Tajemnicza banda | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
Aktualizacja:
Tajemnicza banda
Zadanie poboczne "Liczenie kruków" rozpocznie się automatycznie po ukończeniu questu pobocznego "Na ratunek pięknej nieznajomej", po wręczeniu Keidrze odtrutki. Możesz je aktywować podczas zadania głównego "Lisy znów latają!". Masz dowiedzieć się, kto stoi za napadem na Keidrę. Na początek musisz porozmawiać z właścicielem tawerny w Mengbilli. Udaj się tam, do Dzielnicy Marzyziela. Kliknij po prawej stronie ekranu na: Tawerna "Tysiąc i dwie Dóbki" i pogadaj z Ossipem.

Gdy spytasz go o kruki, rozpocznie się walka. Do pokonania masz 8 wrogów, a drużyna jest rozproszona.

Takate korzystaj ze Śmiertelnego ciosu, a Aurelią przyspiesz drużynę. Aurelią i Zurbaranem uciekaj do twojego herosa, w tej walce nie przydają się czary obszarowe. Zurbaranem korzystaj z Ognistej Strzały 3 poziomu. Twój heros niech likwiduje wrogów mogących zagrozić Aurelii i Zurbaranowi. Aurelia może zostać otoczona, więc twój protagonista musi ją ratować. Naurim i Takate zostaną otoczeni - Używaj Ciosu mocy i Śmiertelnego ciosu. Twoim bohaterem, jeśli prawdopodobieństwo trafienia wynosi powyżej 70%, korzystaj z Miażdżącego ciosu. Swoim dowódcą po pozbyciu się wrogów blisko siebie, ruszaj na południe do Naurima. Aurelią możesz rzucać na swoich wojowników Mistrzowski cios, Takate też możesz udać się na południe i dobić ostatnich wrogów.

Grając magiem nie używaj czarów obszarowych, raczej nie będziesz musiał leczyć członków twojej drużyny. Razem z Zurbaranem możecie nękać wrogów czarami ofensywnymi np. Ognista Strzała 3 poziomu. Łowcą wspomagaj z dystansu wojowników, dobijaj wrogów z małą ilością energii i chroń magów. Po walce ścieżka zadania pobocznego "Liczenie kruków" zostanie zmieniona, musisz przycisnąć Leomara. Udaj się do Dzielnicy Areny, po lewo kliknij na: "Szkoła wojowników Kruczy Dziób" i pogadaj z Leomarem. Masz do pokonania jego samego oraz jego uczniów.

Najpierw wyeliminuj z walki Leomara, otocz go wojownikami - Śmiertelny cios i Miażdżący cios. Powinien paść w pierwszej turze, Aurelią przyspiesz drużynę. W tej walce przydają się czary obszarowe np. Ognista Kula czy Ognista Strzała 4 poziomu. Twoi wojownicy zostaną otoczeni przez nieprzyjaciół, którzy często nie trafiają. Cios mocy często parują, a Miażdżący cios rzadko dochodzi. Przydaje tu się Cios wyzwolenia, jeśli otoczy Cię 3 wrogów to odepchniesz ich na sąsiednie pola. Aurelią korzystaj czaru Gniew Żywiołów, możesz powalić wroga na ziemię. Grając magiem korzystaj z czarów obszarowych, trzymaj się z tyłu i pomagaj otoczonym wojownikom. Łowcą staraj się dobijać rannych wrogów, Takate atakuj Śmiertelnym ciosem coraz to nowych oponentów, żeby wywołać u nich rany. Staną się wtedy idealnym celem dla łowcy. Sam boss nie jest zbyt wymagający, walka trwa trochę dłużej, ponieważ jest dużo adwersarzy. Odbierają oni mało zdrowia i nie będziesz musiał się leczyć. Po walce idź do El'Halem i porozmawiaj z Clarizią - wybierz kwestię: Rayad?s. Rozpocznie się walka, najpierw wyeliminuj bossa: Rayad?s.

Otocz ją wojownikami, trudno ją trafić atakami specjalnymi, korzystaj ze zwykłego ataku. Zurbaranem dobij ją Ognistą Strzałą 3 poziomu. Po jej wyłączeniu z walki, wojownikami broń Zurbarana i Aurelii. Przeciwnicy są słabo wyszkoleni i uzbrojeni, mają jednak przewagę liczebną, zadają mało obrażeń. Aurelią przyspiesz drużynę, w tej walce przydają się czary obszarowe np. Gniew Żywiołów Aurelii. Wojownikami korzystaj z Ciosu mocy, Miażdżącego ciosu i Śmiertelnego ciosu. Takate rań, co raz to nowych przeciwników, ich ciosy nie będą dochodzić. Aurelią dopal wojowników Mistrzowskim ciosem. Grając trzema magami koncentruj się wyłącznie na ofensywie. Korzystaj z czarów obszarowych np. Ognista Kula. Adwersarze będą ginąć jak muchy, magami trzymaj się blisko wojowników i nie daj się otoczyć. Grając łowcą chroń swoich magów i jednocześnie wspomagaj wojowników. Dobijaj oponentów z małą ilością energii i zranionych przez Takate. Walka trwa trochę dłużej niż zwykle, ze względu na ilość wrogów, z którymi będziesz walczył.

Po walce quest poboczny "Liczenie kruków" zostanie ukończony.
0
- Blackguards - poradnik do gry
- Blackguards - poradnik do gry
- Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Obrona studni | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Spadek po Jesabelli | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Druid i jego uczennica | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Wszystko dla tej jedynej | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Mała dziewczynka | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Dziewica na arenę | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Znowu jesteśmy gladiatorami | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Prezent dla Kurtyzany | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Uwolnić więźnia | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Barwnik ze ślimaków | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Profanacja zwłok | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Sfabrykowane dowody | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Pomóc choremu | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Keidra w opałach | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Tajemnicza banda | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Herszt bandy | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Starożytna krypta Eulików | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Pomniejsze zadania | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards
- Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne
- Blackguards - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
