SUPERHOT – polski FPS zebrał ponad 250 tysięcy dolarów!
SUPERHOT, oryginalny polski FPS, zakończył zbiórkę na platformie Kickstarter z wynikiem ponad 250 tysięcy dolarów, co stanowi 250% pierwotnego celu. Grę wsparło 11 626 użytkowników Kickstartera.
Michał Jodłowski

SUPERHOT – oryginalny polski FPS, w którym czas płynie tylko wtedy, kiedy postać gracza się porusza – osiągnął całkiem spory sukces w zbieraniu funduszy na produkcję. Kampanię na platformie Kickstarter zakończył z wynikiem 250 798 dolarów, co stanowi 250% początkowego celu – 100 000 dolarów. Grę w sumie wsparło 11 626 użytkowników Kickstartera. Wart odnotowania jest również fakt, że SUPERHOT do podstawowego sfinansowania (w/w 100 tysięcy dolarów) potrzebowało zaledwie 24 godziny, zaś sam FPS został najszybciej zaakceptowaną produkcją w programie Steam Greenlight, o czym pisaliśmy w Serwisie Informacyjnym.
Warto wspomnieć, że SUPERHOT pojawiło się również na tegorocznych targach E3, a mianowicie na stanowisku Oculus Rifta, gdzie można było zagrać w wersję demonstracyjną przy użyciu urządzenia DK2. Niestety, sami twórcy w Los Angeles się nie pojawili, a ich niezależna produkcja najwyraźniej została przyćmiona przez masę wielkich tytułów, w które E3 obfitowało w tym roku.
W prototyp SUPERHOT można zagrać na oficjalnej stronie internetowej gry.
Premiera SUPERHOT w tej chwili planowana jest na czerwiec 2015 roku. Gra początkowo ukaże się na komputerach osobistych z systemami Windows, Mac oraz Linux, choć twórcy wyrażają chęć do wydania w przyszłości wersji na konsole PlayStation 4, Xbox One oraz Wii U. Nie są również wykluczone edycje na urządzenia mobilne z Androidem oraz iOS-em.
GRYOnline
Gracze
Steam
- gry indie / niezależne
- polskie gry
- SUPERHOT Team
- PC
- WWW
Komentarze czytelników
HETRIX22 Legend
Dla mnie to nie wygląda zbyt fajnie, choć przyznam się, że nie grałem. Gdyby wszystko wyglądało normalnie (modele postaci, lokacje, kruszące się ściany, pełno particli z normalnego świata) to by było fajnie, a tak to w ogóle efektownie nie wygląda.
Reg03 Generał
Dla mnie to nie wygląda zbyt fajnie, choć przyznam się, że nie grałem. Gdyby wszystko wyglądało normalnie (modele postaci, lokacje, kruszące się ściany, pełno particli z normalnego świata) to by było fajnie, a tak to w ogóle efektownie nie wygląda.
Też tak do niedawna myślałem, aż w końcu zagrałem. i nie wyobrażam sobie teraz by miało wyglądać to inaczej :D
Koktajl Mrozacy Mozg Legend
Zycze im dobrze, choc druga czesc projektu poza fundamentem gry za 100.000 jest troche droga - lepsze modele, speedrun i replay i to wszystko za drugie 100.000. Oby dobrze wykorzystali ta kase
(*_*) | KataryniarZ | (^_^) Chorąży
Gratulacje ale wydaje mi się, że jakby lepiej przemyśleli progi, to dałoby się więcej uzbierać, w końcu mieli na grę już w 24h.
Ebdac Centurion
Z realistyczną grafiką byłby klon Max Payne z trochę zmienionym systemem spowolnienia czasu. Ja osobiście wsparłem, grałem w demo i gra ma wielki potencjał! :D