Baldur's Gate Siege of Dragonspear: Odnalezienie Korlasz - zadanie główne
Aktualizacja:
Odnalezienie Korlasz - zadanie główne
Uwaga - Przeprawa przez kryptę jest dość liniowa. Staraj się mimo wszystko odwiedzać wszystkie boczne pomieszczenia i odbywać rozmowy ze wszystkimi napotkanymi postaciami niezależnymi, dzięki czemu po drodze odblokujesz także kilka questów pobocznych (ich opisy są na kolejnej stronie poradnika).

Grę rozpoczynasz w południowej części mapy na górnym poziomie grobowca (M1,1). Możesz tu porozmawiać z Imoen oraz zapoznać się z wachlarzem usług oferowanych przez Uzdrawiaczkę Płonącej Pięści. Jest ona w stanie leczyć drużynę, a także sprzedaje mikstury i zwoje oraz dzieli się informacjami na temat sposobów walki z nieumarłymi stworami zamieszkującymi loch. Ważną informacją jest to, że sojusznicy będą podążali (w pewnej odległości) za drużyną gracza, tak więc jeśli zajdzie np. nagła potrzeba skorzystania z leczenia nie będziesz musiał wracać się do punktu startu.
W sąsiedniej lokacji znajduje się zniszczony most (M1,2). Wysłuchaj krótkiej rozmowy z Poriosem i przejdź przez wschodnie pomieszczenia. Dotrzesz docelowo do obszaru gdzie do pokonania będzie grupa sług Sarevoka (M1,4).

Po zakończonych walkach zainteresuj się zamkniętymi północnymi drzwiami prowadzącymi do nowej krypty (M1,5). Jeśli w drużynie jest złodziej to możesz skorzystać z jego umiejętności żeby otworzyć drzwi i skrócić sobie czas potrzebny na zbadanie grobowca. W przeciwnym razie przejdź do sąsiedniego pomieszczenia (M1,6), w którym ponownie spotkasz maga Porios. Jeśli umiejętnie poprowadzisz rozmowę to możesz zastraszyć wrogów i nakłonić ich do poddania się. Jeśli próba zastraszenia ci się nie uda to rozpocznie się walka z Poriosem i jego towarzyszami. Postaraj się w pierwszej kolejności zabić właśnie maga żeby nie pozwolić mu na regularne rzucania zaklęć. Dodatkowo dobrze byłoby przed walką zwiększyć odporność członków drużyny na ataki magiczne.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
zadanie z zamkniętym najemnikiem płomiennej pięści da się załatwić inaczej! Przecież to ukryty sobowtórniak!
Tutaj zobacz powinno pomóc https://baldursgate.fandom.com/wiki/The_Fist_Restrained
Ze zbiornikiem nieumarłych można więcej butelek z płynem znaleźć (chyba 3) i każda wizje można zobaczyć
Warto opisać także tematy dodatkowe jak np import drużyny do BG2:EE - typu ze stan romansów przechodzi i wybrane 10 przedmiotów.
Specjalnie czekałem ze skończeniem gry na ostatnią część poradnika, ale widzę, że jest zrobiona po łebkach... Na 100% są zadania poboczne w obozie koalicji, takie jak trenowanie rekrutów albo poszukiwanie wrogiego szpiega. Weźcie się przyłóżcie do tego.
I jeszcze skoorvysyny za taki bubel chcą pieniądze.
1. Nie ma tu map do kilku ostatnich lokacji.
2. Brak opisu wszystkich questów przybocznych z tych ze lokacji [około 40 zadań]
Oczywiście idzie wykonać te zadania samemu mi się udało jakieś 95% ale jak ktos nie zna angielskiego to po prostu nawet połowy nie wykona, bądź będzie bładził i sie wkurzał.
Dlaczego krytykuje, a no dlatego że skoro chcą zapłaty za ten poradnik, to niech on będzie jak należy, a nie jakiś niekompletny bubel...
Poradnik słabiutki. Grałem miesiąc po premierze, a na GOLu cisza. Pierwsze fragmenty i brak całości spowodowały, że w ogóle się tutaj nie zapuszczałem. Szkoda, bo jednak Tower of Dreams i początek Gry-Online właśnie poradnikiem do Baldur's Gate stał...
Kilka questów da się zrobić w trochę inny sposób. Np: z orkami można zawalczyć o prawdziwe motywy ich przybycia. Jeżeli ich pokonamy to wszystko nam powiedzą, nie opuszczą obozu, a my otrzymamy sporo doświadczenia.
Dzięki za info. Będziemy regularnie uzupełniali poradnik o nowe questy i o uaktualnione omówienia opisanych już questów.
Na dolnym poziomie można wziąć pochodnię, wrócić się i zanurzyć ją w fioletowej farbie w kadzi i odłożyć na miejsce z powrotem. Efekt - otwiera się ukryta komnata z mieczem Sarevoka i notatką rozpoczynającą quest Świątynia Bhaala. To dość ważne z punktu widzenia fabuły. :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
