testy wydajności Ostatnie wiadomości

W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast

W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast

Płynna rozgrywka na ustawieniach ultra i to w dniu premiery? Brzmi, jak marzenie w 2025 roku, ale Dying Light: The Beast udowadnia, że pomimo ładnej oprawy graficznej można dobrze zoptymalizować grę.

Tech

Mikołaj Łaszkiewicz

30 września 2025

W końcu gra, która na premierę działa świetnie. Recenzja techniczna Dying Light: The Beast
120 FPS i żadnych problemów. Grałem już w Total War: Rome II na MacOS

120 FPS i żadnych problemów. Grałem już w Total War: Rome II na MacOS

Total War: Rome II jest dostępny na MacOS i działa znakomicie. Kultowa produkcja zadziała na większości współczesnych sprzętów Apple bez żadnych problemów i wygląda lepiej niż kiedykolwiek.

Tech

Mikołaj Łaszkiewicz

26 sierpnia 2025

120 FPS i żadnych problemów. Grałem już w Total War: Rome II na MacOS
Gra wygląda świetnie, ale twój komputer może tego nie przeżyć. Recenzja techniczna Wuchang: Fallen Feathers

Gra wygląda świetnie, ale twój komputer może tego nie przeżyć. Recenzja techniczna Wuchang: Fallen Feathers

Wuchang: Fallen Feathers pokazuje, że dzięki Unreal Engine 5 można robić naprawdę ładne gry. Niestety problemy techniczne, mała transparentność twórców i dość przeciętna optymalizacja kładą się na grze cieniem.

Tech

Mikołaj Łaszkiewicz

31 lipca 2025

Gra wygląda świetnie, ale twój komputer może tego nie przeżyć. Recenzja techniczna Wuchang: Fallen Feathers
W tą grę zagracie nawet na 13-letniej karcie graficznej. Recenzja techniczna Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

W tą grę zagracie nawet na 13-letniej karcie graficznej. Recenzja techniczna Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4

Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 ma niskie wymagania sprzętowe, wygląda bardzo dobrze i w zasadzie pozwala grać bez obaw o wydajność peceta. Ten remake, to idealnie zoptymalizowana propozycja dla fanów serii.

Tech

Mikołaj Łaszkiewicz

30 lipca 2025

W tą grę zagracie nawet na 13-letniej karcie graficznej. Recenzja techniczna Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4
Gollum ma wreszcie godnego rywala - nowa gra w świecie Tolkiena to techniczny dramat. Recenzja techniczna Tales of The Shire A Lord of The Rings

Gollum ma wreszcie godnego rywala - nowa gra w świecie Tolkiena to techniczny dramat. Recenzja techniczna Tales of The Shire A Lord of The Rings

Tales of the Shire to ogromne rozczarowanie. Gra, która miała być sielankową przygodą, okazała się technicznym koszmarem z tragiczną optymalizacją i przestarzałą grafiką. To mocny kandydat do tytułu najgorszej gry w uniwersum Tolkiena.

Tech

Mateusz Zelek

28 lipca 2025

Gollum ma wreszcie godnego rywala - nowa gra w świecie Tolkiena to techniczny dramat. Recenzja techniczna Tales of The Shire A Lord of The Rings
120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business

120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business

RoboCop: Rogue City powraca z dodatkiem Unfinished Business. To wciąż solidna strzelanka z dobrą oprawą graficzną i świetną optymalizacją. Niestety, studio Teyon nie naprawiło starych błędów, więc glitche i problemy ze skryptami potrafią psuć zabawę.

Tech

Mateusz Zelek

17 lipca 2025

120 klatek i to w 2.5K bez użycia jakiegokolwiek upscalingu. Recenzja techniczna RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
Stare mury, ale bije z nich nowy blask. Porównujemy Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna z pierwowzorem

Stare mury, ale bije z nich nowy blask. Porównujemy Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna z pierwowzorem

Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna to remaster, ale pisany przez wielkie „R”. Firefly Studios stanęło na wysokości zadania i dostarczyło dokładnie taki produkt, jakiego fani oczekiwali. Piętą achillesową okazała się jednak kwestia trybu sieciowego.

Tech

Mateusz Zelek

16 lipca 2025

Stare mury, ale bije z nich nowy blask. Porównujemy Twierdza Krzyżowiec: Edycja Ostateczna z pierwowzorem
Ładna gra, która pójdzie na każdym pececie. Recenzja techniczna Stellar Blade

Ładna gra, która pójdzie na każdym pececie. Recenzja techniczna Stellar Blade

Stellar Blade w końcu uwolniło się z okowów konsolowej ekskluzywności i zachwyca grafiką także na pecetach. Okazuje się jednak, że nie trzeba mieć najlepszego sprzętu, by się nim cieszyć, bo do komfortowej rozgrywki nada się nawet Steam Deck.

Tech

Mikołaj Łaszkiewicz

10 lipca 2025

Ładna gra, która pójdzie na każdym pececie. Recenzja techniczna Stellar Blade
SteamOS w końcu pokonał Windowsa 11 w grach. Udowadniają to najnowsze badania

SteamOS w końcu pokonał Windowsa 11 w grach. Udowadniają to najnowsze badania

SteamOS świetnie radzi sobie na Lenovo Legion Go S, w większości gier bijąc wyniki Windowsa 11.

gry

Jakub Błażewicz

27 czerwca 2025

SteamOS w końcu pokonał Windowsa 11 w grach. Udowadniają to najnowsze badania
Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2

Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2

Death Stranding 2 idzie w ślady swojej poprzedniczki i ma szansę być jedną z najładniejszych gier obecnej generacji. Produkcja Hideo Kojimy zachwyca od pierwszej chwili i nie ma problemów z wydajnością na PlayStation 5.

Tech

Mikołaj Łaszkiewicz

23 czerwca 2025

Gra, która wygląda jakby zrobiono ją na PlayStation 6. Recenzja techniczna Death Stranding 2
Niestabilne serwery, niska ilość FPS oraz problemy z hitboxami. Recenzja techniczna FBC: Firebreak

Niestabilne serwery, niska ilość FPS oraz problemy z hitboxami. Recenzja techniczna FBC: Firebreak

Nowa gra w uniwersum Control zapowiadała się ciekawie, zwłaszcza że twórcy chwalili się grafiką. Finalnie dostaliśmy, póki co grę, która nie do końca działa tak jak powinna, a to solidny problem w produkcji sieciowej.

Tech

Mateusz Zelek

18 czerwca 2025

Niestabilne serwery, niska ilość FPS oraz problemy z hitboxami. Recenzja techniczna FBC: Firebreak
Final Fantasy XVI na Xbox Series X ma problemy z wydajnością. Jest gorzej niż na PS5

Final Fantasy XVI na Xbox Series X ma problemy z wydajnością. Jest gorzej niż na PS5

Posiadacze konsol XSX/S otrzymali niedawno port Final Fantasy XVI, ale jego wykonanie pozostawia nieco do życzenia. Digital Foundry wskazuje kilka problemów w tym m.in. niższą rozdzielczość.

gry

Marcin Bukowski

16 czerwca 2025

Final Fantasy XVI na Xbox Series X ma problemy z wydajnością. Jest gorzej niż na PS5
Śmiga nawet na słabszym sprzęcie, a na mocniejszym nie potrzebuje upscalingu. Recenzja techniczna The Alters

Śmiga nawet na słabszym sprzęcie, a na mocniejszym nie potrzebuje upscalingu. Recenzja techniczna The Alters

The Alters wraz z całą masą Janów w końcu trafiła w nasze ręce. Pod kątem technicznym jest naprawdę dobrze, zwłaszcza wydajność bez zastosowania upscalingu. Do tego śmiga nie najgorzej na Steam Decku.

Tech

Mateusz Zelek

12 czerwca 2025

Śmiga nawet na słabszym sprzęcie, a na mocniejszym nie potrzebuje upscalingu. Recenzja techniczna The Alters
Niezłe efekty świetlne, ładne samochody i tony plastiku. Recenzja techniczna JDM: Japanese Drift Master

Niezłe efekty świetlne, ładne samochody i tony plastiku. Recenzja techniczna JDM: Japanese Drift Master

JDM: Japanese Drift Master – technicznie solidny, ale graficznie nierówny. Piękne auta i światła kontra plastikowe tekstury i fizyka zderzeń jak z wesołego miasteczka. Jak wypada polski drift w Japonii?

Tech

Mateusz Zelek

21 maja 2025

Niezłe efekty świetlne, ładne samochody i tony plastiku. Recenzja techniczna JDM: Japanese Drift Master
Realistyczne prace drogowe wyglądają tu świetnie, ale są problemy na PS5. Recenzja techniczna RoadCraft

Realistyczne prace drogowe wyglądają tu świetnie, ale są problemy na PS5. Recenzja techniczna RoadCraft

RoadCraft wygląda naprawdę dobrze i co najważniejsze działa na pecetach bez większych problemów technicznych, co nie było regułą w przypadku poprzednich gier studia. Zdecydowanie lepiej grało mi się jednak w wydanie pecetowe, niż to na PlayStation 5.

Tech

Mikołaj Łaszkiewicz

20 maja 2025

Realistyczne prace drogowe wyglądają tu świetnie, ale są problemy na PS5. Recenzja techniczna RoadCraft
Youtuber sprawdził, jak w 2025 roku sprawuje się karta graficzna z 8 GB VRAM; wnioski są jednoznaczne

Youtuber sprawdził, jak w 2025 roku sprawuje się karta graficzna z 8 GB VRAM; wnioski są jednoznaczne

Czy zakup GeForce RTX 5060 Ti z 8 GB pamięci ma sens? Youtuber przetestował kartę razem z jej 16-gigabajtowym bratem w grach z 2025 roku i wyciągnął wnioski.

Tech

Arkadiusz Strzała

19 maja 2025

Youtuber sprawdził, jak w 2025 roku sprawuje się karta graficzna z 8 GB VRAM; wnioski są jednoznaczne
Straciłem połowę klatek, a nie widzę różnicy. Recenzja techniczna Doom: The Dark Ages

Straciłem połowę klatek, a nie widzę różnicy. Recenzja techniczna Doom: The Dark Ages

Doom: The Dark Ages to najładniejsza odsłona w historii serii, ale za jakość grafiki płaci się tu ilością klatek na sekundę. Ponadto bez path tracingu gra wygląda dobrze, ale nie tak dobrze, jak wyglądało to na zwiastunach.

Tech

Mikołaj Łaszkiewicz

9 maja 2025

Straciłem połowę klatek, a nie widzę różnicy. Recenzja techniczna Doom: The Dark Ages
Fasada się zmieniła, ale „bebechy” wciąż te same i zbugowane. Recenzja techniczna The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered

Fasada się zmieniła, ale „bebechy” wciąż te same i zbugowane. Recenzja techniczna The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered

Nie będę okrywał, że czekałem na odświeżonego Obliviona z utęsknieniem. Po wielkiej radości okazało się, że rzeczywistość jest już mniej kolorowa... Zwłaszcza pod kątem optymalizacji czy łatania 19-letnich bugów.

Tech

Mateusz Zelek

1 maja 2025

Fasada się zmieniła, ale „bebechy” wciąż te same i zbugowane. Recenzja techniczna The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered
Premiera Forza Horizon 5 na PlayStation 5. Gra zachwyca na PS5 Pro, ale straszy sporymi save'ami

Premiera Forza Horizon 5 na PlayStation 5. Gra zachwyca na PS5 Pro, ale straszy sporymi save'ami

Forza Horizon 5 jest już dostępna na PlayStation 5 i wypada bardzo dobrze, sądząc po pierwszych recenzjach i testach Digital Foundry.

gry

Jakub Błażewicz

29 kwietnia 2025

Premiera Forza Horizon 5 na PlayStation 5. Gra zachwyca na PS5 Pro, ale straszy sporymi save'ami
To najładniejsza gra wyścigowa na PS5. Recenzja techniczna Forza Horizon 5

To najładniejsza gra wyścigowa na PS5. Recenzja techniczna Forza Horizon 5

Obecność Forza Horizon 5 na PlayStation 5 jest sporym zaskoczeniem, ale fani konsol Sony mają powody do zadowolenia. To prawdopodobnie najładniejsza gra wyścigowa na PS5 i to nawet w trybie 60 fps.

Tech

Mikołaj Łaszkiewicz

29 kwietnia 2025

To najładniejsza gra wyścigowa na PS5. Recenzja techniczna Forza Horizon 5
12345
...
16

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl