Spektakularny sukces projektu Xbox Live

Korporacja Microsoft od tygodnia oferuje północnoamerykańskim posiadaczom platformy Xbox płatną usługę o nazwie Live, która umożliwia prowadzenie rozgrywki za pośrednictwem Internetu. W ciągu siedmiu dni sprzedaży rozeszło się 150 tysięcy pakietów startowych, w cenie 49.95 USD każdy.

Radosław Grabowski

Korporacja Microsoft od tygodnia oferuje północnoamerykańskim posiadaczom platformy Xbox płatną usługę o nazwie Live, która umożliwia prowadzenie rozgrywki za pośrednictwem Internetu. W ciągu siedmiu dni sprzedaży rozeszło się 150 tysięcy pakietów startowych, w cenie 49.95 USD każdy.

Spektakularny sukces projektu Xbox Live - ilustracja #1

Ludzie Bill’a Gates’a podają, iż do tej pory odbyło się ponad 5 milionów sieciowych sesji (średnio 500 na minutę dziennie). Natomiast łączny czas gry wszystkich użytkowników przekroczył milion godzin (około 114 lat).

„Było niesamowicie móc porozmawiać i stoczyć wirtualną walkę z tak dużą liczbą oponentów ze Stanów Zjednoczonych i Kanady, a to przecież dopiero początek rewolucji online, która fundamentalnie zmieni rynek elektronicznej rozrywki.” – oznajmił J. Allard, generalny menedżer projektu Xbox Live.

W roku 2003 planowane jest rozpoczęcie dystrybucji omawianego produktu w Japonii (16 stycznia) oraz na terenie 8 krajów Europy Zachodniej (14 marca).

Więcej informacji: https://www.xbox.com/

Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl