Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

gry - newsy i ciekawostki (14)

Recenzja gry F1 2017 - produkcja godna królowej motosportu, tylko ten Jeff...
Recenzja gry F1 2017 - produkcja godna królowej motosportu, tylko ten Jeff...

DM, 1 września 2017, 13:56

Po wielu latach eksperymentowania z grą o Formule 1, Codemasters w końcu zaczęło dodawać funkcje, zamiast z nich rezygnować. Tegoroczna odsłona posiada chyba najbogatszą opcję kariery w historii gier wyścigowych.

Warriors All-Stars

Danteveli, 1 września 2017, 10:54

Każdemu może się kiedyś powinąć noga. Te słowa usłyszałem, kiedy pierwszy i jedyny raz w życiu wyłapałem w swoim dzienniczku ucznia jedynkę. Niska ocena była wypadkiem przy pracy i nie wpłynęła w żaden sposób na moją karierę naukową a ja doświadczyłem czegoś przez co podobno powinien przejść każdy uczeń. Wspominam o tym archaicznym wydarzeniu ze względu na recenzowany w tym tygodniu tytuł. Warriors All-Stars to kiepska gierka, która skutecznie popsuła mi humor. Mam nadzieję, że ta wpadka nie przełoży się na przyszłe gry Koei Tecmo.

Studium miodnej rozgrywki w japońskim Gears of War
Studium miodnej rozgrywki w japońskim Gears of War

Montinek, 30 sierpnia 2017, 11:04

Oto zapomniany third person shooter, w którego wciąż warto zagrać.

Yakuza Kiwami, czyli remaster idealny
Yakuza Kiwami, czyli remaster idealny

Danteveli, 28 sierpnia 2017, 11:55

PlayStation 2 na 99% jest moją ulubioną konsolą. Masa genialnych gier z wysłużonych i nowych serii przełożyła się na sukces Sony. Godzinami mógłbym wymieniać świetne tytuły, w które zagrywałem się na swojej „czarnulce”. Pośród masy wybitnych gier znajduje się dzieło Segi, które dopiero teraz zostaje docenione przez rzesze graczy. Chodzi mi oczywiście o serię Yakuza, która jest z nami od 2005 roku. Jednak dopiero sukces Yakuza 0 sprawił, że wszyscy czekają na więcej japońskiej gangsterki. Czy Yakuza Kiwami zaspokoi oczekiwania graczy?

Wrażenia z bety Call of Duty WWII - historia kontra CoD
Wrażenia z bety Call of Duty WWII - historia kontra CoD

DM, 28 sierpnia 2017, 11:31

Po wielu latach oczekiwania, seria Call of Duty wraca do drugiej wojny światowej. Tryb wieloosobowy stara się jakoś pogodzić historyczne realia z tym, do czego przyzwyczaił swoich fanów. Czy jest to w ogóle możliwe?

Jedziemy na Hel! Recenzja Hellblade: Senua's Sacrifice
Jedziemy na Hel! Recenzja Hellblade: Senua's Sacrifice

Blinky, 27 sierpnia 2017, 21:49

Recenzja gry Hellblade: Senua's Sacrifice. Ambitna gra, czy kolejny mocno ograniczony film interaktywny?

Observer (PS4) - klatkujący cyberpunk w swojskim wydaniu
Observer (PS4) - klatkujący cyberpunk w swojskim wydaniu

MateuszWieczorek, 27 sierpnia 2017, 00:26

Kultowy Blade Runner z roku 1982 w dość ponury sposób przedstawiał jeden z możliwych scenariuszy na temat tego, jak może wyglądać świat przyszłości. O krok dalej poszło krakowskie studio Bloober Team w swoim najnowszym dziecku – Observerze, które choć z jednej strony intryguje podejściem do tematu cyberpunku, z drugiej zaś irytuje wykonaniem technicznym oraz kilkoma dość wątpliwej jakości rozwiązaniami.

Gdzie ja to widziałem?
Gdzie ja to widziałem?

Matihias, 25 sierpnia 2017, 23:27

Nowy cykl pokazujący powiązania gier komputerowych z filmami, książkami i innymi elementami popkultury.

Halologia #17: Kronika Halo - Walka ewoluowała
Halologia #17: Kronika Halo - Walka ewoluowała

AleX One, 24 sierpnia 2017, 23:44

Ambitny projekt fanowskiego dokumentu o historii serii Halo w języku polskim właśnie otrzymał swój pierwszy rozdział. Najważniejszy i prawdopodobnie najrozleglejszy. Opowiadający o dziwnym równaniu, w którym dodano do siebie dewelopera znanego z gier na Macintosha, konsolę od producentów komputerowych systemów operacyjnych, oraz FPSa który wyrósł z marzeń o strategii czasu rzeczywistego. Wynik tego równania jest dziś znany nam wszystkim - gra za sprawą której walka ewoluowała.

White Day: A Labyrinth Named School - kultowy horror powraca
White Day: A Labyrinth Named School - kultowy horror powraca

Danteveli, 24 sierpnia 2017, 00:31

Szkoła jest strasznym miejscem. Przeklęty budynek przepełniony jest cierpieniem, przemocą, upokorzeniem i smutkiem. Kolejne pokolenia tylko dokładają swoje cegiełki do budowy domów kaźni. Z tego powodu chyba każda szkoła ma swoje legendy na temat duchów i mrożących krew w żyłach zdarzeń, które rozgrywały się na jej korytarzach. W moim przypadku klasykiem była historia o dzieciaku, który stracił oko w wyniku wypadku z udziałem klamki i kilku zębów kolegi. Tradycja strasznych opowieści o szkole jest bardzo dobrze znana w Azji. Dlatego nie dziwi mnie, że w Korei Południowej powstał horror na temat tego co dzieje się w ich liceach. Tylko czy White Day: A Labyrinth Named School jest w stanie wystraszyć tych, którzy zapomnieli już grozę systemu edukacji?

Oceniać grę czy jak się gra?
Oceniać grę czy jak się gra?

Brucevsky, 23 sierpnia 2017, 16:48

Jak ocenić grę, która ma wiele zalet, ale też przeszkadzające w zabawie bugi? Zastanawiam się nad tym świeżo po ograniu Red Dead Redemption: Undead Nightmare, a więc bardzo dobrego dodatku popsutego przez jeden upierdliwy glitch.

Agents of Mayhem

Danteveli, 22 sierpnia 2017, 16:13

Crackdown to jedna z tych gierek, które udowodniły nam nadejście konsol kolejnej generacji. Nie chodzi o to, że ta zwariowana gra z otwartym światem oferowała nam super oprawę graficzną czy była bardziej rozbudowana od GTA San Andreas. Siłą Crackdown było to, że produkcja ta robiła coś czego wcześniej nie widzieliśmy w podobnych gierkach. Prawdziwy sandbox z możliwością wcielenia się w nadczłowieka sprawił mi masę frajdy. Najnowsza gra Volition przypomina mi trochę Crackdown. Czy oznacza to, że Agents of Mayhem to coś godnego uwagi?

Mniej nie zawsze znaczy gorzej – krótka recenzja Realpolitiks
Mniej nie zawsze znaczy gorzej – krótka recenzja Realpolitiks

Foma, 21 sierpnia 2017, 18:55

Rynek gier z gatunku grand strategy od lat jest zdominowany od lat przez Szwedów z Paradox Interactive. Kolejne odsłony Europy Universalis, Crusader Kings, Victoria, Stellaris czy pomniejsze tytuły zdają się nie mieć rywali na swoim polu. Jak na ich tle wypadło dzieło debiutującego w gatunku katowickiego studia Jujubee?

Krótsza czasem znaczy lepsza – recenzja Uncharted: Zaginione Dziedzictwo
Krótsza czasem znaczy lepsza – recenzja Uncharted: Zaginione Dziedzictwo

Antares, 19 sierpnia 2017, 23:59

Samodzielny dodatek do Uncharted 4 okazał się jedną z lepszych części serii, pomimo iż nie wcielamy się w Nathana Drake’a. Klimat miejsca akcji i odpowiednie proporcje rozgrywki powodują, że przygoda jest świetna.

TAURONOS - wkraczamy do labiryntu Minotaura!
TAURONOS - wkraczamy do labiryntu Minotaura!

MateuszWieczorek, 10 sierpnia 2017, 21:53

Mit o greckim królewiczu Tezeuszu, który położył kres żywota krwiożerczego Minotaura zna bodaj każdy polski uczeń. Jednak zarówno sama historia o bohaterskim herosie, jak i ogólny motyw zagubienia w ciemnościach labiryntu, będących naturalnym środowiskiem egzystowania śmiercionośnej bestii nie stanowią aż nadto popularnej inspiracji dla twórców gier. Z tego schematu postanowili wyłamać się jegomoście odpowiedzialni za niewielką produkcję niezależną – TAURONOS.

Cat Quest

Danteveli, 10 sierpnia 2017, 09:15

Często słyszę, że gry RPG są zbyt długie i zbyt skomplikowane. Dziesiątki godzin potrzebne na ukończenie kolejnych produkcji odstraszają wielu graczy, którzy po prostu nie mają czasu na rozbudowany przygody. Dodatkowo masa powiązanych ze sobą systemów sprawia, że każda kolejna gierka tego typu wiąże się z przynajmniej godziną samouczków i powolnym wprowadzeniem w mechanikę rozgrywki. Nawet produkcje typu Hack and Slash stają się coraz bardziej rozbudowane i zmuszają gracza do porównywania statystyk, uczenia się kombinacji umiejętności i zarządzania ekwipunkiem. Wiele osób szuka czegoś prostszego i znacznie bardziej przystępnego. Najprawdopodobniej myśl o tym segmencie graczy przyświecała twórcom Cat Quest.

The Monster Inside — interaktywna opowieść w klimacie noir
The Monster Inside — interaktywna opowieść w klimacie noir

Joorg, 10 sierpnia 2017, 00:38

Na początku sierpnia na Steamie pojawiła się tajemnicza, darmowa pozycja zatytułowana The Monster Inside. Zaintrygowany ciekawymi grafikami postanowiłem ją sprawdzić.

W nocy nie śpię, bo inkrementuję! Traktat o klikaczach
W nocy nie śpię, bo inkrementuję! Traktat o klikaczach

Blinky, 9 sierpnia 2017, 19:13

Mówi się, że prokrastynacja to choroba naszych czasów. Jej arsenał jest przepotężny, ale dziś chciałbym się skupić na tylko jednym z jej narzędzi destrukcji – niepozornej lecz naprawdę niszczycielskiej sile – grach inkrementacyjnych.

Planet of the Eyes - kolorowe LIMBO!
Planet of the Eyes - kolorowe LIMBO!

MateuszWieczorek, 8 sierpnia 2017, 18:47

Osamotnienie to jedna z najgorszych rzeczy, która może przytrafić się człowiekowi. Osamotnienie na zupełnie obcej planecie Bóg wie w jakiej galaktyce byłoby doświadczeniem absolutnie wyniszczającym nie tylko dla każdego homo sapiens, ale nawet dla robota, z pozoru nie odczuwającego ludzkich uczuć ani nie posiadającego człowieczej woli przetrwania. Planet of the Eyes przedstawia właśnie taki scenariusz z perspektywy mechanicznego cyborga, jakimś sposobem ocalałego z katastrofy macierzystego statku kosmicznego.

PlayerUnknown's Battlegrounds i recenzja filmu Battle Royale - podobieństwa i różnice z japońskim oryginałem
PlayerUnknown's Battlegrounds i recenzja filmu Battle Royale - podobieństwa i różnice z japońskim oryginałem

DM, 8 sierpnia 2017, 12:10

Jak wiele elementów z filmu Battle Royale jest w PlayerUnknown's Battlegrounds? Czy warto zobaczyć japoński pierwowzór?

Party Hard - koniec imprezy!
Party Hard - koniec imprezy!

MateuszWieczorek, 5 sierpnia 2017, 22:04

Wyobraźcie sobie sytuację rodem z minionego weekendu – jest godzina trzecia nad ranem, a będący pod wpływem różnych środków odurzających sąsiedzi odpalają właśnie najlepszą ich zdaniem imprezę w historii ludzkości. Problem w tym, że nie dają ci tym samym możliwości zmrużenia oka, co zazwyczaj powoduje ogromną irytację. Co robicie, by temu zaradzić?

The End, czyli o zakończeniach gier słów kilka
The End, czyli o zakończeniach gier słów kilka

Blinky, 2 sierpnia 2017, 23:44

Ukończyłeś grę, brawo! Zaraz na ekranie popłyną napisy końcowe, a Ty przez następne dwa tygodnie utkniesz w limbo growego kaca, dopóki oczywiście nie znajdziesz następnej produkcji. Tak przynajmniej powinno to wyglądać. Rzeczywistość lubi jednak być okrutniejsza od najgorszych bossów serii Dark Souls.

Co kryje fabuła gry Destiny - 800 lat burzliwej space opery
Co kryje fabuła gry Destiny - 800 lat burzliwej space opery

DM, 1 sierpnia 2017, 16:34

Już za niecały miesiąc ruszą beta testy Destiny 2 na PC. Nie musisz znać fabuły pierwszej części, by zacząć grać w sequel we wrześniu, ale to nie znaczy, że nie warto jej poznać. To całkiem niezła space opera!

Black – najbardziej niedoceniony FPS w historii
Black – najbardziej niedoceniony FPS w historii

lesniak, 31 lipca 2017, 23:07

Dlaczego legendarny FPS od Criterion Games nigdy nie zdobył w Polsce należytego uznania?

Motyw Powstania Warszawskiego w grach komputerowych
Motyw Powstania Warszawskiego w grach komputerowych

rssygula, 31 lipca 2017, 20:28

Powstanie Warszawkie to temat, który do dziś intryguje i dzieli Polaków. Niektórzy zryw ten uważają za wielki bohaterski czyn Armii Krajowej, inni za bezmyślne samobójstwo dla stolicy i jej mieszkańców. Prawda jak zwykle leży gdzieś pośrodku, gdyż zarówno nie można odmówić odwagi i bohaterstwa powstańcom, przy czym jednocześnie trzeba dostrzec, iż walki te były wyrokiem śmierci dla prawie 200 tysięcy mieszkańców miasta. Historycznie - Powstanie Warszawskie rozpoczęło się 1 sierpnia 1944 roku o godzinie „W” 17:00 i zakończyło się totalną klęską 3 października, po 63 dniach - początkowej nadziei, a następnie koszmaru, upokorzenia i walki o przetrwanie. Motyw ten doskonale pasuje do archetypu polskości - bohaterskiej walki mimo przewagi silnego wroga. Stąd też jest on do dziś niezwykle popularny, a rozmaici twórcy podejmują jego wizje w swoich dziełach. W filmie przykładowo opowiadał o nim Andrzej Wajda za sprawą słynnego „Kanału” (i to już w 1957 roku), a ostatnią głośną produkcją w tej tematyce było „Miasto 44” Jana Komasy. No właśnie - ale jak plasują się przy tym gry komputerowe?

Grałem już w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo / wrażenia z pokazu
Grałem już w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo / wrażenia z pokazu

Antares, 29 lipca 2017, 23:58

Uncharted 4 jest grą naprawdę znakomitą i chyba najlepszą częścią serii. Dlatego oczekiwania wobec jej samodzielnego dodatku. Ostatnio miałem okazję sprawdzić jak gra się zapowiada, więc postanowiłem opisać dla Was swoje wrażenia.

Co się kryje za zakończeniem Life is Strange?
Co się kryje za zakończeniem Life is Strange?

Montinek, 28 lipca 2017, 13:38

Zapraszam do lektury wszystkich zwolenników twierdzenia, że niebieskie zasłony symbolizują depresję głównego bohatera.

Recenzja GTA IV – produkt z symbolem jakości Rockstar
Recenzja GTA IV – produkt z symbolem jakości Rockstar

Brucevsky, 27 lipca 2017, 09:48

Dziesięć lat po premierze GTA IV nadal prezentuje się znakomicie i oferuje wiele godzin rozrywki na wysokim poziomie. Nie sposób też jednak nie zauważyć, że obok kilku elementów rewolucyjnych i nowoczesnych, ma parę rozwiązań rodem z poprzedniej gamingowej epoki.

Superhot na PS4

Danteveli, 27 lipca 2017, 06:31

Superhot zaatakował PlayStation 4. Jako że pecetowa wersja gry przypadła mi do gustu postanowiłem sprawdzić jak polska gierka wypada na konsolach.

Fallen Legion

Danteveli, 21 lipca 2017, 09:53

Niespodzianki są najciekawszą częścią gier wideo. Kiedy pierwszy raz odpalałem Metal Gear Solid 2 nie miałem pojęcia, że przez 90% rozgrywki będę sterował kimś innym niż Solid Snake. Nigdy nie spodziewałem się, że dziwaczna gierka wydana na Gamecube w ramach inicjatywy Capcom stanie się jednym z moich ulubionych tytułów. Oczywiście trafiają się też trochę mniej sympatyczne niespodzianki. Fallen Legion należy do tej drugiej kategorii.

Słów parę o Metal Gear Prompto, drugim dodatku do Final Fantasy XV
Słów parę o Metal Gear Prompto, drugim dodatku do Final Fantasy XV

Montinek, 20 lipca 2017, 18:43

Masz za sobą FFXV? Poczytaj o dodatku. Nie grałeś? Zostań dla żałosnych nawiązań do MGS.

Checkpoint, gdzieś ty był?
Checkpoint, gdzieś ty był?

Brucevsky, 19 lipca 2017, 20:39

Nauczony doświadczeniem wiem już, żeby nie narzekać na długość i poziom trudności gier. Życie pokazuje bowiem, że zawsze znajdą się osoby zadowolone z większej liczby takich np. checkpointów. Mnie ostatnio ich nawet bardzo brakowało w takim GTA IV.

Krótka recenzja gry Mass Effect: Andromeda
Krótka recenzja gry Mass Effect: Andromeda

Filip „fsm” Grabski, 19 lipca 2017, 16:57

Ryder to nie Shepard, a Andromeda to nie Mass Effect 1-3. Ale nowa odsłona serii zasługuje na kredyt zaufania, bo najzwyczajniej w świecie jest bardzo dobrą, kosmiczną przygodą na wiele satysfakcjonujących godzin.

Esencja Destiny 2 - najważniejsze cechy gry, o których nie dowiesz się z testów beta
Esencja Destiny 2 - najważniejsze cechy gry, o których nie dowiesz się z testów beta

DM, 18 lipca 2017, 22:07

Destiny 2 to wyjątkowy shooter FPP, łączący w sobie sporo cech gier MMO. Nie przekonamy się o tym w czasie trwających właśnie testów beta - o czym warto więc wiedzieć, decydując się na zakup gry we wrześniu?

2+2=5, czyli dlaczego Persona 5 jest grą absolutnie wyjątkową
2+2=5, czyli dlaczego Persona 5 jest grą absolutnie wyjątkową

Montinek, 13 lipca 2017, 16:52

Cudowna rozgrywka, angażująca fabuła i na dodatek komentarz na temat współczesnej Japonii. Czegóż chcieć więcej?

Magiczna siódemka – cztery najlepsze lata na rynku gier
Magiczna siódemka – cztery najlepsze lata na rynku gier

Brucevsky, 7 lipca 2017, 20:40

Cyfra siedem jest podobno szczęśliwa. Na pewno wiele dobrego przyniosła graczom, bo jak pokazuje historia każdy rok z siódemką obfitował w świetne i rewolucyjne produkcje.

Valkyrie Drive Bhikkhuni, kolejna gra o zdzieraniu ubrań z nastolatek

Danteveli, 4 lipca 2017, 20:46

W przeciągu kilku tygodni miałem okazję zagrać w nie jedną, nie dwie, lecz trzy gry z walkiriami w tytule. Valkyria Revolution i Dark Rose Valkyrie nie powaliły mnie na kolana. Mogę nawet śmiało powiedzieć, że obie gry okazały się denerwującymi średniakami. Stosuję jednak zasadę do trzech razy sztuka i daję szansę kolejnej walkirii. Czy okaże się kolejną Valkyrie Drive Bhikkhuni wpadką?

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Danteveli, 3 lipca 2017, 12:49

Battle Royale jest jednym z pierwszych japońskich filmów, które potrafiłem na serio docenić. Wcześniej widziałem jakieś inne produkcje, czytałem mangi i oglądałem anime. Jednak jako 14. latek nie miałem prawdziwego gustu. Oglądałem co popadnie i w ocenie dzieł kultury bardzo często sugerowałem się cudzym zdaniem. Nie miałem wyrobionego gustu i nie potrafiłem dokładnie wyrazić swojego zdania. Widać to w tekstach jakie pisałem w tamtym okresie. Jednak Battle Royale zaskoczyło mi w głowie i potrafiłem w sensowy sposób przedstawić swoją opinię na temat filmu o mordujących się nastolatkach. Wspominam o tym głównie ze względu, że mniej więcej w tamtym momencie swojego życia odkryłem że na serio lubię dziwaczne filmidła i zakręcone historie. Z tego właśnie powodu Danganronpa znajduje się w moim kręgu zainteresowań. Dwie części cyklu miałem okazję sprawdzić jakiś czas temu. Teraz przyszła pora na spin-off, który porzuca gatunek visual novel na rzecz strzelanki. Czy taka zmiana przypadnie mi do gustu?

Perception - strasznie nudny straszak

Danteveli, 29 czerwca 2017, 07:42

Ciągle słyszymy o tym, że nie ma nic nowego pod słońcem. W kinie ciągle te same odgrzewane kotlety, telewizje opanowały podobne do siebie programy, najpopularniejsze książki należą do bzdurnych cykli. Podobnie jest z grami, które w wielu wypadkach są potworkami rodem z klasycznego filmu Cronenberga. Okropne stworki powstałe w wyniku połączenia DNA innych produkcji. Czasami mam dość tego wszystkiego i chciałbym zobaczyć jakąś naprawdę oryginalną produkcję. Na pierwszy rzut oka (badum!) horror o niewidomej dziewczynie może być czymś interesującym. Tylko czy na rynku jest miejsce dla produkcji takich jak Perception?

Recenzja gry What Remains of Edith Finch - narracyjne arcydzieło o śmierci
Recenzja gry What Remains of Edith Finch - narracyjne arcydzieło o śmierci

DM, 28 czerwca 2017, 22:38

O grze What Remains of Edith Finch jest zdecydowanie zbyt mały szum medialny. To prawdziwe arcydzieło w kwestii fabuły, rozgrywki, narracji i stylu artystycznego. 10/10!

Przekroczyć drzwi percepcji - wizyta w The Farm 51
Przekroczyć drzwi percepcji - wizyta w The Farm 51

lesniak, 27 czerwca 2017, 19:27

Rzeczywistość wirtualna, fotorealizm, drony i projekty dla wojska to tylko niektóre z pól aktywności gliwickiego producenta gier komputerowych - The Farm 51. Czy właśnie na tym będzie się opierać przyszłość rozrywki, nauki i kultury?

Drive Girls, czyli PS Vita ciągle żyje

Danteveli, 27 czerwca 2017, 09:07

Kilkukrotnie pisałem o tym jak bardzo Vita jest martwa. Z jakiegoś powodu uważam za cholernie zabawne to, że konsola z taką nazwą padła w mrugnięciu oka. W każdym razie przenośna konsolka Sony od lat wącha kwiatki od spodu. Mimo to istnieje grupka wydawców serwujących nam swoje nieziemsko niszowe tytuły. Ostatnio hitem jest port pecetowej porno gierki o pielęgniarkach. Teraz przebojem ma stać się gra o dziewczynach zamieniających się w samochody. Czy Drive Girls

Crash zamiesza w głowach? O rimejkowych marzeniach słów kilka
Crash zamiesza w głowach? O rimejkowych marzeniach słów kilka

Brucevsky, 23 czerwca 2017, 22:05

Już niedługo premiera kolekcji remasterów pierwszych trzech części Crasha Bandicoota. Powrót jamraja może namieszać i wywołać lawinę podobnych premier. To dobry moment, by sobie pomarzyć.

Tekken 7 - Czy żelazne pięści zardzewiały?

Danteveli, 22 czerwca 2017, 21:33

Tekken to najprawdopodobniej najpopularniejsza w Polsce bijatyka. Przynajmniej tak było przez wiele lat. Produkcja Namco dominowała w epoce PlayStation i PlayStation 2. Później nadeszły trochę gorsze czasy, ale Tekken Tag Tournament 2 pokazał, że z tą serią nadal trzeba się liczyć. Nadeszła jednak nowa generacja konsol, zostaliśmy zasypani różnymi bijatykami. Na rynku w końcu pojawiła się domowa wersja Tekken 7. Tylko czy warto było czekać na ten tytuł tyle lat? Czy King of Iron Fist Tournament pokazuje kły i może konkurować z pozostałymi bijatykami?

God Wars: Future Past - stara szkoła SRPG

Danteveli, 21 czerwca 2017, 10:28

SRPG to gatunek bliski mojemu sercu. Od lat zagrywam się w kolejne taktyczne gry role playing I ciągle mam ochotę na więcej. Dlatego cieszy mnie, że w ostatnich miesiącach otrzymaliśmy sporo tytułów stawiających na połączenie strategicznego myślenia z odgrywaniem roli. God Wars: Future Past to najnowszy SRPG dostępny na rynku. Czy warto się nim zainteresować?

Halologia #16: Halo 6 zaginione w akcji
Halologia #16: Halo 6 zaginione w akcji

AleX One, 19 czerwca 2017, 00:28

Halo 6 nie zameldowało się na tegorocznych targach E3. Czy to możliwe, że w serii gier o wielkich pierścieniach zaszły zmiany w planie wydawniczym?

Superbeat: Xonic na PS4

Danteveli, 17 czerwca 2017, 09:22

Superbeat: Xonic to jedna z tych gier, o których nieustannie słyszałem od swoich znajomych. Dwóch kumpli cały czas przynudzało mi o tym jak dobry jest ten tytuł. Jednak rytmiczna gierka na konsolę przenośną nie jest tym co mnie mocno kręci. No chyba że mowa o Elite Beat Agents. W każdym razie informacja o Superbeat krążyła gdzieś z tyłu mojej głowy. Kiedy usłyszałem o porcie gry zmierzającym na PlayStation 4, moje zainteresowanie tytułem wzrosło. Informacja o tym, ze za grą stoją ludzie odpowiedzialni za DjMax byłem pewny, że muszę przetestować tą grę.

Call of Duty WWII i celowniki kolimatorowe - fantazja czy rzeczywistość?
Call of Duty WWII i celowniki kolimatorowe - fantazja czy rzeczywistość?

DM, 16 czerwca 2017, 17:07

Kiedy powstały celowniki kolimatorowe? Czy w najnowszym Call of Duty w czasach II wojny światowej powinniśmy celować takim ustrojstwem?

Assassin's Creed Empire #2 - Oczami fana
Assassin's Creed Empire #2 - Oczami fana

Improbite, 15 czerwca 2017, 19:13

Przedstawiam wam dziś drugi tekst dotyczący nowej odsłony Assassin’s Creed” od studia Ubisoft. Pamiętajcie, że lista składa się z sugestii fana oraz przypuszczeń, ponieważ na temat produkcji dalej wiadomo mało. Jeśli nie czytaliście pierwszej części to gorąco zachęcam, ponieważ poza samymi rzeczami, które dotyczą gry, to znajdziecie tam trochę ciekawostek historycznych.

TOP 10 gier, których prezentacje urzekły mnie na targach E3/EA Play
TOP 10 gier, których prezentacje urzekły mnie na targach E3/EA Play

rssygula, 14 czerwca 2017, 15:31

Uwaga! Zestawienie w pełni subiektywne, tak więc nie szukaj tutaj jakiegoś plebiscytu redakcyjnego!