Liczymy tylko parzyście i w dziesiątkach. Każdy z nas czasem TO robi. Dziwne zwyczaje graczy

Michał Grygorcewicz

Liczymy tylko parzyście i w dziesiątkach

DZIEWIĘĆ kaw? Tak nie może być! - Każdy z nas czasem TO robi. Dziwne zwyczaje graczy - dokument - 2020-04-01
DZIEWIĘĆ kaw? Tak nie może być!

Jeden z bardziej lubianych przeze mnie sposobów przekomarzania się z dziewczyną polega na ustawieniu głośności telewizora na nieparzystą wartość. Jej nerwica natręctw nie potrafi tego znieść i zrobi wiele, byle wyrwać mi pilota i naprawić tę straszliwą niesprawiedliwość, robiąc na przykład z „jedenastki” „dziesiątkę” lub „dwunastkę”.

Zbieranie materiałów do tego artykułu dość szybko pozwoliło mi odkryć, że moja lepsza połówka wcale nie jest osamotniona w natręctwie związanym z parzystością, a co więcej – u wielu graczy objawia się ono w dużo cięższej formie. Niektórzy na przykład nie mogą patrzeć na nierówną liczbę zasobów w ekwipunku. Do tego stopnia, że gotowi są na przykład wystrzelić nadmiarowy nabój albo zużyć nadmiarową fiolkę leczniczą, byle tylko nie posiadać ich nieparzystej liczby.

Tu jednak mówimy o marnowaniu pojedynczego zasobu. Są i tacy gracze, dla których jedyne akceptowalne liczby przy zgromadzonych zasobach to wielokrotności dziesiątki. Przy nawyku wyrzucania nawet 4–5 sztuk wyposażenia, byle mieć ich na przykład 50, a nie 55, marnotrawstwo może z czasem przełożyć się na dość odczuwalne uszczuplenie finansów naszej postaci. Ciekawie natomiast musi być, gdy jedną osobę cechuje zarówno nawyk wyrzucania nieparzystych / niepodzielnych przez dziesięć ilości amunicji, jak i skłonność do chomikowania zasobów przez całą grę...

Podobało się?

77

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Czy znajdujesz u siebie któreś z tych nawyków?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl