Blackguards: Uwolnić więźnia
Aktualizacja:
Uwolnić więźnia
Zadanie poboczne "Niewinność Ciliego" możesz aktywować podczas wykonywania zadania głównego "Witajcie w Mengbilli", aby to zrobić po zakończeniu questu "Stara szkatułka", porozmawiaj w Dzielnicy Kurtyzan z katem Ghorio. Musisz wybrać kwestię: miej oko na niego. Zagadaj do Ciliego i zgódź się na jego uwolnienie. Porozmawiaj teraz ze strażnikiem, możesz go przekupić lub wybrać walkę, zdecyduj się na potyczkę. Masz do pokonania trzech strażników.

Przy dzwonku Zurbaranem wyczaruj Magiczną Ścianą zaporę, która uniemożliwi wrogowi skorzystanie z dzwonka. Jeśli przeciwnik go użyje, to zjawią się nowi strażnicy. Wojownikami korzystaj z Ciosu mocy, a Zurbaranem miotaj Ogniste Strzały, Takate używaj Śmiertelnego ciosu. Aurelią przyśpiesz pozostałych członków drużyny. Grając trzema magami korzystaj z czarów ofensywnych, działających na jedno pole. Łowcą eliminuj każdego, kto chce dojść do dzwonka.
Po walce Naurimem naucz się od Darii, w Dzielnicy Areny:
- Miażdzącego ciosu - potraja zadawane obrażenia w walce wręcz
Udaj się do Ohzary i przejdź nad brzeg jeziora(strzałka). Pogadaj z Ciliego, możesz u niego nauczyć się zdolności specjalnych z zakresu walki wręcz. Masz za zadanie odwiedzić w Mengbilli jego sklep. Udaj się do centrum miasta i kliknij na ikonę miecza - Warsztat ciesielski Ciliego. Masz do pokonania pięciu wrogów.

Takate pociągnij za wajchę w górnej części pomieszczenia, w którym się znajdujesz, otworzysz drzwi na lewo. Za nimi jest Naurim i jeden z wrogów. Naurimem korzystaj z Miażdżącego ciosu i Ciosu mocy, ten pierwszy rzadziej dochodzi. Twoim herosem uciekaj z pomieszczenia, w którym zacząłeś bitwę, kieruj się do Takate i Aurelii. Pomieszczenie, bowiem wypełni się trującym gazem. Aurelią stań w drzwiach i przyśpiesz Zurbarana, żeby ten mógł szybko opuścić zatruty pokój. Takate idź na pomoc krasnoludowi. Nie korzystaj już z żadnych dźwigni, ta koło Aurelii otwiera drzwi na prawo od niej. Ta w zatrutym pomieszczeniu zamknie drzwi znajdujące się po prawo. Nie używaj jej, gdyż przeciwnicy będą wchodzić do pokoju z zielonym gazem i zanim z niego wyjdą, umrą od trucizny.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Blackguards - poradnik do gry
- Blackguards: Poradnik do gry
- Blackguards: Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Blackguards: Obrona studni
- Blackguards: Spadek po Jesabelli
- Blackguards: Druid i jego uczennica
- Blackguards: Wszystko dla tej jedynej
- Blackguards: Mała dziewczynka
- Blackguards: Dziewica na arenę
- Blackguards: Znowu jesteśmy gladiatorami
- Blackguards: Prezent dla Kurtyzany
- Blackguards: Uwolnić więźnia
- Blackguards: Barwnik ze ślimaków
- Blackguards: Profanacja zwłok
- Blackguards: Sfabrykowane dowody
- Blackguards: Pomóc choremu
- Blackguards: Keidra w opałach
- Blackguards: Tajemnicza banda
- Blackguards: Herszt bandy
- Blackguards: Starożytna krypta Eulików
- Blackguards: Pomniejsze zadania
- Blackguards: Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Blackguards: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
