Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Unreal Engine - newsy i ciekawostki (2)

Zwiastun Lost Ark - Diablo spotyka MMO
Zwiastun Lost Ark - Diablo spotyka MMO

Entelarmer, 14 listopada 2014, 12:52

Firma Smile Gate ujawniła zwiastun Lost Ark - gry MMO z elementami hack’n’slasha, która ma rywalizować z Lineage Eternal: Twilight Resistance. Informacji póki co niewiele, ale jedno jest pewne – to może być najlepiej wyglądająca gra Diablopodobna.

Kholat - polski horror porzuca Unity i przechodzi na Unreal Engine 4

Góral, 19 sierpnia 2014, 09:59

Deweloper survival horroru Kholat, firma IMGN.PRO, opublikował nowy zwiastun rodzimej produkcji, prezentujący lokacje dostępne w grze. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że tytuł porzucił technologię Unity na rzecz Unreal Engine 4 od Epic Games.

Unreal Engine 4 - nowe demo technologiczne na urządzenia mobilne
Unreal Engine 4 - nowe demo technologiczne na urządzenia mobilne

Sarge, 26 czerwca 2014, 12:55

Na konferencji Google I/O 2014 zaprezentowano demo technologiczne Rivalry przedstawiające działanie silnika Unreal Engine 4 na urządzeniach mobilnych z procesorem Tegra K1 i rozszerzeniem Google AEP (Android Extension Pack). Graficznie całość robi imponujące wrażenie.

The Beggar's Opera - imponujący zwiastun od studia Ninja Theory
The Beggar's Opera - imponujący zwiastun od studia Ninja Theory

Góral, 2 czerwca 2014, 10:16

W sieci pojawił się zwiastun tajemniczego projektu, przygotowany przez studio Ninja Theory (autorzy m.in. Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West oraz DMC: Devil May Cry). Animację stworzono przy wykorzystaniu technologii Unreal Engine 4, jednak nie wiemy czy faktycznie prezentuje ona nową grę uznanego dewelopera, czy też jest to zwykłe demo technologiczne.

Space Hulk: Deathwing na pierwszych screenach
Space Hulk: Deathwing na pierwszych screenach

qjin, 22 maja 2014, 13:55

Zespół deweloperski Streum on Studio udostępnił pierwsze screeny z zapowiedzianego w ubiegłym roku Space Hulk: Deathwing. Produkcja oparta na licencji Warhammera 40,000 wygląda bardzo obiecująco. Pierwsze obrazki z gry pokrywają się z wcześniejszymi informacjami o tym, że szykuje się mroczna i najprawdopodobniej także krwawa przygoda w popularnym uniwersum.

Recenzja Daylight - Straszna nuda.
Recenzja Daylight - Straszna nuda.

DrSlaughter, 5 maja 2014, 16:51

Daylight zapowiadało się jako przyzwoita gra. Bez wielkich rewolucji, ale z tym co najważniejsze - klimatem. Niestety, rewolucji faktycznie nie ma, a klimat zostaje skutecznie zdławiony przez słabość rozgrywki.

Demo technologiczne Unreal Engine 4 dostępne do pobrania

Meehow, 29 kwietnia 2014, 12:25

Demo technologiczne Unreal Engine 4 pojawiło się w Internecie w wersji do pobrania, możliwe że w efekcie wycieku. Dzięki temu programowi możemy przetestować swoje komputery pod kątem wydajności przy użyciu najnowszych technologii, a także obejrzeć Elemental Demo „na żywo”, bez pośrednictwa np. serwisu YouTube.

Master Reboot - ze zgrzytem wśród wspomnień - recenzja gry
Master Reboot - ze zgrzytem wśród wspomnień - recenzja gry

sakora, 19 kwietnia 2014, 12:59

Master Reboot miało ambicje, ale nie miało siły stać się czymś więcej. Czy to co otrzymaliśmy, wystarcza?

