Kilka dni temu pisałem o tym, iż trwają prace nad sequelem Warlords Battlecry, dzisiaj Ubi Soft i SSG oficjalnie zapowiedziały powstanie tego tytułu. Podane też zostały kolejne szczegóły na jego temat.
Powiązane:Ubisoft mógł wyjawić okno premiery Assassin's Creed: Black Flag Resynced
Podobnie jak wydana przeszło rok temu pierwsza część, Warlords Battlecry II będzie grą strategiczną z dużym naciskiem położonym na rozwój postaci głównego bohatera (czyli element typowy dla gier z gatunku RPG), która dostarczy nam graczom wiele godzin wspaniałej zabawy zarówno w trybie single- jak i multi- player. Co ponadto znajdzie się w sequelu? W skrócie będą to:
- nowa, nieliniowa kampania o otwartym zakończeniu.
- 12 różnych ras oraz 20 klas postaci głównego bohatera.
- jednostki zdobywają doświadczenie, w ten sposób mogą one być nagradzane medalami, zdobywać nowe poziomy i umiejętności.
- możliwość przechodzenia najbardziej doświadczonych jednostek do następnych misji.
- ponad 100 czarów podzielonych na 11 sfer magii – każdy z czarów posiadać będzie własne unikalne efekty wizualne towarzyszące jego rzuceniu.
- system automatycznego rzucania czarów, dzięki któremu osoby nieco słabiej wprawione w sztuce magicznej będą mogły skorzystać z pomocy komputera.
- ponad 100 nowych unikalnych zdolności.
- prawie 140 jednostek w tym co najmniej 60 nowych, kilkadziesiąt nowych budynków.
- poprawiona sztuczna inteligencja komputerowych przeciwników, którzy posiadać będą własne tożsamości.
- nowy engine graficzny odpowiedzialny za prezentację terenu na którym toczyć się będzie rozgrywka – uwzględniona zostanie wysokość terenu oraz istnienie przeszkód.
- 12 odmiennych typów rozgrywki przeznaczonych dla trybu multiplayer, możliwość wspólnej zabawy do 6-ciu osób jednocześnie (IPX Lan, TCP/IP Lan, lub Internet)
- do gry dołączony zostanie edytor map pozwalający na tworzenie własnych scenariuszy.
- i inne
Warlord Battlecry II powinien pojawić się w sklepach na wiosnę przyszłego roku.
Więcej:Avatar: Frontiers of Pandora wprowadziło pożądaną zmianę, która może mieć wymierny wpływ na przyszłość serii Far Cry