[Solucja] A Visit to the Old Town cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Znajdziesz się w piwnicy (#21). Podnieś pamiętnik leżący po prawej (tuż koło schodów), a z półki kolejną apteczkę. Po krótkiej eksploracji pomieszczenia zauważysz, że drabina jest ruchoma i można ją przesuwać. Czym prędzej zrób to, pchając ją w kierunku przeciwległej ściany. Po chwili droga ucieczki będzie stać otworem.

1 - [Solucja] A Visit to the Old Town cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Idź przed siebie i wejdź do góry po schodach - [Solucja] A Visit to the Old Town cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Idź przed siebie i wejdź do góry po schodach. Znajdziesz się w ciemni fotograficznej (#22). Tuż pod czerwoną lampą leży sterta desek, którą odsuń i zabierz wycinek z gazety mówiący o tragedii, jaka miała miejsce w Innsmouth kilkadziesiąt lat wcześniej. Skorzystaj z kolejnych schodów i dostań się na górę. W nowoodkrytym pomieszczeniu zabierz amunicję spoczywającą na oblepionej pajęczynami stercie gazet (#23), leżącej po lewej stronie i rozglądnij się wokół siebie.

2 - [Solucja] A Visit to the Old Town cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Drzwi po prawej prowadzą do pomieszczenia z trupem - [Solucja] A Visit to the Old Town cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Drzwi po prawej prowadzą do pomieszczenia z trupem. Nie ma tam nic ciekawego, dlatego możesz przystąpić do odblokowania przejścia po lewej. Drzwi są zatrzaśnięte na bolec (#24). Aby je otworzyć, trzeba wpierw odsunąć zasuwkę. Gdy już to zrobisz, wyjdź na zewnątrz.

Koło samochodu, który służył niegdyś do rozwożenia prasy, spotkasz pierwszą, w miarę normalną osobę w mieście - Lucasa Mackey'a (#25). Krótka pogawędka jest nieunikniona, ale i owocna w nowe informacje. Gdy konwersacja się zakończy, obróć się o 180 stopni. Znajdziesz tu kolejny znak na ścianie, a co za tym idzie możliwość zapisu stanu gry.

3 - [Solucja] A Visit to the Old Town cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Idąc przed siebie dotrzesz do korytarza, w którym chwilę wcześniej chowałeś się przed konstablem Birchem - [Solucja] A Visit to the Old Town cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Idąc przed siebie dotrzesz do korytarza, w którym chwilę wcześniej chowałeś się przed konstablem Birchem. Wyjdź na rynek i skręć w lewo. Podążaj drogą naprzód w jedynym, dostępnym kierunku. Po krótkiej wędrówce dostaniesz się na ulicę Południową (South St.) - jeśli masz kłopoty z orientacją, przyglądaj się zielonym tabliczkom informacyjnym.

W połowie drogi, po lewej stronie znajduje się zaułek (#26 - ulica Waszyngtona - Washington St.). Po krótkim spacerze pomiędzy budynkami, trafisz w okolice baru, do którego bezskutecznie próbuje dostać się miejscowy pijaczek (#27). Szybko okaże się, że ów jegomość to Zadok Allen, który chętnie wyjawi Ci interesujące informacje, ale w zamian chce uzyskać wysokoprocentowy trunek. Zanim wręczysz mu butelkę znalezioną w sklepie Burnhama, wykorzystaj wszystkie możliwości dialogu. Dopiero później oddaj mu rum.

4 - [Solucja] A Visit to the Old Town cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Oprócz cennych wiadomości, Allen odda Ci także klucze do dzielnicy miasta, w którym jest przytułek - [Solucja] A Visit to the Old Town cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Oprócz cennych wiadomości, Allen odda Ci także klucze do dzielnicy miasta, w którym jest przytułek. Poczekaj aż pijaczek uśnie, a następnie wracaj na ulicę Południową. Po drodze spotkasz intrygującą kobietę - Rebeccę Lawrence, która zdzierając plakat ujawni kolejny punkt do zapisu stanu gry (#28).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2010-09-27
22:31

zanonimizowany755502 Junior

Mam głupi problem w rafinerii Marsza ,chodzi o końcówkę z tymi Gold Vaultami i rurami gazowymi.
Manewruję tymi rurrami tak jak trzeba i jak wracam to nie widzę tego korytarza co ma się niby pokazać.Gdzie on jest?? I powiedzcie jak wogóle poustawiać te rury gazowe(które mają być włączone).Nie mam pojęcia jak do tej misji podejść! Z góry dzięki za pomoc ;)

Komentarz: zanonimizowany755502
2010-11-27
12:29

zanonimizowany751914 Pretorianin

👍

Otóż.....
Znajdziesz się w skarbcu rodziny Marsh (gold vault). Za pomocą przycisku otwórz drzwi (gold vault A) i w następnym pomieszczeniu wespnij się na drabinę. Idź naprzód ignorując schody w dół, gdyż prowadzą jedynie do zamkniętych drzwi (otworzysz je później z drugiej strony). Znajdziesz się w dużej hali gdzie przebywa kolejny shoggoth. Znajdują się tu cztery miejsca w którym możesz odkręcić gaz, niestety tylko jedno wyposażone jest w zawór. Odkręć go (gas flow control 1), a strumień gazu usunie mackę shoggotha z mostku. Zakręć zawór i prędko przebiegnij na drugą stronę. Wejdź w drzwi po drugiej stronie i przejdź prosto przez korytarz ponownie ignorując schody w dół. Znajdziesz się w kolejnej komorze skarbca (gold vault B). Na końcu drogi zeskocz na skrzynki i otwórz podwójne drzwi za pomocą przycisku. W kolejnym pomieszczeniu odblokuj drzwi na końcu i wejdź w drzwi po lewej (na górze nic nie ma). Po przejściu korytarza znajdziesz się na dnie hali, gdzie znajduje się shoggoth. Jego macka się nie porusza, lecz gdy tylko ją przeskoczysz ten stan się zmieni. Przeskocz po rozbitych skrzynkach na drugą stronę, uważając na drugą mackę. W kolejnym pomieszczeniu natrafisz na nieboszczyka i leżący obok niego klucz francuski (heavy-duty wrench). Zabierz apteczkę, odblokuj drzwi i wejdź po schodach a znajdziesz się niemal na początku drogi. Wróć do sali z shoggothem. Ponownie za pomocą pierwszego zaworu pozbądź się macki z mostka i przejdź na drugą stronę. Za pomocą klucza odkręć zawory 2 i 3 i prędko się zmywaj, gdyż gaz jest wyjątkowo toksyczny. Ponownie musisz przebyć całą drogę, aby znaleźć się przy zaworze numer jeden. Odkręć zawór numer 2 i 1 i wracaj na sam początek do hali do której wszedłeś przez właz w podłodze. Podejdź do drzwi oznaczonych "Gold Vault C", stań przy przełączniku, wciśnij go i spokojnie poczekaj na eksplozję. Przejdź przez halę. Napotkasz korytarz prowadzący w dół. Na jego końcu znajduje się sala z olbrzymim posągiem przedstawiającym Wielkiego Cthulhu. Należy tu działać szybko, gdyż przez posąg emanuje obca energia Wielkiego Przedwiecznego która przyprawia Cię o utratę zmysłów. Pośrodku znajduje się ruchomy podest z umieszczonym na nim kamieniem. Używając panelu obok posągu powodujesz uruchomienie promienia przelatującego przez całą komnatę. Ustaw podest z kamieniem tak, aby promień przez niego przelatujący uderzył w czerwony kamień nad drzwiami. Zabierz kamień z podestu, a drzwi się otworzą i wejdzie przez nie Hoover wraz z agentem. Opuścicie fabrykę, która po chwili wyleci w powietrze.

To na pewno ci pomoże.....
Jeżeli coś jeszcze to wal do mnie......

Komentarz: zanonimizowany751914
2011-08-06
20:40

zanonimizowany416799 Legionista

Ma ktoś może save'a zrobionego w punkcie zapisu po ucieczce przed Fishmenami? Gra mi się ogólnie bardzo podoba, uwielbiam takie mroczne klimaty. Ale ten moment doprowadził mnie do białej gorączki, próbowałam już tyle razy ech.

Komentarz: zanonimizowany416799
2013-07-21
15:26

zanonimizowany933201 Junior

potrzebuję pomocy, mam save z momentu, który jest tuż po zabiciu tych trzech magów na rafie i nie wiem jak i gdzie go wkleić :(

Komentarz: zanonimizowany933201
2014-03-26
10:41

zanonimizowany986875 Junior

Siemka! Mam spory problem i być może poradzicie. Mianowicie nie mogę zapisać stanu gry. Jest na to jakieś remedium?

Komentarz: zanonimizowany986875

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl