Sprzedaż Grim Dawn przekroczyła 2,5 mln kopii (a nawet 5 mln)
W ogłoszeniu o pracę przedstawiciele Crate Entertainment zdradzili wyniki sprzedaży Grim Dawn. Wynika z nich, że tytuł oraz wydane do niego dodatki rozeszły się w nakładzie ponad 5 milionów kopii.

Przedstawiciele Crate Entertainment zdradzili wyniki sprzedaży Grim Dawn. W ogłoszeniu o pracę (firma tworzy właśnie RTS-a Farthest Frontier), które możemy znaleźć w serwisie Gamasutra, podano, że podstawowa wersja gry rozeszła się nakładzie ponad 2,5 miliona kopii. Po doliczeniu do tego wyników wypracowanych przez DLC wartość zwiększa się do 5 milionów egzemplarzy.
Należy zwrócić uwagę na fakt, że ostatni raz twórcy pochwalili się sprzedażą Grim Dawn w 2017 roku. W tym czasie tytuł rozszedł się w nakładzie miliona egzemplarzy.
Grim Dawn to gra z gatunku RPG akcji, która zadebiutowała na PC 25 lutego 2016 roku. Tytuł spotkał się z ciepłym odbiorem ze strony krytyków – średnia ocen w serwisie Metacritic wynosi 83%. Z biegiem czasu produkcja doczekała się dwóch dużych dodatków – Forgotten Gods i Ashes of Malmouth.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gry indie / niezależne
- action RPG
- Crate Entertainment
- wyniki sprzedaży (gry)
- hack'n'slash
- PC
Komentarze czytelników
wwad Generał
Bardzo fajna giereczka pogrywam w nią czasami gdy najdzie ochota na H&S :) jeszcze ostatnie DLC zostało i końcówka wcześniejszego.
zanonimizowany1353458 Legionista
Kiedyś miałem okazję chwilę zagrać, bardzo bym się ucieszył na wieści o konsolowej wersji. Kawał porządnego h'n's, podobnie zresztą jak Titan Quest.
petemut Pretorianin

Niby bardzo dobra gra, ale gdy sobie to tak niedawno ponownie przechodziłem (teraz wraz z dodatkami), to miałem wrażenie, że trochę za mocno inspirowane jest Diablo. Ja rozumiem, iż wszyscy na Diablo się wzorują, no ale aż chciałoby się żeby gra miała coś w mechanice znacząco innego niż w grze Blizzarda. System rozwoju, ok, jest faktycznie trochę inny i lepszy, ale reszta łudząco podobna. Nawet setting, choć to steampunk-postapo, jest podobny w sceneriach do Diablo.
Gdyby choć rozwinęli aspekt fabularny czyli dodali opcje co najmniej dwóch różnych sposobów na wykonanie questu, czy poprowadzili różne linie fabularne, to mielibyśmy coś więcej niż tylko bardzo solidnego hack&slasha. Poza tym skoro zarobili na tym sporo kapusty, to może warto byłoby wypuścić jeszcze jeden dodatek, do trybu multi z jakimś end-gamem, żeby po przejściu gry w singlu było co tam robić, a nie przechodzić jeszcze raz i raz innymi buildami, i to przy niezbyt wysokim poziomie trudności (grubo ponad 90% mobków to proste mięso armatnie).
Ale żeby nie było że narzekam, to feeling rozwałki i ogólny klimat gry to na pewno top w tym gatunku i jeśli ktoś w nim gustuje, to powinien obowiązkowo GD przejść.
luqstaR Legionista
Tak to Artur i masz rację długo nie zobaczymy GD2. Chłopaki chcą robić inne gry i nie zamykać się na jeden gatunek co jest moim zdaniem rozsądne. Wiele lat spędzili nad GD więc chcą spróbować czegoś innego. Jeśli polubiłeś to uniwersum to Crate pracują również nad innym projektem związanym z GD ale co to ma być, tego niestety jeszcze nie wiadomo.
Ppaweł Senator

No i bardzo dobrze, GD to super gra, ponad 160h na koncie, 1 dlc i wrócę na pewno nie raz :)