Torment: Tides of Numenera - inXile Entertainment współpracuje z twórcami Project Eternity

Na kickstarterowej stronie projektu Torment: Tides of Numenera pojawiła się informacja, że studio inXile Entertainment będzie w pewnym stopniu współpracować z zespołem Obsidian Entertainment, odpowiedzialnym za nadchodzącego Project Eternity. Oprócz tego potwierdzono, że w Torment: Tides of Numenera znajdziemy dwuwymiarowe, prerenderowane tła.

Marcin Skierski

Studio inXile Entertainment ogłosiło, że wraz z zespołem Obsidian Entertainment będą dzielić się narzędziami i technologią, by jeszcze bardziej ułatwić prace nad swoimi nadchodzącymi grami (odpowiednio: Torment: Tides of Numenara oraz Project Etertnity). Potwierdzono także, że w Torment: Tides of Numenera zostaną zaimplementowane dwuwymiarowe, prerenderowane tła.

Zarówno Torment: Tides of Numenera, jak i Project Eternity, będą korzystać z silnika Unity. Wobec tego odpowiedzialne za te gry studia inXile Entertainment oraz Obsidian Entertainment zdecydowały się na współpracę, w wyniku której będą nawzajem dzielić się narzędziami i technologiami wykorzystanymi w procesie produkcji. To pozwoli obu deweloperom bardziej efektywnie zarządzać kosztami dewelopingu. Dzięki temu pieniądze zebrane w trakcie akcji na Kickstarterze będą mogły być w większym stopniu spożytkowane na usprawnienie „zawartości, rozgrywki i dopracowanie gry”.

Grafika koncepcyjna gry Torment: Tides of Numenara - Torment: Tides of Numenera - inXile Entertainment współpracuje z twórcami Project Eternity - wiadomość - 2013-03-30
Grafika koncepcyjna gry Torment: Tides of Numenara

Oprócz tego studio inXile Entertainment potwierdziło, że w Torment: Tides of Numenera lokacje będą dwuwymiarowymi, prerenderowanymi tłami, bo takie były oczekiwania większości graczy. Oznacza to, że akcję będziemy obserwować z kamery umieszczonej w rzucie izometrycznym, co jeszcze bardziej upodobni grę do klasycznych RPG-ów. Silnik Unity pozwala jednak na tworzenie trójwymiarowych obiektów, więc wszystkie postacie, efekty i pewne elementy otoczenia będą wymodelowane w 3D. Dzięki temu wybrane przedmioty mają być animowane (np. otwierająca się skrzynia).

Torment: Tides of Numenera to gra cRPG autorstwa inXile Entertainment, będąca duchowym spadkobiercą kultowego Planescape: Torment. W serwisie Kickstarter cały czas trwa zbiórka pieniędzy potrzebnych na stworzenie tej produkcji. Deweloper potrzebował 900 tysięcy dolarów, a do tej pory zgromadził ponad 3,2 miliony dolarów. Do końca akcji pozostało sześć dni, więc wspomniana kwota może jeszcze wzrosnąć. Studio inXile Entertainment pracuje równocześnie nad Wasteland 2 – klasyczną grą RPG, która również została sfinansowana na Kickstarterze.

Pillars of Eternity

Pillars of Eternity

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 26 marca 2015

Informacje o Grze
8.6

GRYOnline

8.3

Gracze

8.8

Steam

8.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

marzec
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2013-03-31
16:06

Irek22 Legend

Irek22
😈

norolim [10]
symulatory biegania po lasach Bethesdy i symulatory schadzek EAware

He he. [bez ironii]

Komentarz: Irek22
2013-03-30
20:57

zanonimizowany613347 Centurion

Nie należy także zapominać, że ich gry zostały tak naprawdę już sfinansowane (w przypadku PE z duuużą nawiązką). Nie muszą sobie nawzajem rzucać kłód pod nogi, bo teraz walczą o to aby wypuścić produkty jak najlepszej jakości, które zyskają uznanie i w przyszłości nakłonią jeszcze więcej ludzi do crowdfundingu. Niesamowite jak wiele zmienia brak "krwiożerczego" wydawcy. Oby im się udało - trzymam kciuki.

Komentarz: zanonimizowany613347
2013-03-30
20:50

norolim Centurion

A no, nastały dobre czasy dla zwolenników klasycznych RPGów. Torment i Eternity to tylko czubek góry lodowej. Z biegu jestem w stanie wymienić z 10 zapowiedzianych gier tego typu, które maja zostać wydane w ciągu następnych 2 lat, a gdybym się zastanowił, to znalazłoby się dużo więcej. Kto by pomyślał jeszcze 2 lata temu. Wydawało się, że już zawsze będziemy musieli grać w symulatory biegania po lasach Bethesdy i symulatory schadzek EAware.

Jak wszystko pójdzie dobrze, myślę że w przyszłości dużo fajnych rzeczy wyjdzie z tej współpracy.

@HomeBird, na konsole te gry nie zostaną wydane, bo zwyczajnie się nie da. Tablety nie są obecnie w planach.

Komentarz: norolim
2013-03-30
19:08

zanonimizowany307509 Legend

@HomeBird
Właśnie to jeszcze kolejny powód, którzy twórcy połączyli swoje siły. Nie mają powód do obaw, że jedna produkt przeszkodzi drugi produkt. Project Eternity czy Torment? I tak większości z gracze kupują te obie produkty. Ja do nich należę, bo jestem zainteresowany te obie tytułów i jak zarówno jestem miłośnik Fallout, Baldur's Gate, Torment Planescape i Icewind Dale. ;)

Komentarz: zanonimizowany307509
2013-03-30
17:03

Irek22 Legend

Irek22

HomeBird [7]

What about other platforms?
Project Eternity proudly supports Windows PC, Macintosh OS X, and Linux.

http://eternity.obsidian.net

Komentarz: Irek22

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl