Baldur's Gate Siege of Dragonspear: Zadania poboczne w Boareskyr Bridge
Aktualizacja:
Zadania poboczne w Boareskyr Bridge
W lokacji Boareskyr Bridge do zaliczenia jest kilka pobocznych zadań. Niektóre z nich (np. quest powiązany z kamieniem Spellstone) możesz ukończyć przy okazji przechodzenia głównego wątku fabularnego, inne (przede wszystkim quest Neery) wymagają poświęcenia im większej ilości czasu. Zestawienie pobocznych questów oraz ich opisy znajdują się poniżej.
The Creeping Darkness

Zadanie to jest w bardzo dużym stopniu powiązane z głównym questem Przekroczenie mostu Boareskyr. Po tym jak znajdziesz się wewnątrz fortu (M11,8) zmuszony zostaniesz do spotkania się z Wynan Hess w celu omówienia możliwości obronnych fortu. W trakcie tego spotkania główny bohater zdekocentruje Wynan w rezultacie czego zniesione zostanie na chwilę pole ochronne i dojdzie do eksplozji w forcie. Po odzyskaniu przytomności przejdź do głównej sali fortu (M11,9) gdzie odkryjesz, że pojawił się magiczny kamień Spellstone, który stopniowo osłabia mieszkańców fortu. Wynan poprosi o zajęcie się problemem i tego dotyczy właśnie opisywany poboczny quest.

Użyj kręgu teleportacji (M115) żeby powrócić do lasu (M11,4) i wyrusz w stronę obozu krzyżowców (M11,2). Po tym jak uzyskasz prawo wstępu do obozu (poboczny quest The Missing Patrol) zajmij się zbadaniem jego zachodniej części (M11,3). Zlokalizuj tu maga Vichanda, który jest odpowiedzialny za całe zamieszanie. Plan zakłada pozyskanie od Vichanda zwoju, którego użył do utworzenia kamienia Spellstrone. Możesz tego dokonać jeśli w trakcie rozmowy zastraszysz Vichanda, np. poprzez ujawnienie swojej prawdziwej tożsamości. Nie próbuj atakować maga ani nie wybieraj zbyt łagodnych opcji dialogowych.
Ze zwojem powróć tą samą drogą do Wynan Hess. Przekaż w ręce maga pozyskany zwój i nie próbuj żądać jakiejkolwiek zapłaty, bo możesz doprowadzić do bardzo niepożądanej potyczki z osobami przebywającymi w forcie. Kamień zostanie pomyślnie "wyłączony", aczkolwiek w pomieszczeniu pojawi się potwór Wraith. Bądź gotowy do wyeliminowania tej kreatury w czym pomogą ci na szczęście zgromadzone w pobliżu osoby.
The Call of the Wild Mage

Zadanie to powiązane jest z pół-elfką Neerą, którą możesz odnaleźć w celi w tylnym pomieszczeniu fortu (M11,8). W trakcie spotkania z Neerą dowiesz się, że potrzebuje kilku rzadkich składników do przygotowania pewnej mikstury. Możesz jej pomóc w ich pozyskaniu i to niezależnie od tego czy zdecydujesz się na przyłączenie jej do drużyny czy pozostawisz ją w forcie. Lista składników znajduje się poniżej.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
zadanie z zamkniętym najemnikiem płomiennej pięści da się załatwić inaczej! Przecież to ukryty sobowtórniak!
Tutaj zobacz powinno pomóc https://baldursgate.fandom.com/wiki/The_Fist_Restrained
Ze zbiornikiem nieumarłych można więcej butelek z płynem znaleźć (chyba 3) i każda wizje można zobaczyć
Warto opisać także tematy dodatkowe jak np import drużyny do BG2:EE - typu ze stan romansów przechodzi i wybrane 10 przedmiotów.
Specjalnie czekałem ze skończeniem gry na ostatnią część poradnika, ale widzę, że jest zrobiona po łebkach... Na 100% są zadania poboczne w obozie koalicji, takie jak trenowanie rekrutów albo poszukiwanie wrogiego szpiega. Weźcie się przyłóżcie do tego.
I jeszcze skoorvysyny za taki bubel chcą pieniądze.
1. Nie ma tu map do kilku ostatnich lokacji.
2. Brak opisu wszystkich questów przybocznych z tych ze lokacji [około 40 zadań]
Oczywiście idzie wykonać te zadania samemu mi się udało jakieś 95% ale jak ktos nie zna angielskiego to po prostu nawet połowy nie wykona, bądź będzie bładził i sie wkurzał.
Dlaczego krytykuje, a no dlatego że skoro chcą zapłaty za ten poradnik, to niech on będzie jak należy, a nie jakiś niekompletny bubel...
Poradnik słabiutki. Grałem miesiąc po premierze, a na GOLu cisza. Pierwsze fragmenty i brak całości spowodowały, że w ogóle się tutaj nie zapuszczałem. Szkoda, bo jednak Tower of Dreams i początek Gry-Online właśnie poradnikiem do Baldur's Gate stał...
Kilka questów da się zrobić w trochę inny sposób. Np: z orkami można zawalczyć o prawdziwe motywy ich przybycia. Jeżeli ich pokonamy to wszystko nam powiedzą, nie opuszczą obozu, a my otrzymamy sporo doświadczenia.
Dzięki za info. Będziemy regularnie uzupełniali poradnik o nowe questy i o uaktualnione omówienia opisanych już questów.
Na dolnym poziomie można wziąć pochodnię, wrócić się i zanurzyć ją w fioletowej farbie w kadzi i odłożyć na miejsce z powrotem. Efekt - otwiera się ukryta komnata z mieczem Sarevoka i notatką rozpoczynającą quest Świątynia Bhaala. To dość ważne z punktu widzenia fabuły. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
