Titanfall - pierwsze screeny z testów wersji alfa FPS-a studia Respawn Entertainment
Do sieci trafiła galeria screenów z testowej wersji alfa gry Titanfall, czyli pierwszej produkcji studia Respawn Entertainment. Ukazuje ona opcje konfiguracyjne oraz rozbudowany moduł treningowy.

Wczoraj ruszyły zamknięte testy wersji alfa wielce wyczekiwanej strzelanki Titanfall. Twórcy, czyli ludzie ze studia Respawn, oczywiście kategorycznie zabronili dzielenia się jakimikolwiek opiniami czy materiałami graficznymi. Równie oczywiste było to, że nie wszyscy uczestnicy zastosują się do tych poleceń. Jeden z graczy złapał prawie osiemdziesiąt screenów z wersji testowej, a następnie udostępnił całą tę galerię na serwisie Flickr. Możemy na nim zobaczyć m.in. ekrany opcji gry, sześć zestawów konfiguracji sterowania oraz podzielony na czternaście sekcji samouczek. Titanfall to gra oferująca bardzo dużą swobodę ruchu postaci, więc tak rozbudowany moduł treningowy nie jest żadnym zaskoczeniem. Nauczenie graczy pilotażu mecha, biegania po ścianach i innych akrobacji musi w końcu zająć trochę czasu.
- Titanfall – galeria screenów z wersji alfa
- Oficjalna strona gry Titanfall
- Graliśmy w Titanfall - kolosalnie dobry multiplayer na targach gamescom 2013
Obecnie do testów alfa dopuszczono jedynie niewielką grupę wybrańców, ale kolejne zaproszenia mają być wysyłane w regularnych odstępach czasu. Przypomnijmy, że Titanfall powstaje z myślą o komputerach PC oraz konsolach Xbox One i Xbox 360, a europejska premiera zaplanowana została na 13 marca.
Titanfall to debiutancki projekt studia Respawn Entertainment, założonego przez trzon zespołu, który w Infinity Ward odpowiadał za serię Call of Duty. Ich pierwsza produkcja pod nowym szyldem pod wieloma względami przypomina ten popularny cykl, ale jednocześnie oferuje sporo elementów, których w nim brakowało. Wśród nich znalazło się wyposażenie piechoty w plecaki odrzutowe oraz umożliwienie graczom kontrolowania niewielkich mechów. W sieciowych starciach weźmie udział maksymalnie dwunastu graczy, co wywołało lekkie kontrowersje, ale wspierać ich będą liczne jednostki sterowane przez sztuczną inteligencję.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA / Electronic Arts
- Respawn Entertainment
- alfa-testy
- PC
- X360
- XONE
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Kazioo Senator
@realsolo
Wcale nie. To zwykły port silnika Portal 2 z Dx9 do Dx 11, dodane ficzery z DX 11 i do tego dorobili parę nowych narzędzi dla deweloperów, bo Hammer z Source'a to tragiczny przeżytek z czasów Quake 1 i Valve nadal go używa.
Info z wywiadu.
zanonimizowany969923 Legionista
Goozys - w którym miejscu?
Pomijam fakt, że 80% tych screenshotów to menu, konfiguracja pada, 2-kolorowe misje treningowe w jakichś dziwacznych korytarzach. Te pozostałe 20% wyglądają mniej wiecej na poziomie ostatnich CoD z poprzedniej generacji, a te screeny są (chyba) z Xbox One?
Jak z X360 to zwracam honor :)
realsolo Generał
Goozys - source engine to tam tylko core, caly silnik graficzny jest przepisany od nowa
X@Vier455 Senator

Wiem, że wersja Alfa - ale sądzę temu wielką klapę.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

W wiekszosci gier multi tak - ciag ofiar (killstreak), kanionernka (ac130) - tego nie da sie czytac badz sluchac