. Tuż koło pieca zobaczysz kolejny zawór (#326). Odkręć go i wracaj do drabiny.
Przejdź na drugą stronę maszynowni i jeszcze raz użyj zaworu (#323), który znajduje się po lewej stronie. Silnik ruszy a Ty będziesz mógł wrócić do mesy. Podejdź do marynarza - odbierz Ci on palnik. Chwilę później zaatakują dwa potwory. Zabij je i wyjdź po schodach na górę. Zapisz stan gry w magazynie (Storage) i wyjdź na pokład. Po krótkim przerywniku filmowym pojawi się jeden z tych, o których nieustannie słyszysz od momentu przyjazdu do Innsmouth - ogromny stwór o imieniu Dagon (#327).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Aby pokonać Dagona musisz użyć działa, tego samego, które wykorzystałeś do eksterminacji czarnoksiężników na Devil's Reef. Problem polega na tym, że armata ma ograniczone pole manewru, dlatego będzie w stanie trafić stwora tylko wtedy, jeśli ten znajduje się przed dziobem okrętu (#328). Taką właśnie sytuację masz w tym momencie. Czym prędzej podbiegnij do działa i celując w głowę, odpal pocisk.
Dagon rozpocznie atakowanie armaty, wynurzając się z lewej lub z prawej strony okrętu. Trzymaj się w bezpiecznej odległości i unikaj jego uderzeń. Kiedy stwór ponownie pojawi się przed dziobem, wróć do działa i wypal bestii w głowę. Operację powtarzaj aż do skutku. Kiedy potwór padnie, zakończysz ten etap rozgrywki.
0
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Prologue
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.5
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.6
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.7
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Jailbreak cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Jailbreak cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Escape from Innsmouth cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Escape from Innsmouth cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.5
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.6
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.7
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.8
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.9
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.10
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Devil's Reef cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Devil's Reef cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.5
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.6
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.7
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.8
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany681023 Junior
Mam problem z sejfem w krypcie pod kościołem
daję 3 w prawo, 1 w lewo, 5 w prawo i 7 w lewo I NIC
Help!
stivi18 Junior
PATRZE PRZEZ LUNETE PRZY DZIAE,ODDALAM ,PRZYBLIŻAM INIC NIE MA ŻADNYCH POSTACI NA TEJ RAFIE NIE MA -POMOCY BO JUŻ MI SIĘ TO NUDZI.POWIEDZCIE CHOCIAŻ GDZIE POWINNI STAĆ-Z LEWEJ Z PRAWEJ A MOŻE NA ŚRODKU.
zanonimizowany751914 Pretorianin
Siema.
Musisz dostrzec migające niebieskie światła,
to oznacza że stoją tam kapłani Cthulhu.
Można ich zobaczyć tylko z przybliżonej lunety w dziale.
Czasami ich nie widać,a czasami się pojawiają,to normalne,
nie rezygnuj z tego czego nie możesz zobaczyć a jest.
musisz podzielić czynności między przeżyciem fal,
a strzale z działa.
To oni tworzą fale i ich musisz rozwalić.
Jeżeli jakieś inne kłopoty z przejściem gry, to wal do mnie.
POZDRAWIAM!!!!
zanonimizowany751914 Pretorianin
Jakieś problemy z przejściem gry?
Walcie do mnie,
Służę pomocą!!!!!
zanonimizowany751914 Pretorianin
AAA!!!
jeszcze ważna rzecz,
otóż właśnie kapłani Cthulhu są z trzech stron - z lewej,prawej i na środku.
Gdy są przerwy pomiędzy falą a złapaniem działa,starajcie się zabić jak najwięcej z nich,
w tedy unikniecie kłopotów jakie piszecie.
Po ich zabiciu jeden z marynarzy powie że fala zniknęła i można przejść do środka.
jeżeli to nie pomaga radzę zagrać od początku gry,nie zniechęcajcie się w porę,
w dalszych etapach gry będzie jeszcze ciężej.
POZDRO!!!
zanonimizowany755502 Junior
Mam głupi problem w rafinerii Marsza ,chodzi o końcówkę z tymi Gold Vaultami i rurami gazowymi.
Manewruję tymi rurrami tak jak trzeba i jak wracam to nie widzę tego korytarza co ma się niby pokazać.Gdzie on jest?? I powiedzcie jak wogóle poustawiać te rury gazowe(które mają być włączone).Nie mam pojęcia jak do tej misji podejść! Z góry dzięki za pomoc ;)
zanonimizowany751914 Pretorianin
Otóż.....
Znajdziesz się w skarbcu rodziny Marsh (gold vault). Za pomocą przycisku otwórz drzwi (gold vault A) i w następnym pomieszczeniu wespnij się na drabinę. Idź naprzód ignorując schody w dół, gdyż prowadzą jedynie do zamkniętych drzwi (otworzysz je później z drugiej strony). Znajdziesz się w dużej hali gdzie przebywa kolejny shoggoth. Znajdują się tu cztery miejsca w którym możesz odkręcić gaz, niestety tylko jedno wyposażone jest w zawór. Odkręć go (gas flow control 1), a strumień gazu usunie mackę shoggotha z mostku. Zakręć zawór i prędko przebiegnij na drugą stronę. Wejdź w drzwi po drugiej stronie i przejdź prosto przez korytarz ponownie ignorując schody w dół. Znajdziesz się w kolejnej komorze skarbca (gold vault B). Na końcu drogi zeskocz na skrzynki i otwórz podwójne drzwi za pomocą przycisku. W kolejnym pomieszczeniu odblokuj drzwi na końcu i wejdź w drzwi po lewej (na górze nic nie ma). Po przejściu korytarza znajdziesz się na dnie hali, gdzie znajduje się shoggoth. Jego macka się nie porusza, lecz gdy tylko ją przeskoczysz ten stan się zmieni. Przeskocz po rozbitych skrzynkach na drugą stronę, uważając na drugą mackę. W kolejnym pomieszczeniu natrafisz na nieboszczyka i leżący obok niego klucz francuski (heavy-duty wrench). Zabierz apteczkę, odblokuj drzwi i wejdź po schodach a znajdziesz się niemal na początku drogi. Wróć do sali z shoggothem. Ponownie za pomocą pierwszego zaworu pozbądź się macki z mostka i przejdź na drugą stronę. Za pomocą klucza odkręć zawory 2 i 3 i prędko się zmywaj, gdyż gaz jest wyjątkowo toksyczny. Ponownie musisz przebyć całą drogę, aby znaleźć się przy zaworze numer jeden. Odkręć zawór numer 2 i 1 i wracaj na sam początek do hali do której wszedłeś przez właz w podłodze. Podejdź do drzwi oznaczonych "Gold Vault C", stań przy przełączniku, wciśnij go i spokojnie poczekaj na eksplozję. Przejdź przez halę. Napotkasz korytarz prowadzący w dół. Na jego końcu znajduje się sala z olbrzymim posągiem przedstawiającym Wielkiego Cthulhu. Należy tu działać szybko, gdyż przez posąg emanuje obca energia Wielkiego Przedwiecznego która przyprawia Cię o utratę zmysłów. Pośrodku znajduje się ruchomy podest z umieszczonym na nim kamieniem. Używając panelu obok posągu powodujesz uruchomienie promienia przelatującego przez całą komnatę. Ustaw podest z kamieniem tak, aby promień przez niego przelatujący uderzył w czerwony kamień nad drzwiami. Zabierz kamień z podestu, a drzwi się otworzą i wejdzie przez nie Hoover wraz z agentem. Opuścicie fabrykę, która po chwili wyleci w powietrze.
To na pewno ci pomoże.....
Jeżeli coś jeszcze to wal do mnie......
zanonimizowany416799 Legionista
Ma ktoś może save'a zrobionego w punkcie zapisu po ucieczce przed Fishmenami? Gra mi się ogólnie bardzo podoba, uwielbiam takie mroczne klimaty. Ale ten moment doprowadził mnie do białej gorączki, próbowałam już tyle razy ech.
zanonimizowany933201 Junior
potrzebuję pomocy, mam save z momentu, który jest tuż po zabiciu tych trzech magów na rafie i nie wiem jak i gdzie go wkleić :(
zanonimizowany986875 Junior
Siemka! Mam spory problem i być może poradzicie. Mianowicie nie mogę zapisać stanu gry. Jest na to jakieś remedium?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051031.jpg)
![Tuż za pokojem, w którym znajduje się punkt zapisu stanu gry, zlokalizowana jest klapa w podłodze (#320) - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051046.jpg)
![2 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051062.jpg)
![3 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051078.jpg)
![4 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051093.jpg)
![Teraz wdrap się po drabinie na górę, na platformę - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051109.jpg)
![5 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051125.jpg)
![6 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051140.jpg)
![7 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051156.jpg)
![Aby pokonać Dagona musisz użyć działa, tego samego, które wykorzystałeś do eksterminacji czarnoksiężników na Devils Reef - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/288051171.jpg)
