Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 22 listopada 2020, 11:30

Julia zbiera śmieci, a Marcin uczył się bić ludzi - hobby pracowników GRYOnline.pl

Czym zajmują się ludzie tworzący GRYOnline i tvgry.pl po godzinach? Co robią, gdy wyłączą kamery, zamkną Worda i wylogują się z firmowego Slacka?

Spis treści

Krystian Orzechowski – ten od kasy

Krystian to człowiek trochę zza kulis – jest cichy i niepozorny, ale tak naprawdę, jeśli się dobrze wsłuchacie, usłyszcie, że w środku niego eksplodują nuklearne blasty.

W serwisie GRYOnline.pl zajmuje się działem płatnego produktu – innymi słowy, dba o kasę, zbyt, liczenie i obmyślanie, jak sprzedawać więcej. Lubię go, bo jest niejednoznaczny – niby spokojny chłopak, a po pracy party master. Widzicie, Krystian ma zespół (no, parę). Gra w zespole, którego nazwy nie mogę Wam zdradzić, bo Krystian dba o korzenie i antykomercyjne ideały, które tę muzykę stworzyły. Szanuję – moje punkowe ideały ulotniły się mniej więcej wtedy, gdy skończyło mi się wino.

O swoim hobby opowiada krótko i rzeczowo – jak spora część muzyków traktuje to serio, nie zapominając jednak o tym, że ma być to dobrą zabawą i sposobem na relacje z ludźmi.

Najzwyczajniej w świecie lubię pisać muzykę, bo łatwiej w ten sposób przekazać rzeczy, które czasem trudno powiedzieć. Dodatkowo fajnie jest spędzać czas z kolegami – czy to w trasie, czy na próbie.

Ja rozumiem – gdy 15 lat temu należałem do groupies jednego z niszowych deathmetalowych zespołów, spędzałem na jego próbach więcej czasu niż w domu. Do dziś szybciej nawiązuję kontakt z ludźmi, którzy słuchają lub słuchali cięższych gatunków muzyki niż Krzysztof Krawczyk (z całym szacunkiem do pana Krzysztofa, bo akurat Chciaaałem byyyć maaryynaarzeeem uwielbiam). Jak zaczęło się to jednak u Krystiana?

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Maciej Pawlikowski

Maciej Pawlikowski

Redaktor naczelny GRYOnline.pl, związany z serwisem od końca 2016 roku. Początkowo pracował w dziale poradników, a później mu szefował, z czasem został redaktorem prowadzącym Gamepressure, anglojęzycznego projektu adresowanego na Zachód, aby w końcu objąć sprawowaną obecnie funkcję. W przeszłości recenzent i krytyk literacki, publikował prace o literaturze, kulturze, a nawet teatrze w wielu humanistycznych pismach oraz portalach, m.in. Miesięczniku Znak czy Popmodernie. Studiował krytykę literacką i literaturę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Lubi stare gry, city-buildery i RPG-i, w tym również japońskie. Wydaje ogromne pieniądze na części do komputera. Poza pracą oraz grami trenuje tenisa i okazyjnie pełni funkcję wolontariusza Pokojowego Patrolu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Którego z tych hobby byście spróbowali?

Sporty walki albo nurkowanie
24,1%
Śpiewania
3%
Grania na instrumencie
11,1%
Gry figurkowe
15,8%
Larpy
6%
Zbieractwo
5,1%
Dzierganie i haftowanie
2,5%
Papierowe RPG
30,1%
Wolontariat na festiwalach muzycznych
2,4%
Zobacz inne ankiety
Darek zbiera karabiny, a Draug wozi miecz w swoim subaru - hobby pracowników GRYOnline.pl
Darek zbiera karabiny, a Draug wozi miecz w swoim subaru - hobby pracowników GRYOnline.pl

Prosiliście i oto jest – druga część artykułu o hobby redaktorów i pracowników serwisu GRYOnline.pl, w której chwalimy się (i żalimy) wszystkim tym, co robimy, knujemy i organizujemy poza pracą.

Dokładnie 20 lat temu wystartował GOL!
Dokładnie 20 lat temu wystartował GOL!

Trudno w to uwierzyć, ale właśnie dziś – 1 stycznia 2021 roku – nasz serwis skończył 20 lat! Okrągłe urodziny to zawsze dobra okazja do hucznego świętowania, więc zamierzamy robić to przez kolejne dwanaście miesięcy.

GRYOnline.pl ma już 20 lat - oto nasza historia
GRYOnline.pl ma już 20 lat - oto nasza historia

Dwadzieścia lat minęło i oto ciągle tu jesteśmy. Podsumowujemy, ujawniamy i demaskujemy! Jak powstało GRY-OnLine, na czym polegało dziennikarstwo growe po roku 2000 i dlaczego przetrwali nieliczni? O tamtym minionym świecie opowiedzą Wam nasi goście.