Sprawa edytowania sequela Deus Ex odsunięta na dalszy plan z powodu Thief III

Miniony weekend stał się dla wielu posiadaczy Max Payne 2: The Fall of Max Payne momentem początkowym w tworzeniu własnych modyfikacji tej gry za sprawą premiery oficjalnych narzędzi edytorskich. Niestety zbliżony scenariusz nie zrealizuje się prawdopodobnie w przypadku nadchodzącej (planowany termin komercyjnego debiutu: grudzień 2003) kontynuacji Deus Ex, noszącej podtytuł Invisible War.

Radosław Grabowski

Miniony weekend stał się dla wielu posiadaczy Max Payne 2: The Fall of Max Payne momentem początkowym w tworzeniu własnych modyfikacji tej gry za sprawą premiery oficjalnych narzędzi edytorskich. Niestety zbliżony scenariusz nie zrealizuje się prawdopodobnie w przypadku nadchodzącej (planowany termin komercyjnego debiutu: grudzień 2003) kontynuacji Deus Ex, noszącej podtytuł Invisible War.

Pracownicy firmy Ion Storm wprawdzie poczynili pewne kroki w kierunku przygotowania specjalnego zestawu Software Development Kit, ale zbyt dużo czasu zajęłoby im dostosowanie rzeczonego pakietu do stanu używalności i dlatego przedsięwzięcie uległo wstrzymaniu. Teraz wspomniani programiści całkowicie skupili się na doprowadzeniu do końca projektu o nazwie Thief III.

Więcej informacji o Deus Ex: Invisible War:

Thief: Deadly Shadows

Thief: Deadly Shadows

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 25 maja 2004

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.7

Gracze

8.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl