Miał być realizm i „przyziemny” styl, a wyszła taktyczna pomyłka. Jeden z nowych skinów dla sił Pax Armaty zdecydowanie odcina się od reszty, ale nie w pozytywnym znaczeniu tego słowa.
Zakończył się tzw. „miesiąc miodowy” Battlefielda 6 i nastąpiło kilka mniejszych lub większych zmian rozgrywki. Większość z nich nie spodobała się jednak fanom i tłumnie przystąpili do krytyki, nie zostawiając na twórcach suchej nitki. Teraz mają kolejny powód do niezadowolenia – w grze pojawiła się skórka, której sposób wykorzystania nie ma sensu.
W centrum zainteresowania społeczności jest tym razem pakiet płatnych skinów o nazwie Pax Vanguard, stworzony oczywiście dla sił Pax Armaty. Jedna ze skórek w tym zestawie jest jednak przeznaczona dla czołgu, którym ta strona konfliktu nie dysponuje. Jest ona zarezerwowana dla Abramsa, a ten należy do wyposażenia NATO, a nie Paxu (ich siły korzystają z czołgów Leopard), a zatem nie pasuje do całego zestawu tematycznie.
Kamuflaż oczywiście jako taki nie działa, ponieważ strona, która powinna móc z niego skorzystać, nie jest w stanie tego zrobić. Aktualnie skin Paxu najłatwiej mogą używać gracze z drużyny NATO. Zdaniem społeczności, nie ma to żadnego sensownego uzasadnienia, a winna całemu zajściu jest dyrekcja artystyczna gry, która nie trzyma się związanych ze stylistyką gry założeń:
Ta gra nie ma żadnego kierunku artystycznego. To gra BR z dołączonym minigierkowym trybem w stylu Battlefielda.
Czołgu Leopard nie ma w trybie battle royale, a wszystkie zabawne skórki są kierowane do grupy graczy zainteresowanej tym trybem, więc dodano skórkę dla Abramsa, mimo że nie pasuje stylistycznie.
Być może to tylko niedopatrzenie i już wkrótce doczeka się korekty. Widać jednak, że fani nie są w nastroju do wybaczania i chyba nie zanosi się na szybkie zmiany w tym kontekście.
Więcej:Gracz Battlefield 6 „pociął” mapę do battle royale i zmienił ją w lokacje do klasycznego podboju
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Danuta Repelowicz
Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.