Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 stycznia 2012, 12:45

autor: Mateusz Kądziołka

Wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Kingdoms of Amalur: Reckoning

Firma Big Huge Games ujawniła na oficjalnym forum wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Kingdoms of Amalur: Reckoning. Tytuł należący do gatunku RPG akcji ukaże się także na PlayStation 3 oraz Xboksie 360.

Przedstawiciele studia deweloperskiego Big Huge Games ogłosili na oficjalnym forum wymagania sprzętowe gry Kingdoms of Amalur: Reckoning. Posiadacze pecetów mogą nareszcie sprawdzić, czy ich komputery odpalą ciekawie zapowiadający się RPG akcji.

Wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Kingdoms of Amalur: Reckoning - ilustracja #1

Producenci ujawnili zarówno minimalne, jak i rekomendowane wymagania sprzętowe. Przedstawiają się one następująco:

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Intel Core 2 Duo (2,2GHz) / AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6GHz)
  • Pamięć operacyjna: 1GB dla Windowsa XP / 2GB dla Windowsa Vista oraz 7
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce 8800 / ATI Radeon HD3650 z 512MB pamięci (minimalną wspieraną przez grę rozdzielczością jest 1280x720)
  • Dysk twardy: Co najmniej 10,5GB
  • System operacyjny: Windows XP / Windows Vista / Windows 7

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Intel Core 2 Quad (2,4GHz) / AMD Phenom X4 (2,6GHz)
  • Pamięć operacyjna: 3GB dla Windowsa XP / 4GB dla Windowsa Vista oraz 7
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD4850 z 1GB pamięci
  • Dysk twardy: Co najmniej 10,5GB
  • System operacyjny: Windows XP / Windows Vista / Windows 7

Zarówno minimalne, jak i rekomendowane wymagania wyglądają bardzo podobnie do tych z innych pierwszoligowych produkcji ostatnich miesięcy. Jeśli Wasze komputery radzą sobie z The Elder Scrolls V: Skyrim, to i z Kingdoms of Amalur: Reckoning nie powinny mieć problemu. Zaznaczono też, że do rejestracji i aktywowania gry będziemy musieli mieć dostęp do Internetu.

Kingdoms of Amalur: Reckoning zadebiutuje na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz PC 7 lutego 2012 roku. Za produkcję tej gry odpowiada ekipa złożona z takich osób jak Ken Rolston (główny projektant The Elder Scrolls III: Morrowind i The Elder Scrolls IV: Oblivion), Todd McFarlane (rysownik i scenarzysta komiksowy) oraz R. A. Salvatore (pisarz fantasy).