Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 grudnia 2003, 15:11

autor: Adam Woźny

Wersja demonstracyjna silnika „AMP II” oraz narzedzia edytorskie v.1.3 juz dostepne

Poczatki firmy 4D Rulers siegaja 1997. Wtedy to Joel Huenink oraz jego bracia Rick and Nick postanowili zalozyc male przedsiebiorstwo. Rok pózniej ich plany spelnily sie i znalezli miejsce, w którego zaciszu mogli programowac. Dzisiaj sa bardzo znanymi ludzmi, którzy po raz kolejny racza nas nowa wersja silnika „AMP II” oraz pakietem narzedzi edytorskich do niego. Na tym wlasnie engine stworzona zostala pierwszoosobowa strzelanina Secret Service: Security Breach wydana przez znana na calym swiecie firme Activision.

Początki firmy 4D Rulers sięgają 1997. Wtedy to Joel Huenink oraz jego bracia Rick and Nick postanowili założyć małe przedsiębiorstwo. Rok później ich plany spełniły się i znaleźli miejsce, w którego zaciszu mogli programować. Dzisiaj są bardzo znanymi ludźmi, którzy po raz kolejny raczą nas nową wersją silnika „AMP II” oraz pakietem narzędzi edytorskich do niego. Na tym właśnie engine stworzona została pierwszoosobowa strzelanina Secret Service: Security Breach wydana przez znaną na całym świecie firmę Activision.

Oto kilka najciekawszych cech silnika „AMP II”:

  • pełna kompatybilność z kartami Ati Radeon;
  • przedmioty na stworzonej mapie (np. stoły, krzesła, ściany) można bardzo łatwo niszczyć;
  • nie potrzeba żadnych umiejętności, aby bez problemu utworzyć swój interfejs gry;
  • pełne wsparcie dla 3D Studio Max 5.1 i Character Studio 4. jednak niektóre wersje są tylko dla przedmiotów – nie postaci;
  • bardzo dobra kontrola nad światłem;
  • dodano możliwość tworzenia nieba.

Pełną listę właściwość „AMP II” v.1.3 znajdziecie tutaj .

Pobierz: