Nikogo, kto śledzi społeczność gier niezależnych nie trzeba chyba przekonywać jak wiele zdziałało Epic Games swoim Unreal Development Kit. Dzięki niemu małe zespoły za grosze otrzymały dostęp do profesjonalnych narzędzi i potężnego silnika graficznego. Najnowszym tego owocem jest zapowiedziana właśnie gra The Haunted: Hell's Reach.
Nikogo, kto śledzi społeczność gier niezależnych nie trzeba chyba przekonywać jak wiele zdziałało Epic Games swoim Unreal Development Kit. Dzięki niemu małe zespoły za grosze otrzymały dostęp do profesjonalnych narzędzi i potężnego silnika graficznego. Najnowszym tego owocem jest zapowiedziana właśnie gra The Haunted: Hell's Reach.
The Haunted zaczynał jako modyfikacja Unreal Tournament III. Projekt zdobył sobie olbrzymie uznanie fanów oraz samego Epic Games, czego rezultatem było zwycięstwo w zorganizowanym przez tę firmę konkursie „Make Something Unreal”. Od razu ogłoszono plany stworzenia komercyjnej kontynuacji, jednak od tamtej chwili autorzy milczeli odnośnie tego przedsięwzięcia. Teraz uległo to wreszcie zmianie.
The Haunted: Hell's Reach ma być trzecioosobową strzelanką utrzymaną w klimatach horroru i skoncentrowaną na trybie multiplayer. Zadaniem graczy będzie wyczyszczenie ze zła przeklętych miejsc oraz przetrwanie ataków sił piekielnych. Twórcy obiecują szereg różnorodnych trybów rozgrywki oraz spory arsenał narzędzi mordu. Nie zabraknie również walki wręcz. Pojawić się ma ponadto bogata gama potworów, z których każdy stanowić będzie zupełnie inne wyzwanie i wymagać od grających zastosowania odpowiedniej do sytuacji taktyki.
Przygotowano również odpowiednie tryby dla tych graczy, którzy będą mieli ochotę opowiedzieć się po stronie sił piekielnych. W nich wcielą się we władców demonów i otrzymają moc przyzywania potworów oraz własnoręcznego ich kontrolowania. Ponadto, by pozbawić życia ludzi będą mogli zastawiać pułapki i wykorzystywać niebezpieczne elementy otoczenia. Twórcy obiecują łącznie cztery tryby:
The Haunted: Hell's Reach hulać będzie rzecz jasna na silniku Unreal Engine 3.0. Gra tworzona jest z myślą o PC, Xboksie 360 oraz PlayStation 3 i autorzy planują dystrybucję drogą elektroniczną. Premiera zapowiadana jest na przyszły rok. Ruszyła już oficjalna strona, na której możecie obejrzeć m.in. sporych rozmiarów galerię screenów. Ponadto wypuszczono też pierwszy zwiastun filmowy:
Gracze
Steam
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.