Dziewica na arenę | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dziewica na arenę

Zadanie "Nowa dziewica" możesz uaktywnić w czasie wykonywania zadania głównego "Witajcie w Mengbilli", aby to zrobić udaj się do Dzielnicy Aren w Mengbilli i kliknij na arenę. Porozmawiaj z Marwanem ibn Chadims. Musisz dostarczyć mu dziewicę, której nie chce dać mu Juan Gredo. Udaj się do lokacji Juan Gredo i porozmawiaj z Gredo. Okaże się, ze dziewczyna została porwana przez tubylców. Masz ją odzyskać, w tym celu udaj się do miejsca Miejsce rytualne. Walka jest bardzo trudna.

Na planszy, aż roi się od pułapek. - Dziewica na arenę | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Na planszy, aż roi się od pułapek.

Takate możesz użyć percepcji, a i tak nie wykryjesz wszystkich pułapek. Tubylcy w nie wpadają. Masz siedem tur na uratowanie dziewczyny, po tym czasie ołtarz zapłonie i Anhe zginie. Kluczem do zwycięstwa jest ostrożne poruszanie się. Wrogów jest czterech: jeden mag i trzech wojowników. Szaman umie rzucać: Żółć Czarownicy, Szał, Ból Mięśni i Magiczną Tarczę, potrafi leczyć swoich towarzyszy. Wrodzy wojownicy potrafią regenerować zdrowie, a czarownik umie odnawiać sobie mane. Posuń się drużyną trochę w stronę ołtarza, tak, aby nie wpaść w pułapki. Przeciwnicy podejdą do Ciebie, tylko szaman zostanie z tyłu. Bardzo przydaje się Ognista Strzała na czwartym poziomie - potrafi ranić więcej niż jednego wroga. Nieprzyjacielscy wojownicy mogą powalić twoją postać na ziemię. Aurelią korzystaj z Gniewu Żywiołów. Gdy nieprzyjaciel podejdzie blisko atakuj swoimi wojakami. Cios mocy często nie dochodzi, ale Zwód Takate już tak. Cały czas Zurbaranem raź tubylców Ognistą Strzałą, na trzecim lub czwartym poziomie. Nie korzystaj z czaru leczącego, bo nie masz czasu. Powinieneś wyeliminować trzech dzikusów.

Przez pułapki możesz stracić mnóstwo energii. - Dziewica na arenę | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Przez pułapki możesz stracić mnóstwo energii.

Odnów Zurbaranem mane i podejdź trochę do szamana, użyj Ognistej Strzały trzeciego poziomu. Jeśli wrogi mag się nie zbliży podejdź drużyną, bardzo uważając na pułapki, koło ołtarza już ich nie ma. Zaatakuj go w zwarciu i nękaj czarami. Powinieneś zdążyć przed zapaleniem się ołtarza. Grając magiem lub łowcą masz łatwiej, bo możesz atakować z dystansu. Używaj tylko czarów ofensywnych i wspomagaj strzałami twoich wojaków, na końcu skup się na szamanie(Wymierzony strzał). Pamiętaj, że zarówno pułapki jak i ciosy mohańskich wojowników mogą wywoływać obrażenia od trucizny. Po walce możesz oddać dziewczynę Juanowi Gredo, lub ją puścić, wybierz tę drugą możliwość. Ścieżka zadania "Nowa dziewica" zostanie zmieniona. Zdobędziesz następny Kawałek czarnego metalu. Udaj się do Gredo i skłam, że dziewczyna nie żyje. Ukończysz zadanie poboczne "Nowa dziewica". Jeżeli nie zwrócisz Anhe wolności i oddasz ją Gredo, też ukończysz questa, w nagrodę otrzymasz od niego 50 dukatów.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl