Dziś piszemy m.in. o aktualizacji do War of the Roses, anulowanej grze Legacy of Kain: Dead Sun, a także o Infestation: Survivor Stories, czyli nowym tytule dla The War Z. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Marcin Skierski
Codzienną akcją promocyjną platformy Steam objęto grę The Secret World. Dzieło studia FunCom możecie aktualnie nabyć 50% taniej. Obecnie produkcja kosztuje 14,99 euro (ok. 64 zł). Promocja potrwa do godziny 19:00.
Firma OP Productions oraz studio Hammerpoint Interactive ogłosiły, że gra The War Z oficjalnie zmienia tytuł na Infestation: Survivor Stories. Zdecydowano się na ten krok przede wszystkim ze względu na to, by gra nie myliła się ludziom z innymi markami. Zapewne ma to związek z ubiegłoroczną aferą związaną z podobieństwem do tytułu powieści World War Z: An Oral History of the Zombie War. Przy okazji zmiany nazwy, odświeżone zostało również logo a także oficjalna strona internetowa gry.
Firma Paradox Interactive ogłosiła, że gra War of the Roses doczekała się kolejnej aktualizacji. Patch o nazwie Guns of Burgundy wprowadza m.in. nowy rodzaj broni i pancerza, dodatkową mapę oraz usprawniony interfejs użytkownika. Aktualizacja jest oczywiście dostępna za darmo.
Firma PlayJam ogłosiła przesunięcie daty premiery konsoli GameStick do połowy sierpnia bieżącego roku. Wszystko po to, aby osoby wpłacające przynajmniej 300 dolarów na ten projekt w serwisie Kickstarter mogły wpłynąć na wygląd interfejsu użytkownika, bo taka była nagroda za wsparcie producenta wymienioną wyżej kwotą. Przy okazji na łamach Kickstartera opublikowano zdjęcia prezentujące ostateczny wygląd GameSticka.
Użytkownik Mama Robotnik opublikował na forum NeoGAF kilka screenów i informacji na temat gry Legacy of Kain: Dead Sun, której produkcja miała być anulowana w 2012 roku. Potwierdził to George Kelion, menadżer ds. kontaktów ze społecznością z firmy Square Enix. Dowiedzieliśmy się między innymi, że kolejna odsłona serii Legacy of Kain była tworzona przez trzy lata. Przygotowywaniem trybu dla jednego gracza zajmował się zespół Climax Studios (Silent Hill: Shattered Memories), a za multiplayera odpowiadało studio Psyonix (Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars). Produkcja działała na silniku Unreal Engine 3 i zmierzała na PC, PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PlayStation 4 (prawdopodobnie jako jeden z tytułów startowych).
Studio Bungie (Destiny, seria Halo) zarejestrowało w Amerykańskim Urzędzie Patentowym znak towarowy Become Legend. Jest to slogan reklamowy nadchodzącej produkcji tego dewelopera, a więc pierwszoosobowej strzelaniny Destiny. Można się więc domyślać, że tym razem nie chodzi o nową produkcję tego studia.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Więcej:Sprzedaż Dragon Ball Z: Kakarot, nowe sterowniki od Nvidii i inne wieści
 
Gracze
Steam
0