Twórcy Battlefielda 6 zdradzili, że przygotowali funkcję powodującą natychmiastową destrukcję wszystkich struktur na mapie. Nie będzie ona jednak dostępna dla graczy.
Battlefielda 6 zapowiada się jako powrót serii do formy. Współczesne realia gry budzą skojarzenia z kultowym BF4, ale jednym z elementów tej klasyki, których zabraknie w najnowszej odsłonie cyklu, będzie system Levolution, pozwalający graczom na błyskawiczne zniszczenie dużej części mapy i tym samym zmianę warunków na polu bitewnym. Okazuje się jednak, że podobna funkcja istnieje w BF6, ale jest dostępna tylko dla deweloperów.
Mapa zaczyna się w stanie nienaruszonym, czyli takim, w jakim powinna być na początku. Następnie, w miarę postępów w grze, staje się coraz bardziej zniszczona. Pod koniec, gdy wszyscy używają wyrzutni rakiet lub C4, osiąga szczyt destrukcji. […] Zabawa musi być dobra we wszystkich tych trzech fazach.
Nastawiony na fanowskie tryby wariant Battlefield Portal ma zawierać te same mechanizmy zniszczenia, więc ciekawi nas, czy możliwe będzie zaimplementowanie przez użytkowników własnej wersji tego „przycisku”.
Battlefield 6 zmierza na PC oraz konsole PS5 i XSX/S. Premiera gry zaplanowana jest na 10 października.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.