Baldur's Gate Siege of Dragonspear: Finałowa bitwa i epilog
Aktualizacja:
Finałowa bitwa i epilog
Ostatnia bitwa gry jest dość wymagająca, zwłaszcza że do pokonania jest w niej dwóch wrogów. Po tym jak uda ci się odnieść zwycięstwo czeka Cię jeszcze dość długi (i bardzo liniowy) epilog. Wszystkie te wydarzenia opisane zostały poniżej.
Finałowy pojedynek

Po tym jak duża winda osiągnie swój punkt docelowy wyświetlona zostanie scenka przerywnikowa, w której wezmą udział Belhifet (finałowy boss gry), Caelar Argent oraz Hephernaan. W trakcie tej rozmowy możesz podjąć dość ważną decyzję, która wpłynie na kształt zbliżającej się bitwy. Możesz mianowicie nakłonić Caelar Argent do tego żeby stanęła po stronie drużyny gracza i dokonasz tego wybierając pierwszą opcję dialogową (powyższy obrazek). W takiej sytuacji w ostatniej bitwie do pokonania będą Hephernaan oraz Belhifet. Jeśli nie zdołasz przekonać Caelar do sprzymierzenia się z bohaterem to Hephernaan zostanie zamordowany i w rezultacie będziesz musiał pokonać Caelar Argent i Belhifeta.

Tuż po rozpoczęciu walk zajmij się atakowaniem Caelar Agent lub Hephernaana. Postacie te będzie ci o wiele łatwiej zabić od Belhifeta i ich w miarę szybka śmierć uniemożliwi im rzucenie zbyt wielu zaklęć, które mogłyby osłabić drużynę już na samym początku walk. Pozbawianiem Belfiheta kolejnych punktów zdrowia zajmij się gdy pozostanie on już sam na polu bitwy. Boss ten zadaje oczywiście bardzo duże obrażenia (sieczne) w walce wręcz, ale jeszcze bardziej musisz uważać na jego inne umiejętności. Jest on przede wszystkim w stanie wyprowadzać silne ataki ogniowe, tak więc zwiększ maksymalnie oprócz tego odporność członków drużyny na ten żywioł. Oprócz tego potwór jest w stanie na różne sposoby paraliżować i spowalniać członków drużyny, a także może stawać się niewidzialnym. Ta ostatnia zdolność jest bardzo niebezpieczna, bo boss może nagle znaleźć się tuż obok słabszych członków drużyny i musisz na to błyskawicznie reagować.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
zadanie z zamkniętym najemnikiem płomiennej pięści da się załatwić inaczej! Przecież to ukryty sobowtórniak!
Tutaj zobacz powinno pomóc https://baldursgate.fandom.com/wiki/The_Fist_Restrained
Ze zbiornikiem nieumarłych można więcej butelek z płynem znaleźć (chyba 3) i każda wizje można zobaczyć
Warto opisać także tematy dodatkowe jak np import drużyny do BG2:EE - typu ze stan romansów przechodzi i wybrane 10 przedmiotów.
Specjalnie czekałem ze skończeniem gry na ostatnią część poradnika, ale widzę, że jest zrobiona po łebkach... Na 100% są zadania poboczne w obozie koalicji, takie jak trenowanie rekrutów albo poszukiwanie wrogiego szpiega. Weźcie się przyłóżcie do tego.
I jeszcze skoorvysyny za taki bubel chcą pieniądze.
1. Nie ma tu map do kilku ostatnich lokacji.
2. Brak opisu wszystkich questów przybocznych z tych ze lokacji [około 40 zadań]
Oczywiście idzie wykonać te zadania samemu mi się udało jakieś 95% ale jak ktos nie zna angielskiego to po prostu nawet połowy nie wykona, bądź będzie bładził i sie wkurzał.
Dlaczego krytykuje, a no dlatego że skoro chcą zapłaty za ten poradnik, to niech on będzie jak należy, a nie jakiś niekompletny bubel...
Poradnik słabiutki. Grałem miesiąc po premierze, a na GOLu cisza. Pierwsze fragmenty i brak całości spowodowały, że w ogóle się tutaj nie zapuszczałem. Szkoda, bo jednak Tower of Dreams i początek Gry-Online właśnie poradnikiem do Baldur's Gate stał...
Kilka questów da się zrobić w trochę inny sposób. Np: z orkami można zawalczyć o prawdziwe motywy ich przybycia. Jeżeli ich pokonamy to wszystko nam powiedzą, nie opuszczą obozu, a my otrzymamy sporo doświadczenia.
Dzięki za info. Będziemy regularnie uzupełniali poradnik o nowe questy i o uaktualnione omówienia opisanych już questów.
Na dolnym poziomie można wziąć pochodnię, wrócić się i zanurzyć ją w fioletowej farbie w kadzi i odłożyć na miejsce z powrotem. Efekt - otwiera się ukryta komnata z mieczem Sarevoka i notatką rozpoczynającą quest Świątynia Bhaala. To dość ważne z punktu widzenia fabuły. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