MIND: Path to Thalamus – przygodówka FPP z piękną grafiką walczy o zielone światło na Steamie
MIND: Path to Thalamus – przygodówka FPP z piękną grafiką walczy o zielone światło na Steamie

Draug, 6 kwietnia 2014, 16:10

W usłudze Steam Greenlight trwa zbieranie głosów dla gry MIND: Path to Thalamus. Jest to produkcja przygodowo-logiczna z perspektywą FPP, która odznacza się piękną grafiką, generowaną przez technologię Unreal Engine 3. Tytuł będzie obsługiwać okulary wirtualnej rzeczywistości i wyjdzie tylko na pecety w trzecim kwartale 2014 roku.

Prodigy – wystartowała zbiórka pieniędzy na miks taktycznego cRPG i stołowej gry figurkowej
Prodigy – wystartowała zbiórka pieniędzy na miks taktycznego cRPG i stołowej gry figurkowej

Draug, 4 kwietnia 2014, 12:44

W serwisie Kickstarter rozpoczęto zbiórkę pieniędzy na grę Prodigy. Mowa o taktycznym cRPG, w którym starcia między bohaterami będą toczone nie przy użyciu myszki i klawiatury, lecz specjalnej elektronicznej planszy z figurkami i oddziałującymi na nie kartami. Twórcy potrzebują 100 tysięcy dolarów, by przygotować tytuł do wypuszczenia w wersji alfa. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4, głównie z myślą o pecetach.

Unreal Engine 4 debiutuje na rynku
Unreal Engine 4 debiutuje na rynku

Meehow, 20 marca 2014, 11:50

Silnik nowej generacji Unreal Engine 4 wraz z kodem źródłowym jest już dostępny za 19 dolarów miesięcznie oraz pięcioprocentową tantiemę w przypadku sprzedaży stworzonego dzieła. Domyślnie UE4 wspiera platformy Windows, Mac, iOS oraz Android. Możliwe jest także portowanie na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One, choć wymaga to indywidualnych konsultacji z firmą Epic Games. Trwają również prace nad wsparciem dla kolejnych platform.

Unreal Engine 4 w przeglądarce Firefox – zobacz demonstrację dwóch gier
Unreal Engine 4 w przeglądarce Firefox – zobacz demonstrację dwóch gier

Meehow, 13 marca 2014, 10:32

Mozilla i Epic Games zademonstrowały Unreal Engine 4 – silnik nowej generacji – działający w przeglądarce Firefox. Firmy zapewniają, że gry w Firefoksie działają z najwyższą prędkością spośród wszystkich przeglądarek, dzięki optymalizacji przeglądarki pod kątem obsługi podzbioru JavaScript – asm.js – oraz wsparciu przez sam silnik portowania na urządzenia mobilne i przeglądarki.

Daylight zadebiutuje w kwietniu bieżącego roku
Daylight zadebiutuje w kwietniu bieżącego roku

Draug, 17 lutego 2014, 10:20

Studio Zombie poinformowało, że jego nadchodzący survival horror o tytule Daylight zadebiutuje w kwietniu bieżącego roku. Informację taką podano przy okazji krótkiej prezentacji tytułu dla serwisu IGN. Gra jest przygotowywana z myślą o pecetach i PlayStation 4.

Nadchodzi Pandora Stealth - wieloosobowa skradanka wzorowana na Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Nadchodzi Pandora Stealth - wieloosobowa skradanka wzorowana na Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Adrian Werner, 10 lutego 2014, 11:48

Studio Heartcore Games oficjalnie ujawniło projekt Pandora Stealth. Będzie to sieciowa gra akcji wzorowana na trybie multiplayer z Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow, w której zmierzą się ze sobą szpiedzy i najemnicy.

Solus – nadchodzi survivalowy sandbox na Unreal Engine 4 od twórców The Ball
Solus – nadchodzi survivalowy sandbox na Unreal Engine 4 od twórców The Ball

Adrian Werner, 18 stycznia 2014, 08:12

Studio Teotl, czyli autorzy The Ball i Unmechanical, pracuje nad survivalowym sandboksem Solu. Jego akcja osadzona zostanie na obcej planecie z brutalnym klimatem i licznymi sekretami.

Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4
Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4

Adrian Werner, 12 stycznia 2014, 08:49

Studio Dark Synergy ujawniło oficjalnie projekt Wake Up Call, czyli postapokaliptyczną skradankę, która powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 4.

Silverstreak to oldskulowy FPS, nad którym pracuje Cliff Bleszinski
Silverstreak to oldskulowy FPS, nad którym pracuje Cliff Bleszinski

Góral, 12 grudnia 2013, 11:55

Podczas podcastu DeathSquad Cliff Bleszinski wyjawił, że jego nowa gra, roboczo nazwana Silverstreak, będzie arenowym FPS-em, który ukaże się na komputerach PC. Produkcja prawdopodobnie powstanie w oparciu o technologię Unreal Engine 4.

Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo
Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo

Sarge, 5 grudnia 2013, 14:05

W sieci pojawił się kolejny materiał wideo prezentujący możliwości graficzne silnika Unreal Engine 4. Nowa technologia zostanie wykorzystana w nadchodzących grach na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One.

Obduction ufundowany – nowa przygodówka twórców Myst coraz bardziej realna
Obduction ufundowany – nowa przygodówka twórców Myst coraz bardziej realna

luckie, 14 listopada 2013, 09:26

Kilkadziesiąt godzin przed końcem akcji na Kickstarterze udało się ufundować Obduction, czyli nową grę przygodową ojców cyklu Myst. Wciąż istnieje szansa, że twórcom uda się zgromadzić dodatkową sumę, potrzebną na implementację wsparcia dla okularów Oculus Rift VR.

Rime, nowa gra twórców Deadlight, wykorzystuje technologię Unreal Engine 4
Rime, nowa gra twórców Deadlight, wykorzystuje technologię Unreal Engine 4

Góral, 31 października 2013, 08:35

Studio Tequila Works, pracujące aktualnie nad ciekawie zapowiadającą się platformówką Rime, ujawniło, że projekt działa w oparciu o technologię Unreal Engine 4. Jest to więc trzecia gra na konsolę PlayStation 4, o której wiemy, że korzysta z rozwiązań firmy Epic Games.

Unreal Engine 4 - zaprezentowano proces tworzenia postaci

Góral, 26 września 2013, 08:24

Unreal Engine 4, silnik nowej generacji od firmy Epic Games, doczekał się kolejnej prezentacji swoich możliwości. Tym razem postanowiono przedstawić proces tworzenia postaci, z uwzględnieniem opcji oferowanych przez czwartą wersję popularnej technologii.

Alien Rage na PC już w sprzedaży
Alien Rage na PC już w sprzedaży

luckie, 25 września 2013, 09:27

Studio CI Games wypuściło swój nowy produkt – pierwszoosobową strzelaninę Alien Rage. Dystrybucja gry odbywa się drogą cyfrową, na razie tylko na PC. Premiera wersji konsolowych odbędzie się w przyszłym miesiącu. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak wypada najnowsza produkcja polskiego studia, zapraszamy do przeczytania naszej recenzji.

Space Hulk: Deathwing kolejną grą w świecie Warhammera 40K?
Space Hulk: Deathwing kolejną grą w świecie Warhammera 40K?

qjin, 25 sierpnia 2013, 13:25

Wygląda na to, że w produkcji znajduje się kolejna gra w uniwersum Warhammera 40,000. Jak wynika z broszury, która pochodzi z nieznanego źródła, nad FPS-em zatytułowanym Space Hulk: Deathwing pracują autorzy E.Y.E. Divine Cybermancy, a premierę datuje się na 2014 rok.

Unreal Engine 4 – opublikowano nowe demo technologiczne
Unreal Engine 4 – opublikowano nowe demo technologiczne

Draug, 19 sierpnia 2013, 10:55

W sieci pojawiła się nowa demonstracja możliwości silnika Unreal Engine 4. Pokazuje ona efekty, które zobaczymy w produkcjach na konsole nowej generacji. Według twórcy filmu specyfikacja porównywalna do Xboksa One lub PlayStation 4 pozwoliłaby płynnie uruchomić prezentację również na komputerze.

Nowa gra Ninja Theory będzie miksem gatunkowym i powstaje na Unreal Engine 4?
Nowa gra Ninja Theory będzie miksem gatunkowym i powstaje na Unreal Engine 4?

qjin, 11 lipca 2013, 18:11

Do sieci trafiły zrzuty z obecnie powstającego projektu studia Ninja Theory, który na razie jest owiany tajemnicą. Tytuł prawdopodobnie powstaje na silniku Unreal Engine 4 i będzie hybrydą gatunkową.

Routine - rozgrywka w kosmicznym horrorze FPP
Routine - rozgrywka w kosmicznym horrorze FPP

Góral, 26 czerwca 2013, 09:11

Twórcy gry Routine ze studia Lunar Software opublikowali materiał wideo z wersji alfa, prezentujący klimatyczną rozgrywkę w nadchodzącym kosmicznym horrorze. Szykuje się bardzo klimatyczny projekt.

Daylight ukaże się na PlayStation 4 i PC w przyszłym roku
Daylight ukaże się na PlayStation 4 i PC w przyszłym roku

Góral, 8 czerwca 2013, 07:58

W pierwszym kwartale przyszłego roku ukaże się Daylight - horror na komputery PC i konsolę PlayStation 4. Twórcy ze studia Zombie ujawnili kilka faktów dotyczących edycji na sprzęt firmy Sony i opublikowali nowe materiały, w tym trailer.

Thanatophobia - pierwszy zwiastun oldskulowego survival-horroru
Thanatophobia - pierwszy zwiastun oldskulowego survival-horroru

Adrian Werner, 27 maja 2013, 10:45

Zespół Death Kneel Games opublikował pierwszy zwiastun survival horroru Thanatophobia. Gra ma stanowić powrót do rozwiązań z początków tego gatunku.

Zapowiedziano Chaos Domain - strzelankę inspirowaną serią Contra
Zapowiedziano Chaos Domain - strzelankę inspirowaną serią Contra

Adrian Werner, 18 maja 2013, 06:10

Zespół Holy Warp zapowiedział pecetową strzelankę Chaos Domain. Produkcja wzorowana jest na serii Contra oraz grze Abuse i powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 3.

Fortnite – nowe materiały wideo i prezentacja z GDC 2013
Fortnite – nowe materiały wideo i prezentacja z GDC 2013

moir, 10 kwietnia 2013, 11:59

Niemiecki serwis PCGamesHardware opublikował nagranie z prezentacji najnowszego dzieła studia Epic Games - Fortnite. Materiał wideo pochodzący z marcowej Game Developers Conference 2013 zawiera wiele nieznanych dotąd scen i informacji o grze.

Thief z nowym aktorem wcielającym się w Garreta. Gra działa na Unreal Engine 3
Thief z nowym aktorem wcielającym się w Garreta. Gra działa na Unreal Engine 3

Sarge, 5 kwietnia 2013, 13:18

Studio Eidos Montreal nie ma dobrych wieści dla fanów Stephena Russella wcielającego się w Garreta w poprzednich częściach serii Thief. W najnowszej odsłonie cyklu w tej roli zastąpi go Romano Orzari, którego znamy m.in. z roli Giovanniego Auditore da Firenze w grze Assassin’s Creed II i serialu Assassin’s Creed: Lineage.

Porównanie silnika Unreal Engine 4 działającego na PS4 i PC
Porównanie silnika Unreal Engine 4 działającego na PS4 i PC

Sarge, 30 marca 2013, 11:00

Elemental to nazwa jednego z dem technologicznych silnika Unreal Engine 4, które zostało właśnie zaprezentowane w wersji na PlayStation 4. Jest to świetna okazja do porównania go z tą samą technologią działającą na PC, pokazywaną kilka miesięcy temu.

Prezentacje silników Unreal Engine 4 i FOX Engine
Prezentacje silników Unreal Engine 4 i FOX Engine

Ender, 29 marca 2013, 19:01

W sieci pojawiły się dwa nowe filmy pokazujące możliwości silników graficznych Unreal Engine 4 i FOX Engine. Obejrzymy więc ponad trzyminutowe demo Infiltrator, które zostało zapowiedziane w tym tygodniu przez Epic Games. Ze strony studia Hideo Kojimy możemy natomiast liczyć na prezentację technologii oświetlenia oraz animacji i modeli postaci.

CryEngine 3 i Unreal Engine 4 – nowości wprost z GDC

Łosiu, 26 marca 2013, 11:08

Firma Crytek podczas odbywającego się obecnie Game Developers Conference, zaprezentowała zwiastun gier tworzonych przy wykorzystaniu jej najnowszego silnika – CryEngine 3. Podobnie postąpili deweloperzy z Epic Studios, upubliczniając teaser silnika Unreal Engine 4.

Daylight - pierwszy zwiastun z horroru FPP na Unreal Engine 4
Daylight - pierwszy zwiastun z horroru FPP na Unreal Engine 4

Adrian Werner, 23 marca 2013, 16:36

Studio Zombie wypuściło pierwszy zwiastun z pierwszoosobowego horroru Daylight. Będzie to jeden z pierwszych tytułów zbudowanych w oparciu o technologię Unreal Engine 4.

Playstation 4. Między marzeniami, fikcją a życiem.
Playstation 4. Między marzeniami, fikcją a życiem.

zhreddek, 24 lutego 2013, 23:12

To nie są te kocie łakocie na których mi zależy, których oczekiwano po doświadczeniach z generacją 'wanna-be' fotorealistycznej (znikające tekstury, pojawiające się tekstury, rozmyte tekstury, tekstury na teksturach, tektura na glazurze, 20 fps). Graliście na konsoli w Battlefield 3?

Prezentacja technologii Unreal Engine 4 na PlayStation 4
Prezentacja technologii Unreal Engine 4 na PlayStation 4

Góral, 21 lutego 2013, 10:51

Podczas konferencji PlayStation Meeting pokazano Unreal Engine 4 w wersji na nową konsolę firmy Sony – PlayStation 4. Nie ujawniono jednak żadnych gier korzystających z rozwiązania studia Epic Games.

Zombie Studios zapowiedziało grę Daylight - horror FPP na Unreal Engine 4
Zombie Studios zapowiedziało grę Daylight - horror FPP na Unreal Engine 4

Adrian Werner, 8 lutego 2013, 09:19

Zespół Zombie Studios ujawnił grę Daylight. Będzie to pierwszoosobowy horror oparty na Unreal Engine 4, w którym gracz zwiedzi opanowany przez upiory stary szpital psychiatryczny.

Powstaje pierwszy horror oparty o Unreal Engine 4! Biorę... w ciemno
Powstaje pierwszy horror oparty o Unreal Engine 4! Biorę... w ciemno

Materdea, 8 lutego 2013, 08:45

Zombie Studios robi pierwszy horror oparty na technologii Unreal Engine 4. Nosi tytuł Daylight i przedstawi losy nieznanej kobiety, która trafiła do opuszczonego szpitala psychiatrycznego. Zapowiada się kosmicznie dobrze!

Nadchodzi kolejna odsłona przygód Sherlocka Holmesa – Crimes and Punishments
Nadchodzi kolejna odsłona przygód Sherlocka Holmesa – Crimes and Punishments

moir, 1 lutego 2013, 17:23

Firma Focus Home Interactive zapowiedziała kolejną odsłonę przygód Sherlocka Holmesa, detektywa wszech czasów. Najnowsza część będzie zatytułowana Crimes and Punishments i wydana zostanie najprawdopodobniej pod koniec roku. Autorzy zapowiadają wiele dużych zmian, m.in. wykorzystanie technologii Unreal Engine 3.

Thriller psychologiczny na silniku Unreal Engine 4 od twórców Blacklight
Thriller psychologiczny na silniku Unreal Engine 4 od twórców Blacklight

luckie, 18 grudnia 2012, 20:08

Twórcy Blacklight, Zombie Studios, pracują nad thrillerem psychologicznym na silniku Unreal 4. Gra ukazać się ma w drugim kwartale 2013 roku, co uczyni ją jedną z pierwszych produkcji napędzanych kolejną wersją Unreal Engine.

Nicolas Games dogadało się z Epic Games w sprawie licencji na Unreal Engine
Nicolas Games dogadało się z Epic Games w sprawie licencji na Unreal Engine

Hed, 7 grudnia 2012, 12:46

Spółka Nicolas Games podpisała porozumienie z firmą Epic Games w sprawie licencji na silnik Unreal Engine 3. Amerykański producent oskarżył twórców Afterfall: InSanity o nieuregulowanie należności finansowych i żądał wycofania gry ze sprzedaży.

