Wiedźmin 3: Dziki Gon – gameplay z wersji na PlayStation 4 po polsku
Studio CD Projekt RED wypuściło do sieci jeszcze jeden zapis rozgrywki z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Tym razem mamy do czynienia z gameplayem o tyle nietypowym, że zarejestrowanym w wersji na PlayStation 4. Osoby wrażliwe na spoilery uspokajamy – nie zobaczycie nic „szkodliwego” na tym 6-minutowym nagraniu. Przy okazji dzielimy się też paroma nowymi ciekawostkami na temat produkcji.
Kolejny dzień, kolejny gameplay z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon (widoczny tuż powyżej). Dziś mamy do czynienia z zapisem rozgrywki nieco nietuzinkowym, bowiem nagranym na konsoli PlayStation 4 – to pierwszy oficjalny materiał z tej platformy sprzętowej. Ponadto filmik prezentuje dzieło CD Projekt RED w polskiej wersji językowej. I na tym niezwykłość tego materiału wideo się kończy – sama treść filmiku niczego nadzwyczajnego Wam raczej nie objawi. Spieszę też donieść, że nie ma tu żadnych spoilerów, które mogłyby zagrozić spokojowi czyjegoś ducha. Ot, przejażdżka konna po urokliwej wiejskiej okolicy, spacer w leśnej gęstwinie, rozpłatanie paru przypadkowych bandytów, igranie z wybuchowymi beczkami przy użyciu Znaku Aard i na koniec chwila w towarzystwie gawędzących chłopów. Krótko mówiąc, sześć minut rozgrywki mające na celu niedopuszczenie do tego, by przed 19 maja – dniem światowej premiery Wiedźmina 3 – komuś przeszedł apetyt na grę.
Ale to jeszcze nie koniec. Mamy też dla Was garść ciekawostek, wyciągniętych z twitterowych postów deweloperów oraz z sesji pytań i odpowiedzi, jaka odbyła się niedawno na forum dyskusyjnym Dzikiego Gonu:
- Napotkane na szlaku losowe grupki przeciwników będą odradzały się średnio co dwa dni czasu gry. Ponieważ będą to mobilni wrogowie, za każdym razem trafimy na nich w nieco innym miejscu;
- Geralt nie będzie mógł urządzić masakry wśród niewinnych mieszkańców wiosek i miast (bo byłoby to zbyt trudne do zaprojektowania w mechanice gry);
- Największy potwór obecny w grze jest ponad dwa razy większy od gryfa, którego mieliśmy okazję oglądać choćby na gameplayu z E3 2014 (nie wspominając o figurce dołączanej do edycji kolekcjonerskiej);
- Romanse z kobietami będą nieco poważniejsze niż dotychczas – wejście w związek z jedną „białogłową” może zablokować nam drogę do serca innych. W sumie nie ma się czemu dziwić, skoro fabuła będzie w pewnym stopniu obracała się wokół relacji Geralta z Triss i Yennefer.
Na koniec przypominam, że Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie dostępny na pecetach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
- Testujemy grę Wiedźmin 3: Dziki Gon - najlepsze polskie RPG wraca
- Kompendium wiedzy o grze Wiedźmin 3: Dziki Gon
- Oficjalna strona internetowa gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gameplaye
- CD Projekt RED
- Wiedźmin (marka)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany146624 Legend
Azazel, ja tylko tak gram a gram tylko na blaszaku :) Nie wiem już jakie to uczucie patrzeć w monitor przy biurku albo (o zgrozo) grać siedząc.
NewGravedigger Legend

mam rolety ktore to robia w 5 sekund, zajmuje mi zaciemienie pokoju no moze minute...boi jeszcze trzeba zamknac drzwi do pokoju i zgasic swiatlo.
jak masz zapalone światło, to chyba rolety nie są już potrzebne :)
poza tym, jeśli nie ma się rolet zewnętrznych to takie pierdółki guzik dają.
snopek9 Legend

poza tym, jeśli nie ma się rolet zewnętrznych to takie pierdółki guzik dają.
chcesz zebym nagral Ci filmik jak jest widno w pokoju przy roletach WEWNETRZNYCH otwartych i zamknietych? Jutro przy pelnym sloncu? Ja robie ciemnice w pokoju nimi.
Mam rolety gumowate i nie przepuszczaja one swiatla.
zanonimizowany805622 Legend
[9] Mnie zastanawia brak animacji picia i jedzenia podczas walki. W jedynce były, to i trójka powinna mieć. <- przecież w dwójce wprowadzono poprawę tej głupoty - ani eliksirów, ani jedzenia nie można zażywać podczas walki. Robi się to przed lub po bójce.
[74] Wiedzmin 2 na najwyższym (bez nagłej śmierci) poziomie trudności to była czysta przyjemność. <- raczej irytujący w pierwszej fazie gry (i cholernie nudny), a za prosty w późniejszej. Wiedźmin 2 był kiepsko zrobiony pod względem balansu poziomu trudności - przynajmniej na tym najwyższym, o którym mówisz. Na nim przechodziłem grę.