The Suffering - nowa strona

Od dawna wiadomo, że ludzie boją się różnych rzeczy. Od dawna również wiadomo, że ludzie lubią się bać - nie ma to jak skok adrenalinki. Tę znaną prawdę wykorzystują więc rozmaici twórcy - pisarze, filmowcy czy producenci gier. Wystarczy tu wymienić choćby takie tytuły jak klasyczny już Alone in the Dark czy bijący rekordy popularności Silent Hill. Do grona twórców straszących graczy z monitorów dołączy niedługo firma Midway, której naładowany akcją horror "przetrwaniowy" czyli survival horror, o nazwie The Suffering, już w marcu przyszłego roku zawita na PS2 i Xbox.

Maciej Myrcha

Od dawna wiadomo, że ludzie boją się różnych rzeczy. Od dawna również wiadomo, że ludzie lubią się bać - nie ma to jak skok adrenalinki. Tę znaną prawdę wykorzystują więc rozmaici twórcy - pisarze, filmowcy czy producenci gier. Wystarczy tu wymienić choćby takie tytuły jak klasyczny już Alone in the Dark czy bijący rekordy popularności Silent Hill. Do grona twórców straszących graczy z monitorów dołączy niedługo firma Midway, której naładowany akcją horror "przetrwaniowy" czyli survival horror, o nazwie The Suffering, już w marcu przyszłego roku zawita na PS2 i Xbox.

W The Suffering gracz wciela się w postać Torque, który zostaje uwięziony za nieudowodnione przestępstwo. Jego sytuacja wydaje się beznadziejna, jest następny na liście do egzekucji, gdy nagle więzienie zostaje opanowane przez zjawy, które przez nieuwagę uwalniają go. Torqe staje przed zadaniem odkrycia tajemnic swojej przeszłości i mrocznego świata The Suffering. Pomocą będzie mu służyć ponad 10 rodzajów śmiercionośnej broni a także umiejętność przemiany w koszmarne alter ego i potężna, pierwotna siła.

Projekty większości potworów występujących w grze wyszły spod ręki Stana Winstona, który już od ponad 30 lat jest "ojcem" postaci, potworów oraz innych kreatur "występujących" na dużym ekranie czy też w serialach telewizyjnych. To właśnie ten pan jest odpowiedzialny za dinozaury w Jurassic Park, obcych w Aliens czy Edwarda Nożycorękiego, tak więc możemy spodziewać się całkiem niezłej dawki strachu.

  1. 9 tchnących grozą poziomów
  2. Możliwość transformacji głównego bohatera w potężną, potworną kreaturę
  3. Śmiercionośne bronie
  4. Przerażające potwory
  5. Wszechobecna atmosfera strachu
  6. Moralne wybory bohatera determinują jedno z możliwych 3 zakończeń rozgrywki
  7. I wiele innych

Więcej o grze możecie dowiedzieć się z jej strony oficjalnej.

Podobało się?

0

Wersja demonstracyjna silnika „AMP II” oraz narzedzia edytorskie v.1.3 juz dostepne

Następny
Wersja demonstracyjna silnika „AMP II” oraz narzedzia edytorskie v.1.3 juz dostepne

GameSpot podsumowuje 2003 rok - Epizod III: Parszywa ósemka

Poprzedni
GameSpot podsumowuje 2003 rok - Epizod III: Parszywa ósemka

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl