Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 października 2011, 09:50

autor: Hed

Uncharted 3: Oszustwo Drake’a w złocie

Prace nad grą Uncharted 3: Oszustwo Drake’a zostały pomyślnie ukończone. Produkcja trafi do sprzedaży 1 listopada w wersji na PlayStation 3. W nowym dziele studia Naughty Dog poznamy dalsze losy Nathana Drake’a, który zawsze pakuje się w tarapaty w pogoni za starożytnymi legendami.

Firma Sony Computer Entertainment poinformowała o ukończeniu prac nad grą Uncharted 3: Oszustwo Drake’a. Produkcja trafi do sklepów w przyszłym miesiącu i pokaże kolejne przygody tytułowego bohatera. Tym razem, Nathan Drake wybierze się na pustynię, rozbije samolot i zmierzy się z Krystyną Jandą, a raczej graną przez nią postacią.

Uncharted 3: Oszustwo Drake’a w złocie - ilustracja #1

Informacja o osiągnięciu statusu „Gold” przez nową produkcję studia Naughty Dog pojawiła się na amerykańskim blogu PlayStation. Wydawca gry zdradził też, że amerykańscy nabywcy Uncharted 3 otrzymają niespodziankę: jest nią kod do bety strzelanki StarHawk, która rozpocznie się na początku 2012 roku. Nie wiemy, czy oferta będzie aktualna u nas.

Warto przypomnieć, że trwają testy rozgrywki multiplayer Uncharted 3, w których można sprawdzić praktycznie wszystkie aspekty tego trybu. Do zabawy mogą dołączyć posiadacze kont PlayStation Network z opłaconym abonamentem PlayStation Plus. W tym tygodniu twórcy dorzucili do bety parę nowych atrakcji, w tym nieznane wcześniej mapy.

Uncharted 3: Oszustwo Drake’a jest skazany na sukces. Studio Naughty Dog znalazło odpowiednią formułę rozgrywki i akcji, więc teoretycznie nie może dostarczyć kiepskiej gry. Istnieje ryzyko, że w pewnym momencie znudzimy się przygodami Drake’a, ale na razie postać przyciąga uwagę. Produkcja zostanie wydana 1 listopada na PlayStation 3 za 239,90 zł.

  1. Uncharted 3 – nowy gameplay
  2. Zapowiedź Uncharted 3: Drake's Deception (wideo)
  3. Wrażenia z pokazu Uncharted 3: Oszustwo Drake’a - gamescom 2011
GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.