Keidra w opałach | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
Aktualizacja:
Keidra w opałach
Zadanie poboczne "Na ratunek pięknej nieznajomej!" aktywujesz po wykonaniu zadania głównego "Wśród Lotnych Lisów", aby to zrobić udaj się w podróż na północ od Duyar. Spotkasz Keidrę, która jest atakowana przez bandytów, wywiąże się walka, przeciwnicy są biegli w posługiwaniu się bronią.

Wszyscy trzej strzelają z łuku i zadają dużo obrażeń, podejdź do nich swoimi wojownikami, zmienią broń na miecze. Pamiętaj, że ich broń może Cię zatruć, Takate stosuj Śmiertelny cios. Twój heros i Naurim nich korzystają z Miażdżącego ciosu. Aurelią przyspiesz drużynę, Zurbaranem wspomagaj wojowników Ognistą Strzałą 3 poziomu. Grając magiem koncentruj się na leczeniu drużyny, a Zurbaranem nastaw się na ofensywę. Po walce aktywuje się automatycznie zadanie poboczne "Na ratunek pięknej nieznajomej!". Musisz zabrać zatrutą kobietę do Duyar, do uzdrowicielki Iside. Po dotarciu na miejsce okaże się, ze masz znaleźć antidotum, inaczej Keidra umrze. Odwiedź Menchala w Mengbilli, potrzebujesz dwóch składników: Cynober i Tulmadron. Pierwszy sprzeda Ci Katalinya, chce 50 dukatów, negocjuj cenę. Zbijesz ją do 20 dukatów, zapłać i po drugi składnik udaj się do Lorfas. Pogadaj z Fessirem i zapytaj o Tulmadron. Kupiec sprzeda Ci fiolkę, jeśli podejmiesz się eskorty jego karawany do Mengbilli, zgódź się, po drodze na karawanę napadną Jaszczury.

Poczekaj aż potwory podejdą, Aurelią przyśpiesz drużynę, Krasnoludem idź na południe i zwiąż walką znajdujące się tam Achazy. Pamiętaj, że monstra potrafią zatruć. Zurbaranem wspomagaj Naurima Ognistą Strzałą 3 poziomu. Twoim herosem i Takate chrońcie Zurbarana i Aurelię. Takate atakuj Śmiertelnym ciosem po kolei potwory znajdujące się blisko niego. Wywołasz u nich rany i będą rzadziej trafiać. Twój heros niech korzysta z Ciosu mocy. Aurelią rzuć na Takate Mistrzowski cios, Takate po uporaniu się z wrogami udaj się do wrogiego łucznika na wschód. Twój heros niech zwiąże walką Jaszczura atakującego z dystansu na północnym zachodzie. Fessir jest bardzo słaby w walce, łyknij nim w razie potrzeby Miksturę leczącą. Takate i twoim herosem po uporaniu się z łucznikami, wspomóż Naurima, a Aurelią po raz drugi przyśpiesz drużynę.

Grając magiem, koncentruj się na leczeniu i odtruwaniu swoich przyjaciół, Zurbaran będzie mógł się skupić na ofensywie. Nie używaj czarów obszarowych, łowcą eliminuj potwory strzelające z dystansu, trzymając się Takate. Potem pomóż Naurimowi, który będzie walczył na południu. Po tej walce, zaraz zacznie się następna. Znowu zaatakują Cię Jaszczury, tym razem mają w drużynie Kryształomantę.

Pierwsze, co musisz zrobić to wyeliminować z walki Kryształomantę, zrób to krasnoludem. Opóźniaj jego turę, aż Aurelia nie przyspieszy drużyny. Musisz iść niestety na około, bo wróg znajduje się na północy, za murkiem. Może rzucać Gniew Żywiołów i powalać tym czarem twoich ludzi. Twój heros niech wyeliminuje Jaszczura na południu Miażdżącym ciosem i zaatakuje kolejnego na zachodzie. Takate zajmij się oponentem na południe od wozu - Śmiertelny cios. Krasnoludem dojdź do maga i atakuj go najlepiej Ciosem mocy, Zurbaranem z dystansu wykończ Kryształomantę. Aurelią i Fessirem schowaj się za wóz, uważaj na Czarnego ptaka. Uciekaj z pól, na które rzuca cień, bo zaraz spadnie na nie głaz. Twój heros po wyeliminowaniu celu powinien udać się na północny-wschód, w tę samą stronę udaj się Takate.

Do twojego herosa podejdą pozostałe przy życiu Jaszczury, wspomóż go Takate i Naurimem. Aurelię po raz drugi przyśpiesz drużynę, Zurbaranem w razie potrzeby lecz towarzyszy. Miej na uwadze to, że stwory rzucają oszczepami i potrafią zatruć twoich ludzi. Grając magiem lub łowcą skoncentruj się na początku na wyeliminowaniu Kryształomanty. Gdy masz w drużynie trzech magów, to jednym lecz, drugim przyśpieszaj drużynę, a ostatnim miotaj czarami ofensywnymi. Nie używaj czarów obszarowych. Łowcą po zabiciu wrogiego maga skup swą uwagę na oponentach na północnym-wschodzie i północnym-zachodzie, odciążysz tym samym swoich wojowników. Po walce będzie miał oba składniki potrzebne do sporządzenia Antidotum. Udaj się do Menchala, do Dzielnicy Alchemików w Mengbilli i porozmawiaj z nim. Otrzymasz Antidotum Menchala, udaj się do Duyar i pogadaj z Keidrą, dasz jej odtrutkę. Ukończysz zadanie poboczne "Na ratunek pięknej nieznajomej!".
0
- Blackguards - poradnik do gry
- Blackguards - poradnik do gry
- Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Obrona studni | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Spadek po Jesabelli | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Druid i jego uczennica | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Wszystko dla tej jedynej | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Mała dziewczynka | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Dziewica na arenę | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Znowu jesteśmy gladiatorami | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Prezent dla Kurtyzany | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Uwolnić więźnia | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Barwnik ze ślimaków | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Profanacja zwłok | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Sfabrykowane dowody | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Pomóc choremu | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Keidra w opałach | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Tajemnicza banda | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Herszt bandy | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Starożytna krypta Eulików | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Pomniejsze zadania | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Blackguards - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