Według Epic Games konsole nowej generacji wymuszą dwukrotny wzrost budżetów gier
Według Epic Games konsole nowej generacji wymuszą dwukrotny wzrost budżetów gier

Adrian Werner, 14 listopada 2012, 08:56

Następna generacja konsol ma przynieść duży skok jakościowy pod względem grafiki. To bez wątpienia wywoła też wzrost kosztów produkcji. Według studia Epic Games, budżety gier wzrosną dwukrotnie.

Polskie studio The Astronauts nie tworzy strzelaniny ani gry mobilnej
Polskie studio The Astronauts nie tworzy strzelaniny ani gry mobilnej

Sarge, 16 października 2012, 11:05

Pierwsza gra polskiego studia The Astronauts z pewnością nie będzie strzelaniną, produkcją dedykowaną platformom mobilnym i nie pracuje nad nią Cliff Bleszinski. Twórcy ucięli tego typu spekulacje za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej. Założycielami rodzimego zespołu deweloperskiego są Adrian Chmielarz, Andrzej Poznański i Michał Kosieradzki - byli pracownicy People Can Fly.

The Astronauts – nowe studio Adriana Chmielarza i byłych pracowników People Can Fly
The Astronauts – nowe studio Adriana Chmielarza i byłych pracowników People Can Fly

Aver, 12 października 2012, 13:46

Adrian Chmielarz, Andrzej Poznański i Michał Kosieradzki otworzyli nowe studio deweloperskie z siedzibą w Warszawie – The Astronauts. Wczoraj zadebiutowała oficjalna strona firmy. Jej pierwsza gra będzie napędzana przez silnik Unreal Engine 3 i pojawi się w 2013 roku.

Epic Engine 3
Epic Engine 3

Prometheus, 9 października 2012, 15:38

Dlaczego Unreal Engine 3 odniósł ogromny sukces tej generacji konsol i czy kolejna jego część ma szansę na to samo?

Zobacz pokaz wirtualnej rzeczywistości na bazie Unreal Engine

Aver, 8 października 2012, 14:00

W sieci pojawiło się nagranie ukazujące możliwości pełnego odwzorowania ruchów postaci z wykorzystaniem silnika Unreal Engine, a także oprzyrządowania VR. Zostało ono pokazane na konferencji dla specjalistów od nawigacji satelitarnej, która odbyła się w amerykańskim mieście Nashville w dniach 17-21 września.

Fortnite – testy beta startują w przyszłym roku, twórcy o grze
Fortnite – testy beta startują w przyszłym roku, twórcy o grze

Ender, 2 września 2012, 13:40

W trakcie otwartego panelu dyskusyjnego na targach PAX Prime 2012, pracownicy studia Epic po raz kolejny opowiedzieli o Fortnite, kooperacyjnej grze multiplayer, która napędzana będzie silnikiem Unreal Engine 4. Jak się dowiedzieliśmy, zamknięte beta-testy tytułu wystartują najprawdopodobniej z początkiem przyszłego roku.

Fortnite napędzany silnikiem Unreal Engine 4 - informacje z pokazu gry
Fortnite napędzany silnikiem Unreal Engine 4 - informacje z pokazu gry

Muninn, 13 lipca 2012, 09:30

Na pokazie gry Fortnite, który odbył się w trakcie imprezy Comic Con w San Diego, przedstawiciele studia Epic Games potwierdzili, że będzie to pierwsza produkcja napędzana Unreal Engine 4. Podano także więcej informacji na temat rozgrywki.

Sprawdź benchmark wykorzystujący Unreal Engine 3 z obsługą DirectX 11
Sprawdź benchmark wykorzystujący Unreal Engine 3 z obsługą DirectX 11

Sarge, 28 czerwca 2012, 10:25

Chińskie studio Giant IronHorse udostępniło benchmark z gry Passion Leads Army (PLA). Prezentuje on możliwości zmodyfikowanego silnika Unreal Engine 3, wzbogaconego o obsługę efektów wspieranych przez biblioteki DirectX 11.