SUPERHOT – polski FPS zebrał ponad 250 tysięcy dolarów!

SUPERHOT, oryginalny polski FPS, zakończył zbiórkę na platformie Kickstarter z wynikiem ponad 250 tysięcy dolarów, co stanowi 250% pierwotnego celu. Grę wsparło 11 626 użytkowników Kickstartera.

Michał Jodłowski

SUPERHOT - SUPERHOT – polski FPS zebrał ponad 250 tysięcy dolarów! - wiadomość - 2014-06-16
SUPERHOT

SUPERHOT – oryginalny polski FPS, w którym czas płynie tylko wtedy, kiedy postać gracza się porusza – osiągnął całkiem spory sukces w zbieraniu funduszy na produkcję. Kampanię na platformie Kickstarter zakończył z wynikiem 250 798 dolarów, co stanowi 250% początkowego celu – 100 000 dolarów. Grę w sumie wsparło 11 626 użytkowników Kickstartera. Wart odnotowania jest również fakt, że SUPERHOT do podstawowego sfinansowania (w/w 100 tysięcy dolarów) potrzebowało zaledwie 24 godziny, zaś sam FPS został najszybciej zaakceptowaną produkcją w programie Steam Greenlight, o czym pisaliśmy w Serwisie Informacyjnym.

Warto wspomnieć, że SUPERHOT pojawiło się również na tegorocznych targach E3, a mianowicie na stanowisku Oculus Rifta, gdzie można było zagrać w wersję demonstracyjną przy użyciu urządzenia DK2. Niestety, sami twórcy w Los Angeles się nie pojawili, a ich niezależna produkcja najwyraźniej została przyćmiona przez masę wielkich tytułów, w które E3 obfitowało w tym roku.

W prototyp SUPERHOT można zagrać na oficjalnej stronie internetowej gry.

Premiera SUPERHOT w tej chwili planowana jest na czerwiec 2015 roku. Gra początkowo ukaże się na komputerach osobistych z systemami Windows, Mac oraz Linux, choć twórcy wyrażają chęć do wydania w przyszłości wersji na konsole PlayStation 4, Xbox One oraz Wii U. Nie są również wykluczone edycje na urządzenia mobilne z Androidem oraz iOS-em.

SUPERHOT

SUPERHOT

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 25 lutego 2016

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.7

Gracze

9.2

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-06-16
13:28

HETRIX22 Legend

HETRIX22

Dla mnie to nie wygląda zbyt fajnie, choć przyznam się, że nie grałem. Gdyby wszystko wyglądało normalnie (modele postaci, lokacje, kruszące się ściany, pełno particli z normalnego świata) to by było fajnie, a tak to w ogóle efektownie nie wygląda.

Komentarz: HETRIX22
2014-06-16
13:35

Reg03 Generał

Reg03

Dla mnie to nie wygląda zbyt fajnie, choć przyznam się, że nie grałem. Gdyby wszystko wyglądało normalnie (modele postaci, lokacje, kruszące się ściany, pełno particli z normalnego świata) to by było fajnie, a tak to w ogóle efektownie nie wygląda.

Też tak do niedawna myślałem, aż w końcu zagrałem. i nie wyobrażam sobie teraz by miało wyglądać to inaczej :D

Komentarz: Reg03
2014-06-16
14:58

Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Koktajl Mrozacy Mozg

Zycze im dobrze, choc druga czesc projektu poza fundamentem gry za 100.000 jest troche droga - lepsze modele, speedrun i replay i to wszystko za drugie 100.000. Oby dobrze wykorzystali ta kase

Komentarz: Koktajl Mrozacy Mozg
2014-06-16
16:06

(*_*) | KataryniarZ | (^_^) Chorąży

(*_*) | KataryniarZ | (^_^)

Gratulacje ale wydaje mi się, że jakby lepiej przemyśleli progi, to dałoby się więcej uzbierać, w końcu mieli na grę już w 24h.

Komentarz: (*_*) | KataryniarZ | (^_^)
2014-06-16
20:41

Ebdac Centurion

👍

Z realistyczną grafiką byłby klon Max Payne z trochę zmienionym systemem spowolnienia czasu. Ja osobiście wsparłem, grałem w demo i gra ma wielki potencjał! :D

Komentarz: Ebdac

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl