Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.1
Aktualizacja:
Attack of the Fishmen
Ten rozdział da Ci ostro popalić. Po szybkim przebudzeniu zorientujesz się, że mieszkańcy Innsmouth kierują się na górę, aby Cię zabić. Musisz działać bardzo szybko, ale też niezwykle ostrożnie - jeden błąd i wielką ucieczkę będziesz mógł powtarzać od samego początku. Podczas ewakuacji z hotelu należy pamiętać o pewnym drobiazgu. Rybacy wzbudzają w Jacku strach, co powoduje zakłócenia w polu widzenia Twojego bohatera. Może się zdarzyć, że nie będziesz w stanie w pierwszym odruchu dostrzec dalszej drogi ucieczki. Staraj się więc maksymalnie skupić na tym, co Cię teraz czeka.
Gdy będziesz już na nogach, skieruj się do sąsiedniego pokoju, szybko zamknij drzwi i zatrzaśnij rygiel. Szafa pod ścianą (#41) kryje ukryte drzwi, dlatego ją przesuń. Gdy wreszcie dostaniesz się do klamki, natychmiast ewakuuj się do sąsiedniego pomieszczenia. Zamknij drzwi i skorzystaj z bolca, chociaż na chwilę spowalniając pogoń prześladowców.
![]() | ![]() |
Podnieś amunicję leżącą na stoliku i biegnij w kierunku kolejnych drzwi. Zamknij je za sobą, użyj bolca i natychmiast zacznij przesuwać szafę (#42), powodując zablokowanie kolejnego przejścia. Skieruj się do okna, które zasłonięte jest przez następny mebel (#43). Gdy uporasz się z tym ostatnim, otwórz okno, wyjdź na balkon a następnie wykonaj długi skok w kierunku sąsiedniego budynku. Czym prędzej skorzystaj z drzwi.
![]() | ![]() |
Zamknij drzwi i zastaw je przy pomocy zegara (#44). Przeciwnicy rozpoczną ostrzał, dlatego przechodząc pod oknami schyl się (#45). Gdy będziesz już na końcu korytarza, wstań i czym prędzej udaj się do kolejnych drzwi. Klatka schodowa jest opanowana przez wrogów. Zbiegnij piętro niżej, skorzystaj z przejścia (#46) i pędź ile sił w nogach na koniec korytarza. Tutaj skieruj się do otwartego pokoju, stamtąd do sąsiedniego pomieszczenia i otwórz okno. Wejdź na balkon i wykonaj kolejny długi skok.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z drabiny i wyjdź na górę. Obróć się o 180 stopni i przejdź po deskach (#47) na drugą stronę. Gdy wreszcie znajdziesz się na szczycie budynku, użyj kolejnej drabiny (#48). Tutaj musisz już tylko biec na przeciwległy koniec dachu (#49), gdzie czeka na Ciebie otwarty właz.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Zejdź po drabinie, schyl się i spokojnie zabierz leżącą naprzeciw Ciebie apteczkę. Wróć się kilkanaście kroków i przejdź przez rozbitą barierkę. Zobaczysz znak zapisu stanu gry (#50), który pozwoli Ci choć chwilę odetchnąć.
0
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Prologue
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Visit to the Old Town cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.5
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.6
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Attack of the Fishmen cz.7
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Jailbreak cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Jailbreak cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Escape from Innsmouth cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Escape from Innsmouth cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.5
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.6
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.7
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.8
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.9
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Marsh Refinery cz.10
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Esoteric Order of Dagon cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: A Dangerous Voyage cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Devil's Reef cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Devil's Reef cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.1
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.2
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.3
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.4
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.5
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.6
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.7
- Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: The Air-Filled Tunnels cz.8
- Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany681023 Junior
Mam problem z sejfem w krypcie pod kościołem
daję 3 w prawo, 1 w lewo, 5 w prawo i 7 w lewo I NIC
Help!
stivi18 Junior
PATRZE PRZEZ LUNETE PRZY DZIAE,ODDALAM ,PRZYBLIŻAM INIC NIE MA ŻADNYCH POSTACI NA TEJ RAFIE NIE MA -POMOCY BO JUŻ MI SIĘ TO NUDZI.POWIEDZCIE CHOCIAŻ GDZIE POWINNI STAĆ-Z LEWEJ Z PRAWEJ A MOŻE NA ŚRODKU.
zanonimizowany751914 Pretorianin
Siema.
Musisz dostrzec migające niebieskie światła,
to oznacza że stoją tam kapłani Cthulhu.
Można ich zobaczyć tylko z przybliżonej lunety w dziale.
Czasami ich nie widać,a czasami się pojawiają,to normalne,
nie rezygnuj z tego czego nie możesz zobaczyć a jest.
musisz podzielić czynności między przeżyciem fal,
a strzale z działa.
To oni tworzą fale i ich musisz rozwalić.
Jeżeli jakieś inne kłopoty z przejściem gry, to wal do mnie.
POZDRAWIAM!!!!
zanonimizowany751914 Pretorianin
Jakieś problemy z przejściem gry?
Walcie do mnie,
Służę pomocą!!!!!
zanonimizowany751914 Pretorianin
AAA!!!
jeszcze ważna rzecz,
otóż właśnie kapłani Cthulhu są z trzech stron - z lewej,prawej i na środku.
Gdy są przerwy pomiędzy falą a złapaniem działa,starajcie się zabić jak najwięcej z nich,
w tedy unikniecie kłopotów jakie piszecie.
Po ich zabiciu jeden z marynarzy powie że fala zniknęła i można przejść do środka.
jeżeli to nie pomaga radzę zagrać od początku gry,nie zniechęcajcie się w porę,
w dalszych etapach gry będzie jeszcze ciężej.
POZDRO!!!
zanonimizowany755502 Junior
Mam głupi problem w rafinerii Marsza ,chodzi o końcówkę z tymi Gold Vaultami i rurami gazowymi.
Manewruję tymi rurrami tak jak trzeba i jak wracam to nie widzę tego korytarza co ma się niby pokazać.Gdzie on jest?? I powiedzcie jak wogóle poustawiać te rury gazowe(które mają być włączone).Nie mam pojęcia jak do tej misji podejść! Z góry dzięki za pomoc ;)
zanonimizowany751914 Pretorianin
Otóż.....
Znajdziesz się w skarbcu rodziny Marsh (gold vault). Za pomocą przycisku otwórz drzwi (gold vault A) i w następnym pomieszczeniu wespnij się na drabinę. Idź naprzód ignorując schody w dół, gdyż prowadzą jedynie do zamkniętych drzwi (otworzysz je później z drugiej strony). Znajdziesz się w dużej hali gdzie przebywa kolejny shoggoth. Znajdują się tu cztery miejsca w którym możesz odkręcić gaz, niestety tylko jedno wyposażone jest w zawór. Odkręć go (gas flow control 1), a strumień gazu usunie mackę shoggotha z mostku. Zakręć zawór i prędko przebiegnij na drugą stronę. Wejdź w drzwi po drugiej stronie i przejdź prosto przez korytarz ponownie ignorując schody w dół. Znajdziesz się w kolejnej komorze skarbca (gold vault B). Na końcu drogi zeskocz na skrzynki i otwórz podwójne drzwi za pomocą przycisku. W kolejnym pomieszczeniu odblokuj drzwi na końcu i wejdź w drzwi po lewej (na górze nic nie ma). Po przejściu korytarza znajdziesz się na dnie hali, gdzie znajduje się shoggoth. Jego macka się nie porusza, lecz gdy tylko ją przeskoczysz ten stan się zmieni. Przeskocz po rozbitych skrzynkach na drugą stronę, uważając na drugą mackę. W kolejnym pomieszczeniu natrafisz na nieboszczyka i leżący obok niego klucz francuski (heavy-duty wrench). Zabierz apteczkę, odblokuj drzwi i wejdź po schodach a znajdziesz się niemal na początku drogi. Wróć do sali z shoggothem. Ponownie za pomocą pierwszego zaworu pozbądź się macki z mostka i przejdź na drugą stronę. Za pomocą klucza odkręć zawory 2 i 3 i prędko się zmywaj, gdyż gaz jest wyjątkowo toksyczny. Ponownie musisz przebyć całą drogę, aby znaleźć się przy zaworze numer jeden. Odkręć zawór numer 2 i 1 i wracaj na sam początek do hali do której wszedłeś przez właz w podłodze. Podejdź do drzwi oznaczonych "Gold Vault C", stań przy przełączniku, wciśnij go i spokojnie poczekaj na eksplozję. Przejdź przez halę. Napotkasz korytarz prowadzący w dół. Na jego końcu znajduje się sala z olbrzymim posągiem przedstawiającym Wielkiego Cthulhu. Należy tu działać szybko, gdyż przez posąg emanuje obca energia Wielkiego Przedwiecznego która przyprawia Cię o utratę zmysłów. Pośrodku znajduje się ruchomy podest z umieszczonym na nim kamieniem. Używając panelu obok posągu powodujesz uruchomienie promienia przelatującego przez całą komnatę. Ustaw podest z kamieniem tak, aby promień przez niego przelatujący uderzył w czerwony kamień nad drzwiami. Zabierz kamień z podestu, a drzwi się otworzą i wejdzie przez nie Hoover wraz z agentem. Opuścicie fabrykę, która po chwili wyleci w powietrze.
To na pewno ci pomoże.....
Jeżeli coś jeszcze to wal do mnie......
zanonimizowany416799 Legionista
Ma ktoś może save'a zrobionego w punkcie zapisu po ucieczce przed Fishmenami? Gra mi się ogólnie bardzo podoba, uwielbiam takie mroczne klimaty. Ale ten moment doprowadził mnie do białej gorączki, próbowałam już tyle razy ech.
zanonimizowany933201 Junior
potrzebuję pomocy, mam save z momentu, który jest tuż po zabiciu tych trzech magów na rafie i nie wiem jak i gdzie go wkleić :(
zanonimizowany986875 Junior
Siemka! Mam spory problem i być może poradzicie. Mianowicie nie mogę zapisać stanu gry. Jest na to jakieś remedium?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772000.jpg)
![Podnieś amunicję leżącą na stoliku i biegnij w kierunku kolejnych drzwi - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772015.jpg)
![2 - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772031.jpg)
![Zamknij drzwi i zastaw je przy pomocy zegara (#44) - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772046.jpg)
![3 - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772062.jpg)
![Skorzystaj z drabiny i wyjdź na górę - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772078.jpg)
![4 - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772093.jpg)
![5 - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772109.jpg)
![6 - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772125.jpg)
![Zejdź po drabinie, schyl się i spokojnie zabierz leżącą naprzeciw Ciebie apteczkę - [Solucja] Attack of the Fishmen cz.1 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/493/286772140.jpg)
