Call of Cthulhu Dark Corners of the Earth: Devil's Reef cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dalsza droga wiedzie bo półce skalnej zalewanej przez fale (#343). Idź naprzód chwytając się przytwierdzonych do ściany kółek. Uważaj, aby nie porwała Cię woda, gdyż zginiesz na miejscu. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do zerwanego mostu (#344). Przyjrzyj się jedynemu sznurowi przerzuconemu przez przepaść i użyj na nim krążka linowego. Akcja w stylu Indiany Jonesa zakończy się wylądowaniem na skalnej półce.

1 - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
2 - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
3 - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Wejdź w głąb jaskini - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Wejdź w głąb jaskini. Zobaczysz tu panel, przycisk oraz zielony klejnot (#345). Użyj książki Dagona na dziwnych symbolach. Dowiesz się, że masz do czynienia z mapą, wskazującą prawidłową drogę poprzez labirynt. Na drewnianym przycisku znajduje się wyżłobienie (#346), do którego idealnie wpasuje się broszka Ruth. Jeśli teraz z niego skorzystasz, uruchomisz panel.

Wróć się do wylotu jaskini i spójrz na ziemię. Zauważysz czerwony kryształ (#347). Takich klejnotów ujrzysz w labiryncie kilkanaście. Wskazują one drogę do komnaty z posągami bóstw. Szukając tego pomieszczenia musisz się jednak spieszyć, gdyż po kilkudziesięciu sekundach światełka zgasną. Mechanizm musi być uruchomiony, aby przedrzeć się dalej, dlatego szybkość w podejmowaniu decyzji o obraniu kierunku wędrówki to podstawa.

4 - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Aby dostać się na most, trzeba przeskoczyć na wąską półkę skalną (#348), znajdującą się po drugiej stronie jaskini - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Aby dostać się na most, trzeba przeskoczyć na wąską półkę skalną (#348), znajdującą się po drugiej stronie jaskini. W labiryncie znajduje się kilka grup pająków (#349), które utrudnią Twoją wędrówkę. Możesz zabijać je w trakcie biegu, możesz też pozbyć się ich, zanim zaczniesz przedzierać się przez labirynt według wskazówek. Jakikolwiek wariant wybierzesz pamiętaj o jednym - jeśli zostaniesz ukąszony, trzeba będzie szybko zażyć antidotum.

5 - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
6 - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
7 - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Przyjmijmy, że zniszczyłeś już pająki i wróciłeś do jaskini z przyciskiem - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Przyjmijmy, że zniszczyłeś już pająki i wróciłeś do jaskini z przyciskiem. Wciśnij go i natychmiast ruszaj przed siebie. Skocz na półkę skalną i dostań się na most. W kolejnych korytarzach posuwaj się naprzód, kierując się światłem czerwonych klejnotów. Po drodze będziesz musiał dostać się do zakamuflowanej niszy (#350 - na pierwszy rzut oka trudno ją zlokalizować) oraz przeskoczyć nad przepaścią, znajdującą się tuż przed komnatą z bóstwami (#351). Kiedy w końcu do niej dotrzesz, szybko połóż czerwony klejnot z inwentarza na piedestale (#352). Jeśli uwijałeś się z wykonaniem zadania, posągi rozświetlą pomieszczenie a drzwi na jego końcu zostaną otwarte. Jeśli ta sztuka nie udała Ci się, wróć do jaskini z panelem, wciśnij przycisk i postaraj się dostać do komnaty z pomnikami szybciej.

8 - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Po przekroczeniu drzwi i pokonaniu jaskini, trafisz do dużego pomieszczenia (#353) - [Solucja] Devils Reef cz.2 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Po przekroczeniu drzwi i pokonaniu jaskini, trafisz do dużego pomieszczenia (#353). Aby zakończyć etap, musisz skręcić w lewo i wskoczyć do olbrzymiej dziury (#354).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2009-11-09
20:48

zanonimizowany681023 Junior

Mam problem z sejfem w krypcie pod kościołem
daję 3 w prawo, 1 w lewo, 5 w prawo i 7 w lewo I NIC
Help!

Komentarz: zanonimizowany681023
2010-01-02
14:17

stivi18 Junior

😡

PATRZE PRZEZ LUNETE PRZY DZIAE,ODDALAM ,PRZYBLIŻAM INIC NIE MA ŻADNYCH POSTACI NA TEJ RAFIE NIE MA -POMOCY BO JUŻ MI SIĘ TO NUDZI.POWIEDZCIE CHOCIAŻ GDZIE POWINNI STAĆ-Z LEWEJ Z PRAWEJ A MOŻE NA ŚRODKU.

Komentarz: stivi18
2010-09-13
16:53

zanonimizowany751914 Pretorianin

😉

Siema.
Musisz dostrzec migające niebieskie światła,
to oznacza że stoją tam kapłani Cthulhu.
Można ich zobaczyć tylko z przybliżonej lunety w dziale.
Czasami ich nie widać,a czasami się pojawiają,to normalne,
nie rezygnuj z tego czego nie możesz zobaczyć a jest.
musisz podzielić czynności między przeżyciem fal,
a strzale z działa.
To oni tworzą fale i ich musisz rozwalić.
Jeżeli jakieś inne kłopoty z przejściem gry, to wal do mnie.
POZDRAWIAM!!!!

Komentarz: zanonimizowany751914
2010-09-16
15:12

zanonimizowany751914 Pretorianin

👍

Jakieś problemy z przejściem gry?
Walcie do mnie,
Służę pomocą!!!!!

Komentarz: zanonimizowany751914
2010-09-16
15:21

zanonimizowany751914 Pretorianin

AAA!!!
jeszcze ważna rzecz,
otóż właśnie kapłani Cthulhu są z trzech stron - z lewej,prawej i na środku.
Gdy są przerwy pomiędzy falą a złapaniem działa,starajcie się zabić jak najwięcej z nich,
w tedy unikniecie kłopotów jakie piszecie.
Po ich zabiciu jeden z marynarzy powie że fala zniknęła i można przejść do środka.
jeżeli to nie pomaga radzę zagrać od początku gry,nie zniechęcajcie się w porę,
w dalszych etapach gry będzie jeszcze ciężej.
POZDRO!!!

Komentarz: zanonimizowany751914
2010-09-27
22:31

zanonimizowany755502 Junior

Mam głupi problem w rafinerii Marsza ,chodzi o końcówkę z tymi Gold Vaultami i rurami gazowymi.
Manewruję tymi rurrami tak jak trzeba i jak wracam to nie widzę tego korytarza co ma się niby pokazać.Gdzie on jest?? I powiedzcie jak wogóle poustawiać te rury gazowe(które mają być włączone).Nie mam pojęcia jak do tej misji podejść! Z góry dzięki za pomoc ;)

Komentarz: zanonimizowany755502
2010-11-27
12:29

zanonimizowany751914 Pretorianin

👍

Otóż.....
Znajdziesz się w skarbcu rodziny Marsh (gold vault). Za pomocą przycisku otwórz drzwi (gold vault A) i w następnym pomieszczeniu wespnij się na drabinę. Idź naprzód ignorując schody w dół, gdyż prowadzą jedynie do zamkniętych drzwi (otworzysz je później z drugiej strony). Znajdziesz się w dużej hali gdzie przebywa kolejny shoggoth. Znajdują się tu cztery miejsca w którym możesz odkręcić gaz, niestety tylko jedno wyposażone jest w zawór. Odkręć go (gas flow control 1), a strumień gazu usunie mackę shoggotha z mostku. Zakręć zawór i prędko przebiegnij na drugą stronę. Wejdź w drzwi po drugiej stronie i przejdź prosto przez korytarz ponownie ignorując schody w dół. Znajdziesz się w kolejnej komorze skarbca (gold vault B). Na końcu drogi zeskocz na skrzynki i otwórz podwójne drzwi za pomocą przycisku. W kolejnym pomieszczeniu odblokuj drzwi na końcu i wejdź w drzwi po lewej (na górze nic nie ma). Po przejściu korytarza znajdziesz się na dnie hali, gdzie znajduje się shoggoth. Jego macka się nie porusza, lecz gdy tylko ją przeskoczysz ten stan się zmieni. Przeskocz po rozbitych skrzynkach na drugą stronę, uważając na drugą mackę. W kolejnym pomieszczeniu natrafisz na nieboszczyka i leżący obok niego klucz francuski (heavy-duty wrench). Zabierz apteczkę, odblokuj drzwi i wejdź po schodach a znajdziesz się niemal na początku drogi. Wróć do sali z shoggothem. Ponownie za pomocą pierwszego zaworu pozbądź się macki z mostka i przejdź na drugą stronę. Za pomocą klucza odkręć zawory 2 i 3 i prędko się zmywaj, gdyż gaz jest wyjątkowo toksyczny. Ponownie musisz przebyć całą drogę, aby znaleźć się przy zaworze numer jeden. Odkręć zawór numer 2 i 1 i wracaj na sam początek do hali do której wszedłeś przez właz w podłodze. Podejdź do drzwi oznaczonych "Gold Vault C", stań przy przełączniku, wciśnij go i spokojnie poczekaj na eksplozję. Przejdź przez halę. Napotkasz korytarz prowadzący w dół. Na jego końcu znajduje się sala z olbrzymim posągiem przedstawiającym Wielkiego Cthulhu. Należy tu działać szybko, gdyż przez posąg emanuje obca energia Wielkiego Przedwiecznego która przyprawia Cię o utratę zmysłów. Pośrodku znajduje się ruchomy podest z umieszczonym na nim kamieniem. Używając panelu obok posągu powodujesz uruchomienie promienia przelatującego przez całą komnatę. Ustaw podest z kamieniem tak, aby promień przez niego przelatujący uderzył w czerwony kamień nad drzwiami. Zabierz kamień z podestu, a drzwi się otworzą i wejdzie przez nie Hoover wraz z agentem. Opuścicie fabrykę, która po chwili wyleci w powietrze.

To na pewno ci pomoże.....
Jeżeli coś jeszcze to wal do mnie......

Komentarz: zanonimizowany751914
2011-08-06
20:40

zanonimizowany416799 Legionista

Ma ktoś może save'a zrobionego w punkcie zapisu po ucieczce przed Fishmenami? Gra mi się ogólnie bardzo podoba, uwielbiam takie mroczne klimaty. Ale ten moment doprowadził mnie do białej gorączki, próbowałam już tyle razy ech.

Komentarz: zanonimizowany416799
2013-07-21
15:26

zanonimizowany933201 Junior

potrzebuję pomocy, mam save z momentu, który jest tuż po zabiciu tych trzech magów na rafie i nie wiem jak i gdzie go wkleić :(

Komentarz: zanonimizowany933201
2014-03-26
10:41

zanonimizowany986875 Junior

Siemka! Mam spory problem i być może poradzicie. Mianowicie nie mogę zapisać stanu gry. Jest na to jakieś remedium?

Komentarz: zanonimizowany986875

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl