Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 października 2008, 09:50

Zostań aktorem pod czujnym okiem Burta Reynoldsa

Reklama oraz nadanie wydawanemu tytułowi odpowiedniego rozgłosu, to według niektórych speców od marketingu fundamenty sukcesu. Z takimi pomniejszymi kampaniami mamy do czynienia na co dzień ...

Reklama oraz nadanie wydawanemu tytułowi odpowiedniego rozgłosu, to według niektórych speców od marketingu fundamenty sukcesu. Z takimi pomniejszymi kampaniami mamy do czynienia na co dzień. W telewizji. Nie rzadko dane jest nam też podziwiać gwiazdy polskiego kina, świata rozrywki oraz sportowców reklamujących najróżniejsze rzeczy – od bułki z bananem, chipsów, odświeżaczy powietrza, po fundusze emerytalne. Coś w tym musi być. Czyż po oglądnięciu jak wasz „ulubiony” aktor ma na sobie śnieżnobiałą koszulę, a jego skarpety lśnią tak jak u innych dzieci, nie chcecie biec w te pędy do sklepu by kupić ten cudowny proszek?

Jak by nie było – wykorzystywanie wizerunku znanych aktorów w spotach reklamowych nie jest rzadkością. W branży elektronicznej rozrywki, również. Dla przykładu zerknijcie na głośne reklamy TV w USA, promujące grę World of Warcraft. W głównych rolach: Mr. T oraz William Shatner.

You’re in the Movies - gra wydawana specjalnie na Xbox’a 360, w której wcielamy się w rolę aktora. Cała rozgrywka skupia się na nas samych dzięki wykorzystaniu kamerki internetowej Xbox Live Vision Camera (dołączanej do zestawu z grą). Nagrywa ona nasze ruchy, które ilustrowane są na ekranie. Dzięki temu mamy możliwość zagrać w niezapomnianych scenach „wyimaginowanych hitów kinowych”. Skoro więc Microsoft serwuje nam grę tak ściśle powiązaną z hollywoodzkim światem, dlaczegóż by nie zatrudnić sławnego aktora, by ją trochę zareklamował?

Zostań aktorem pod czujnym okiem Burta Reynoldsa - ilustracja #1

 

Burt Reynolds. To jego postać będzie właśnie twarzą tej nowatorskiej gry. Polskim widzom znany chyba najbardziej z takich tytułów jak Wyścig Cannonball, czy też Mistrz kierownicy ucieka. Aktor mający na swoim koncie ogrom tytułów, grając w nich czasem mniejsze lub większe role jest według Microsoft’u - idealnym kandydatem promującym You’re In the Movies. Jak donosi zagraniczna prasa - „W reklamach zobaczymy Burt’a Reynolds’a, mogącego poszczycić się wyjątkowo długą i błyskotliwą karierą, występując w więcej niż 90 filmach, zaprezentuje graczom jak można zostać prawdziwą gwiazdą, zmieniając tylko własny pokój w studio nagrań rodem z Hollywood i zapraszając do zabawy przyjaciół oraz rodzinę.”

Sam Reynolds bardzo ochoczo podchodzi do całej kampanii. „To wspaniale, iż mogę podzielić się ze wszystkimi moim doświadczeniem aktorskim. You’re In the Movies na Xbox’a 360 pozwoli wam w zaciszu domowym, wraz z przyjaciółmi i rodziną zakosztować prawdziwego kina, w waszej dowolnej aranżacji.” – mówi.

Premiera światowa już 18 listopada. Może warto spróbować? W końcu, czego się nie robi dla fanów! Zatem, biegiem do studia!

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej