Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 11 sierpnia 2011, 11:15

autor: Wiz

Zapowiedziano piątą część filmu Resident Evil

W przyszłym roku do kin trafi piąta części serii filmów opartych na grze Resident Evil. Jej reżyserią zajmuje się Paul W.S. Anderson. W roli głównej bohaterki ponownie zobaczymy Millę Jovovich.

Serwis Bloody Disgusting poinformował o ujawnieniu przez Paula W.S. Andersona, scenarzysty oraz producenta filmowych adaptacji popularnej serii horrorów Resident Evil, planów nakręcenia kolejnej odsłony cyklu. Film będzie nosił tytuł Resident Evil: Retribution i trafi do kin w przyszłym roku. W rolę głównej bohaterki ponownie wcieli się gwiazda Milla Jovovich.

Zapowiedziano piątą część filmu Resident Evil - ilustracja #1

Informacja ta nie powinna być wielkim zaskoczeniem, bowiem plotki o planach nakręcenia kolejnej części „Residenta” krążyły od dawna. Twórcy dopełnili jednak formalności i zapowiedzieli ją oficjalnie. Podali nawet planowaną datę premiery – 14 września 2012 roku – jednak jest jeszcze zbyt wcześnie, aby traktować ją jako pewniaka.

Na temat samego filmu nie wiadomo na razie za wiele. Wiemy, że w rolę Alice kolejny raz wcieli się Milla Jovovich. Natomiast w obsadzie nie zobaczymy Sienny Guillory, która do tej pory grała rolę Jill Valentine. Na razie nie wiadomo, kto zajmie jej miejsce. Reżyserem filmu będzie sam Paul W.S. Anderson, który obecnie ciężko pracuje nad ostatnimi poprawkami nowej wersji Trzech muszkieterów. Wśród bohaterów pojawią się dwie nowe postacie znane z gry – Barry Burton, dawny członek organizacji S.T.A.R.S., oraz Leon Scott Kennedy, agent rządowy, były policjant z Raccoon City. Wiadomo także, że akcja zostanie przeniesiona z Los Angeles do Tokio. Zdjęcia będą kręcone w technologii 3D.

Ostatnia część serii (Resident Evil: Afterlife) zarobiła blisko 300 mln dolarów, co w pełni pokryło koszty produkcji i wystarczyło jeszcze na całkiem pokaźne pensje dla ekipy i aktorów. Nic więc dziwnego, że twórcy nie chcę rezygnować ze swojej jakże krytykowanej, ale w dalszym ciągu dochodowej marki.