Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 czerwca 2014, 13:40

autor: Michał Jodłowski

Watch Dogs – nowa wersja moda TheWorse oraz interesujący komentarz deweloperów

TheWorse wydał kolejną wersję swojego moda do Watch Dogs, który poprawia walory wizualne najnowszej produkcji studia Ubisoft Montreal. Ponadto w plikach gry odnaleziono bardzo interesujący, choć nie do końca jasny, komentarz odnośnie pecetowego Watch Dogs.

Watch Dogs - Watch Dogs – nowa wersja moda TheWorse oraz interesujący komentarz deweloperów - wiadomość - 2014-06-17
Watch Dogs

TheWorse, użytkownik forum Guru3D, wydał kolejną, bodajże siódmą, wersję swojego moda, który poprawia walory wizualne głośnej ostatnimi czasy (choć z różnych powodów) gry Watch Dogs. O starszym wydaniu owej modyfikacji pisaliśmy w ubiegły piątek w Serwisie Informacyjnym. Najnowsza odsłona moda TheWorse, opatrzona numerem 0.7, wprowadza (wg informacji autora) poniższe zmiany:

- Zmiany domyślnych wartości mgły

- Włączony efekt bokeh w głębi ostrości

- Zmniejszenie zacinania

- Efekt bloom z gameplayu E3 2012

- Usprawnienia wydajności

- Włączone cienie reflektorów

- Zmiany poziomu szczegółów

- Zmiany w odbiciach

- Dodane 3 nowe kamery (bliższa, normalna, daleka)

- Zmiany w deszczu (wysokiej jakości krople poprawnie reagujące na światło itp.)

- Dodany efekt flary (trwają prace)

- Zmiany w oświetleniu (trwają prace i testy)

- Zmiana ilości cywili

Rzeczoną najnowszą wersję moda można pobrać stąd.

TheWorse udostępnił również kilka screenshotów z Watch Dogs po zaaplikowaniu swojego moda:

Watch Dogs – nowa wersja moda TheWorse oraz interesujący komentarz deweloperów - ilustracja #2

Watch Dogs – nowa wersja moda TheWorse oraz interesujący komentarz deweloperów - ilustracja #3

Watch Dogs – nowa wersja moda TheWorse oraz interesujący komentarz deweloperów - ilustracja #4

Watch Dogs – nowa wersja moda TheWorse oraz interesujący komentarz deweloperów - ilustracja #5

Inny użytkownik tego samego forum odkrył w plikach gry coś ciekawego. Chodzi mianowicie o komentarz w pliku „shaders.dat”, a konkretnie znajdującym się w nim „deferredambient.inc.fx”. W 51. linii kodu widnieje:

// This is PC only, who cares. [ang. To dotyczy tylko pecetów, kogo to obchodzi. – przyp. Meehovv]

Oczywiście nie do końca wiadomo, co autor miał na myśli. Jak zauważył John Papadopoulos, redaktor serwisu Dark Side of Gaming, konsola Xbox One posiada zmniejszoną wartość komendy, o której mowa w komentarzu – „float3 upperColor”. Innymi słowy, może wcale nie pokazano właśnie środkowego palca graczom, a raczej stwierdzono, że wersja pecetowa nie posiada z góry narzuconych ograniczeń graficznych.

TheWorse wciąż pracuje nad swoim modem, który w założeniu ma sprawić, aby gra przypominała to, co pokazano w gameplayu sprzed dwóch lat. Dla przypomnienia wstawiam go poniżej.