Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

umowy / współpraca - newsy i ciekawostki (2)

Blizzard Streaming - transmisje na żywo z gier Zamieci już na Facebooku
Blizzard Streaming - transmisje na żywo z gier Zamieci już na Facebooku

News Gameplay, 5 sierpnia 2016, 12:45

Firma Blizzard uruchomiła wspólnie z Facebookiem zapowiedzianą w czerwcu funkcję transmisji na żywo. Od teraz fani gier Zamieci mogą livestreamować własną rozgrywkę w wybrane tytuły na facebookowej ścianie.

Dontnod Eleven – niezależne studio pod skrzydłami twórców Life is Strange
Dontnod Eleven – niezależne studio pod skrzydłami twórców Life is Strange

Maciej Kowalczyk, 28 lipca 2016, 07:40

Deweloperzy z Dontnod Entertainment, znani z takich produkcji jak Life is Strange czy Remember Me, nawiązali współpracę z niezależnym zespołem HeSaw, który od teraz będzie nosić nazwę Dontnod Eleven. Pierwszą grą nowego studia będzie wieloosobowa strzelanka 2.5D pt. BATTLECREW Space Pirates.

G2A będzie dzielić się zyskami z deweloperami
G2A będzie dzielić się zyskami z deweloperami

Kamil Zwijacz, 28 czerwca 2016, 13:50

Kilka dni temu wybuchła mała afera na linii G2A - studio tinyBuild Games, które zarzuca właścicielom platformy wspieranie czarnego rynku. Firma wysłuchała zarzutów i zapowiedziała nowy system współpracy z twórcami gier wideo.

CD Projekt RED i polski rząd łączą siły, uruchamiając program dofinansowania rodzimych deweloperów [sprostowanie]
CD Projekt RED i polski rząd łączą siły, uruchamiając program dofinansowania rodzimych deweloperów [sprostowanie]

Kamil Zwijacz, 9 czerwca 2016, 06:54

CD Projekt RED wraz z polskim rządem uruchomiło program dofinansowania rodzimych deweloperów gier wideo, na który przeznaczono 18 milionów euro. Z pieniędzy mogą skorzystać firmy pracujące nad innowacyjnymi projektami.

Blizzard dogaduje się z Facebookiem. Logowanie do gier i transmisje na żywo w planach
Blizzard dogaduje się z Facebookiem. Logowanie do gier i transmisje na żywo w planach

News Gameplay, 7 czerwca 2016, 15:27

Już wkrótce gracze będą mogli logować się do gier takich jak Overwatch, Hearthstone, World of Warcraft, Heroes of the Storm, Diablo 3 i StarCraft 2 za pośrednictwem Facebooka. W planach jest również umożliwienie transmitowania rozgrywki na żywo.

Wieści ze świata (Dead or Alive Xtreme 3, StarVR, Xbox Live, Sega Mega Drive Classics, Dragon Ball) 17/5/2016
Wieści ze świata (Dead or Alive Xtreme 3, StarVR, Xbox Live, Sega Mega Drive Classics, Dragon Ball) 17/5/2016

Krzysztof Mysiak, 17 maja 2016, 14:07

Dziś piszemy o anglojęzycznej wersji free-to-play gry Dead or Alive Xtreme 3, współpracy Starbreeze z firmą Acer przy goglach StarVR, zwolnieniu miliona gamertagów w Xbox Live, wynikach sprzedaży Sega Mega Drive Classics i o bliskiej zapowiedzi związanej z marką Dragon Ball. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Stardew Valley - informacje o przyszłości gry (patch 1.1, tryb co-op, pomoc ze strony Chucklefish)
Stardew Valley - informacje o przyszłości gry (patch 1.1, tryb co-op, pomoc ze strony Chucklefish)

Kamil Zwijacz, 2 maja 2016, 11:06

Studio Concerned Ape poinformowało, że postanowiło skorzystać z pomocy firmy Chucklefish. Dzięki temu prace nad przyszłymi aktualizacjami gry Stardew Valley, w tym nad wyczekiwanym trybem co-op, powinny pójść szybciej.

Wieści ze świata (Call of Duty: Black Ops III, Elite: Dangerous - Horizons, Hollowpoint) 3/3/2016
Wieści ze świata (Call of Duty: Black Ops III, Elite: Dangerous - Horizons, Hollowpoint) 3/3/2016

Krzysztof Mysiak, 3 marca 2016, 13:56

Dziś piszemy o rezygnacji firmy Paradox Interactive ze współpracy przy strzelance Hollowpoint, opóźnieniu DLC The Engineers z pakietu Horizons do Elite: Dangerous oraz nowym patchu do Call of Duty: Black Ops III. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Pillars of Eternity, Doom, SteamVR, Mistwalker / Silicon Studio) 23/2/2016
Wieści ze świata (Pillars of Eternity, Doom, SteamVR, Mistwalker / Silicon Studio) 23/2/2016

Adam Mirkowski, 23 lutego 2016, 14:20

Dziś piszemy o patchu 3.01 do gry Pillars of Eternity, programie SteamVR Performance Test, możliwym bonusie do przedpremierowych zamówień nowego Dooma na XOne oraz współpracy zespołów Mistwalker i Silicon Studio. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Hideo Kojima i Guillermo del Toro chętni do ponownej współpracy
Hideo Kojima i Guillermo del Toro chętni do ponownej współpracy

Jakub Mirowski, 19 lutego 2016, 11:20

Podczas swojego panelu na konferencji D.I.C.E. Hideo Kojima i meksykański reżyser Guillermo del Toro ujawnili, że chętnie podejmą się w przyszłości wspólnego projektu. Duet ten był odpowiedzialny za skasowany w kwietniu ubiegłego roku horror Silent Hills.

CI Games pogodziło się z Deck13. Czy niemieckie studio pomoże przy Lords of the Fallen 2?
CI Games pogodziło się z Deck13. Czy niemieckie studio pomoże przy Lords of the Fallen 2?

Jakub Mirowski, 4 lutego 2016, 10:06

Firma CI Games podpisała umowę ugody ze studiem Deck13, zatrudnionym wcześniej do stworzenia gry Lords of the Fallen. Jednocześnie obie strony nie wykluczyły dalszej współpracy, co prowokuje spekulacje na temat udziału niemieckiego dewelopera w pracach nad kontynuacją.

Deweloperzy XCOM 2 nawiązują współpracę z twórcami moda Long War
Deweloperzy XCOM 2 nawiązują współpracę z twórcami moda Long War

Michał Kułakowski, 21 stycznia 2016, 20:20

Producenci XCOM 2 ogłosili, że nawiązali współpracę z Long War Studios, które odpowiada za powstanie popularnego moda Long War, przeznaczonego dla gry XCOM: Enemy Unknown. Dzięki nawiązanym kontaktom modderzy przygotują modyfikacje, które będą dostępne w dniu premiery XCOM 2.

Hideo Kojima brata się z Sony i tworzy grę na PlayStation 4
Hideo Kojima brata się z Sony i tworzy grę na PlayStation 4

Jakub Mirowski, 16 grudnia 2015, 10:20

Hideo Kojima, twórca serii Metal Gear, po prawie trzydziestu latach współpracy opuścił firmę Konami. Tym samym zakończyła się trwająca od marca saga, podczas której wydawca popadał w coraz ostrzejszy konflikt z Japończykiem.

Goat Simulator i I Am Bread otrzymają wspólną zawartość

Jakub Błażewicz, 23 października 2015, 10:00

Twórcy gier Goat Simulator oraz I Am Bread postanowili połączyć siły i stworzyć dodatek z wzajemnie inspirowaną zawartością. GoatBread zostanie udostępnione za darmo dla wszystkich posiadaczy którejkolwiek ze wspomnianych tytułów poprzez platformę Steam.

Allison Road - kampania na Kickstarterze anulowana, projekt znalazł wydawcę

Jakub Mirowski, 13 października 2015, 12:23

Allison Road, niezależny horror inspirowany anulowanym Silent Hills, przedwcześnie zakończył swoją zbiórkę na Kickstarterze. Nie ma jednak obaw co do przyszłości tego interesującego projektu - studio Lilith nawiązało bowiem współpracę z firmą Team17, która wyda grę.

Nowy sterownik NVIDII zaimplementuje asynchroniczne obliczanie
Nowy sterownik NVIDII zaimplementuje asynchroniczne obliczanie

Jakub Mirowski, 6 września 2015, 11:34

Po wywołanych przez benchmark Ashes of the Singularity kontrowersjach firma NVIDIA pracuje nad zaimplementowaniem asynchronicznego obliczania w nowym sterowniku do swoich kart grafiki. Pomoże w tym studio Oxide Games.

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (10 - 16 sierpnia 2015 r.)
Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (10 - 16 sierpnia 2015 r.)

Adrian Werner, 17 sierpnia 2015, 19:50

W minionym tygodniu na polskim rynku gier działo się wiele. Zamknięto jedno ze studiów, podczas gdy inne podpisało umowę ze światowym wydawcą. Poznaliśmy także wyniki sprzedaży Dying Light oraz konkrety odnośnie pierwszego dodatku i dowiedzieliśmy się, ile kosztować będzie wyprodukowanie Sniper: Ghost Warrior 3.

Pomimo skasowania Silent Hills, Guillermo Del Toro i Hideo Kojima chcą kontynuować współpracę
Pomimo skasowania Silent Hills, Guillermo Del Toro i Hideo Kojima chcą kontynuować współpracę

Adrian Werner, 25 lipca 2015, 14:38

Silent Hills zostało skasowane przez firmę Konami, ale twórcy gry, czyli Hideo Kojima i Guillermo del Toro, zamierzają kontynuować współpracę przy innym projekcie.

Mody w ARK: Survival Evolved. Wildcard i Epic Games nawiązują współpracę
Mody w ARK: Survival Evolved. Wildcard i Epic Games nawiązują współpracę

Jakub Błażewicz, 8 lipca 2015, 10:40

Studio Wildcard rozpoczęło współpracę z firmą Epic Games i udostępniło zestaw narzędzi do tworzenia modyfikacji do gry ARK: Survival Evolved. Jednocześnie ruszyła seria samouczków poświęconych modom w tej produkcji oraz oficjalne forum dla społeczności moderów skupionych wokół ARK.

Odnaleziono wspólną konsolę Sony i Nintendo sprzed ćwierć wieku
Odnaleziono wspólną konsolę Sony i Nintendo sprzed ćwierć wieku

Luc, 4 lipca 2015, 12:59

Choć plotki na ten temat krążyły od dawna, teraz wiemy to na pewno - ktoś wciąż posiada niezwykle rzadką konsolę, która powstała blisko ćwierć wieku temu przy udziale Sony oraz Nintendo.

People Can Fly nie jest już własnością Epic Games. I ma starą nazwę
People Can Fly nie jest już własnością Epic Games. I ma starą nazwę

Piotr Bicki, 24 czerwca 2015, 17:52

Warszawskie People Can Fly znowu jest niezależnym zespołem. Przedstawiciele ekipy poinformowali, że studio nie jest już częścią Epic Games, aczkolwiek deweloperzy nadal będą współpracować z firmą odpowiedzialną za powstanie silnika Unreal Engine.

Microsoft HoloLens – prezentacja możliwości urządzenia na przykładzie Minecrafta
Microsoft HoloLens – prezentacja możliwości urządzenia na przykładzie Minecrafta

Patryk Greniuk, 15 czerwca 2015, 21:19

Podczas konferencji firmy Microsoft na targach E3 zaprezentowano możliwości HoloLens – urządzenia do wyświetlania rzeczywistości rozszerzonej. Aby uczynić pokaz bardziej atrakcyjnym, wykorzystano grę Minecraft. Część mapy wyświetlana była na bieżąco na niewielkim stoliku. Zapowiedziano jednocześnie wzmocnienie współpracy z twórcą Oculus Rift.

Game of Thrones: A Telltale Games Series – czwarty epizod dostępny
Game of Thrones: A Telltale Games Series – czwarty epizod dostępny

Krzysztof Nieradko, 27 maja 2015, 13:45

Czwarty z sześciu planowanych epizodów cyklu Game of Thrones od Telltale Games jest już dostępny. W Sons of Winter na terenie Europy mogą zagrać na razie jedynie posiadacze pecetów – wkrótce produkcja ukaże się również na pozostałych platformach. Co więcej, okazuje się, że wspomniany deweloper nawiązał ścisłą współpracę z platformą GOG.com.

Amazon nawiązał współpracę z Crytekiem. Umowa opiewa na 70 mln dolarów
Amazon nawiązał współpracę z Crytekiem. Umowa opiewa na 70 mln dolarów

Kamil Zwijacz, 7 kwietnia 2015, 14:06

W serwisie Kotaku opublikowano informacje głoszące nawiązanie współpracy Cryteka z koncernem Amazon. W ramach umowy opiewającej na 50 - 70 mln dolarów, deweloper użyczy licencji na wykorzystanie technologii CryEngine.

Lords of the Fallen 2 nie powstanie w studiu Deck 13
Lords of the Fallen 2 nie powstanie w studiu Deck 13

Kamil Zwijacz, 29 marca 2015, 14:05

Firma CI Games rozwiązała umowę z niemieckim studiem Deck 13, które nie do końca sprawdziło się przy pracy nad Lords of the Fallen. Rozwój nowej marki od teraz spoczywa w rękach polskiego producenta i wydawcy oraz zewnętrznych partnerów.

Street Fighter V powstaje na silniku Unreal Engine 4
Street Fighter V powstaje na silniku Unreal Engine 4

Jakub Mirowski, 18 grudnia 2014, 19:57

Studio Capcom zawarło porozumienie z firmą Epic Games, dzięki któremu w nadchodzącej produkcji Japończyków, Street Fighter V, zostanie wykorzystany silnik Unreal Engine 4.

Torment: Tides of Numenera - inXile Entertainment współpracuje z twórcami Project Eternity
Torment: Tides of Numenera - inXile Entertainment współpracuje z twórcami Project Eternity

Marcin Skierski, 30 marca 2013, 12:25

Na kickstarterowej stronie projektu Torment: Tides of Numenera pojawiła się informacja, że studio inXile Entertainment będzie w pewnym stopniu współpracować z zespołem Obsidian Entertainment, odpowiedzialnym za nadchodzącego Project Eternity. Oprócz tego potwierdzono, że w Torment: Tides of Numenera znajdziemy dwuwymiarowe, prerenderowane tła.

Nvidia nie współpracuje z Sony przy PlayStation 4 ze względów finansowych
Nvidia nie współpracuje z Sony przy PlayStation 4 ze względów finansowych

Marcin Skierski, 15 marca 2013, 12:55

Przedstawiciel firmy Nvidia wyjaśnił w wywiadzie dla serwisu GameSpot, dlaczego producent nie zdecydował się na współpracę z firmą Sony przy tworzeniu PlayStation 4. Była to tym większa niespodzianka, że to Nvidia przygotowuje układy graficzne do PlayStation 3.

Twórcy gry Beneath a Steel Sky pracują nad nowym tytułem
Twórcy gry Beneath a Steel Sky pracują nad nowym tytułem

Grzegorz Ferenc, 4 lipca 2012, 11:39

Dave Gibbons oraz Charles Cecil ponownie połączyli siły. Autor gry Watchmen oraz pomysłodawca serii Broken Sword stworzą razem nową przygodówkę. O współpracy poinformował serwis Eurogamer. Na szczegóły nowego tytułu przyjdzie nam jeszcze poczekać.

Firma Cenega Poland nie będzie wydawcą gry Uprising44: Powstanie Warszawskie
Firma Cenega Poland nie będzie wydawcą gry Uprising44: Powstanie Warszawskie

Grzegorz Ferenc, 28 maja 2012, 14:03

Firma Cenega poinformowała, że nie będzie wydawcą gry Uprising44: Powstanie Warszawskie, przygotowywanej przez studio DMD Enterprise. Jako powód podano rozbieżne punkty widzenia obu stron co do koncepcji wydania gry.

Studio filmowe reżysera Piratów z Karaibów stworzy gry na platformy firmy Microsoft
Studio filmowe reżysera Piratów z Karaibów stworzy gry na platformy firmy Microsoft

Marcin Skierski, 7 grudnia 2011, 11:45

Firma Microsoft w najbliższym czasie wyda na swoich platformach gry stworzone we współpracy ze studiem filmowym Blind Wink Productions. Zostało ono założone przez Gore'a Verbinskiego, reżysera Piratów z Karaibów.

Powstaną klocki LEGO Minecraft
Powstaną klocki LEGO Minecraft

Adrian Werner, 6 grudnia 2011, 10:12

Odpowiedzialne ze wyprodukowanie Minecrafta studio Mojang ogłosiło, że zamierza wspólnie z firmą LEGO stworzyć oparte na tej grze zestawy klocków.

Rockstar Games kończy współpracę z twórcami L.A. Noire?

Marcin Skierski, 5 lipca 2011, 12:10

Treść ujawnionych wiadomości e-mail wskazuje na zakończenie współpracy między firmą Rockstar Games a twórcami gry L.A. Noire - studiem Team Bondi. Podobno deweloper nie wywiązywał się w pełni ze swoich obowiązków.

Microsoft wspierany przez Paramount Pictures
Microsoft wspierany przez Paramount Pictures

Marek Grochowski, 12 kwietnia 2006, 17:07

Przygotowując się do odpowiedzi na listopadową premierę konsoli PlayStation 3, Microsoft pozyskuje ważnych partnerów, którzy pomogą w przyciągnięciu klientów do next-gena X360. Jedną z firm, wspierających Xboxa jest od dzisiaj wytwórnia filmowa Paramount Pictures. Wspomniana korporacja wraz z gigantem z Redmond zaanonsowała projekt Xbox Movie Showcase.