Jaskinie | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne | Blackguards
Aktualizacja:
Jaskinie
Znajdujesz się w Jaskiniach Mok Pan Tohal, udaj się do Jaskini na południu. Będziesz walczył ze Szkieletami i Ghulami. Te ostatnie są groźniejsze, bo potrafią zatruć.

Na mapie znajdują się dwie Skrzynie, uważaj też na kałuże błota. Zarówno ty jak i wrogowie, przechodząc przez takie pole możecie się przewrócić. Na północy znajduje się Kryształ, który musisz zniszczyć. Odnawia on, co turę energię życiową twoim wrogom. Aurelią przyspiesz drużynę, a krasnoludem ruszaj do Kryształu. Nie walcz z przeciwnikami, dopóki Naurim nie wykona swojego zadania. Twoim herosem udaj się na północ i skup na sobie uwagę Ghuli. Zostaniesz przez nie otoczony, nie lecz zatrucia, nie ma sensu. Gdy Kryształ zostanie zniszczony Takate pomóż twojemu protagoniście. Używaj Ciosu mocy i Śmiertelnego ciosu. Aurelią osłab wroga rzucając Wstrząs Zimna 4 poziomu. Zurbaranem raczej nie stosuj czarów obszarowych, przydaje się Ognista Strzała 3 poziomu. Na szczęcie Ghule zadają mało obrażeń. Krasnoludem wróć się, żeby pomóc towarzyszom w walce. Wojownikami, kiedy nie są pod wpływem trucizny, możesz eliminować wroga Miażdżącym ciosem. Po zabiciu Ghule, podejdź wojownikami, do Szkieletów strzelających z dystansu. Wykańczaj po kolei Kościotrupy, nie są specjalnie groźne. Aurelią przyspiesz znów drużynę. Kiedy na planszy zostanie jeden wróg wyślij kogoś do otwarcia dwóch Skrzyń na północy. Gdy Skrzynie będą otwarte dobij ostatniego adwersarza.

Grając magiem skup się na ofensywie. W razie czego lecz towarzyszy. Nie korzystaj z czarów obszarowych, które nie przydają się w tej potyczce. Wyjątkiem jest Wstrząs Zimna, osłabi on wroga. Przed końcem walki magami ulecz ewentualne rany członków drużyny. Nie będziesz musiał zużywać Bandaży. Magiem i łowcą nie podejmuj walki, dopóki Kryształ nie zostanie zniszczony. Łowcą wspomagaj z dystansu wojowników. Wyeliminuj też wrogich Łuczników oraz dobijaj oponentów z małą ilością energii. Udaj się teraz do Jaskini na północ, spotkasz tam Pająki.

Na początek masz pokonać 6 Pająków, w miarę postępów w walce na mapie będą pojawiać się następne fale potworów. Nie masz wyjścia, musisz je wszystkie pokonać. Poczekaj aż potwory podejdą i broń się w grupie. Zapuszczając się w głąb planszy, wpadniesz w pajęcze sieci i zostaniesz sparaliżowany. Aurelią przyspiesz drużynę i rzuć czar Wstrząs Zimna 4 poziomu. Z tego względu, że Pająki będą atakować także słabsze postacie, Zurbaranem lecz siebie i Aurelię. Odtruwaj wojowników, bo monstra potrafią zatruć. Jeżeli wojownicy nie będą pod wpływem trucizny używaj Miażdżącego ciosu i Śmiertelnego ciosu. W przeciwnym razie zrezygnuj z tego pierwszego na rzecz Ciosu mocy(trucizna obniża statystyki). Takate może ranić potwory Śmiertelnym ciosem.

Grając magiem koncentruj się na leczeniu i odtruwaniu wojowników, żeby byli skuteczni w walce. Uważaj też na siebie i pozostałych magów. Jesteście łatwym celem dla Pająków. Grając łowcą staraj się chronić magów i zabijaj potwory, które do nich podejdą. Dobijaj też te z małą ilością energii. Idź teraz do jaskini na zachodzie, znowu spotkasz Pająki.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Blackguards - poradnik do gry
- Blackguards - poradnik do gry
- Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne
- Wioska Takate | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne | Blackguards
- Jaskinie | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne | Blackguards
- Dalsza eksploracja Jaskiń | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne
- 12 prób | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne | Blackguards
- Ostatnia z prób i finałowa walka | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne
- Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne
- Blackguards - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
